Minho ve Han okullarında belli bir üne sahip olan insanlardı çünkü ikiside okulun ayrı basketbol takımlarından en iyi oyunculardı ve sürekli aralarında bir atışma olurdu. Ve bazen bu kavgalar daha ileri gidebilirdi. Ta ki o güne kadar.
************************************
Jisung'danbasketbol antrenmanımız yeni bitmişti. Yorgunluktan heryerim ağrıyodu. Sınıfa girer girmez yine o kızlar yanımıza doluşmuş tebrik ediyodu. Hiçbirini umursamadan aralarından sıyrılarak sırama geçtim. Hiç dersi dinleyecek havada değildim.
Kafamı yavaşca sıraya koydum. Gözlerimi dinlendirecekken uyuya kalmıştım.
Soğuk suyun etkisiyle sıramdan hızlıca zıpladım. Şok olmuştum. Yeni uyandığım için gözlerim tam açılmamıştı. Sinirli bir sesle
+ hangi sikik yaptı bunu!?
- ben yaptım bir sorun mu var?
Duyduğum o tanıdık sesle gözlerimi araladım. Karşımda son sınıf öğrencisi karşı takım basketbol takımı başkanı Minho piçi vardı. Ve yanında birkaç takım arkadaşı da vardı.
Sırıtırak ve aşağılar şekilde bana üstten bakıyordu onu boğmamak için zor duruyordum.
- Sıcakladığını düşünmüştüm hediyemi, beğendin mi?
+ hıhım ne kadar beğendim bilemezsin ama sende sıcaklamışsındır şimdi
Dedikten sonra sorgular şekilde bana baktı. Sıramdaki suyumu aldım kapağını açıp suyu ona fırlattım.
Tıpkı ıslak bir köpek gibi olmuştu. Bende ona aynı şekilde sırıtarak bakmıştım.
+ Umarım sende hediyeni beğenmişsindir.
Takım arkadaşlarının beni öldürecek gibi baktığını gördüm ve Minho'nun da..
Muhtemelen dersimiz bitmişti sınıfta kimseciklerde yoktu bu piçler beni şuracıkta öldürseler kimsenin ruhu duymazdı korkmuştum yine de belli etmedim.
Minho durduk yere gülmeye başladı.
+ komik birşey mi var?
- sabah yürek mi yedin sen?
Bunu dedikten sonra üstüme gelmeye başladı. Geri geri yürürken sırtım duvarı buldu. Yakamdan tutmuş boğazımı sıktı.
- SEN KENDİNİ NE SANDIN KALTAK
Boğazımı gittikçe daha sıkıyordu nefes alamıyordum.
+ S-se-ni p-piç
Sırıttı ve boğazımı bıraktı ayaklarım tutmuyordu yere düştüm boğazımı tutup öksürmeye başladım.
Minho adamlarına dönüp dışarı çıkmalarını emretti. Adamlar önünde eğilip dışarı çıktılar ah şu zengin piçi parası ile herşeye sahip olacağını zannediyo. Yanıma eğildi ve konuştu- bu güçle basketbolcu mu olucaksın? topu bile kaldırabileceğinden şüpheliyim.
+ yine de ben düşman okulun maçında doping kullanıp yenilmedim .
Siniri yüzünden okunuyordu. Sonra derin bir nefes aldı ve konuştu.
- madem öyle Han jisung seni maça davet ediyorum yarın saat 15de sahada ol kimin gerçek basketbolcu olduğunu görücez
+ umarım bu kez doping kullanmazsın
- korkma kullanmam 5 round olucak kazanan kaybeden istediğini yaptırır.
Ne dersin?+ varım seni tüm okula rezil edeceğim.
- görücez
Dedi ve kulağıma yaklaştı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minsung -one Shot
FanfictionMinho = seni ölene kadar becereğim Jısung= kendinden bu kadar emin olma Lee minho Farklı basketbol takımlarının liderleri olan Minho ve jisung birgün aralarında bir yarış yapma kararı alırlar kazanan istediğini yaptırabilrcektir. Smut vardır raha...