Anne
-És a nevét nem mondta?- Kérdeztem,mire felállt.
- Nem,majd kiderül.- Mondta és én is felálltam,majd miután rendeztem a sebeimet elmentünk a gyűlésre. Ahogy beléptem mindenki rám és Voxra nézett. Rosie és Alastor is ott volt,de nem néztem rájuk. Miután mindenki megérkezett behozták az angyalt és az volt,aki ellen harcoltam. Vox azonnal,elém állt, én pedig alig bírtam visszatartani a haragom.
- Ezt a bukott angyalt az utcán találtam. - Mondta Carmilla.
- Öljük meg!!- Hangzott a tömegben,mire Alastor felállt.
- Szerintem nagyobb szenvedés lenne,ha itt hagynánk a pokolban,hiszen sosem látná a menyt és ez sokkal fájdalmasabb,mint,ha gyorsan végeznénk vele.- Mondta,mire én is felálltam. Rosszul esett,hogy segítettem neki,de nem érdeklődött utánam és még énekelt is,miközben gyógyultam.
- Sok gondot okozott és mi van,ha elviszi a hotelbe és valami csoda folytán megjavul? Véleményem szerint megkellene kínoznunk és utána megölni.- Mondtam.
- Bazd meg....- Nyögte ki.
- Szavazzunk.- Mondta Zestial,mire végig néztem a többieken. Sokan szavaztak mellettem és Alastor mellett,de végül egy szavazattal nyert. Új célt tűztem ki, elkapni azokat a démonokat,akik mellette szavaztak és persze a V- hez véglegesen csatlakozni.
- Úgy tűnik nyertél.- Mondta Carmilla is csalódottan,majd kivitték és folytattuk a megbeszélést. Eközben Voxxal megbeszéltük,hogy a végén elkapja az angyalt és kifaggatjuk. Én pedig szépen lassan elkezdem a tervem. A tárgyalás véget ért és elkezdtem az egyiket követni. Gyanús lettem neki,így betért egy csendes sikátorba.
- Mit akarsz?- Kérdezte.
- A lelked. Életben hagylak,ha nekem adod.- Mondtam,mire felnevetett,én pedig megtámadtam. Végül megöltem és alig sérültem meg. Még ebben a napban 6 démon úrt( overlordot) öltem meg. Nagyjából mindenkit,aki Alstor mellett szavazott,kivéve Rosiet,ha őt ölném meg,akkor a bátyámmal is szembe kellene szállnom. Visszamentem a V toronyban,ahol az angyal az egyik kihallgató szobában volt. Vox javában kínozta,majd beléptem és megcsókolt.
- Mennyit öltél meg?- Kérdezte.
- 7- et.- Mondtam,mire elismerően bólintott,majd kiment.
- Hogy hívnak?- Kérdeztem.
- Adam,első férfi a világon.- Mondta,mire ide lebegtettem egy tükröt.
- Néztél már tükörbe?- Kérdeztem.
- Faszom,még nem is volt rá időm.- Mondta,mire hátradőltem a székben.
- Rendben,most elmondod,amit tudni akarok és megnézheted az új külsőd.- Mondtam.
- Te és a tv....- Kezdett,bele,mire az egyik árnyék fojtogatni kezdte.
- Én kérdezek és te felelsz, érthető?- Kérdeztem,mire bólintott.
- Remek,most pedig mi közöd a bátyámhoz?- Kérdeztem.
- Majdnem ki nyírtam,de ennyi.- Mondta.
- Valamiért fontos vagy neki és rá fogok jönni,hogy miért. Milyen képességed van?- Kérdeztem.
- Faszom tudja,1 perce vagyok itt,bazd..- Kezdett,bele,mire az egyik árnyék fejbe vágta,majd kimentem.
Vox várt.
- Semmi,de itt narad,már ha nem nagy gond.- Mondtam és megigazítottam az ingjét.
- Érted bármit édes.- Mondta,mire elmosolyodtam,majd elmentünk dolgozni.Másnap
Újra elmentem a fogolyhoz,aki már elérte a tükröt és magá nézte egy ideje.
Adam bukott verziója- Kúrva.- Mondta.
- Hm. Bukott angyal.- Mondtam,mire felsóhajtott.
- Szóval. Jártál már a hotelben,mióta a pokolban vagy?- Kérdeztem a biztonság kedvéért.
- Nem.- Mondta,de nem láttam értelmét tovább faggatni őt,sokkal jobbat találtam ki.
YOU ARE READING
Elvesztettél? ( hazbin hotelff.)
FanfictionAlastor húga szintén felbukkan a pokolban,aki a V-én akar bosszút állni egy megbocsájthatatlan bűnért. De terve közben kiderül,hogy ki az igazi bűnös és további titkok is fényre kerülnek. ( trágár szavakat, káromkodást,18+ os utalásokat és jelenete...