1.Bölüm-Lanet Sabah

109 5 0
                                    

Yeni evimde,ölmek istediğim bir güne uyanmıştım.Hayattan artık hiçbir beklentim yoktu,tükenmiştim.Merhaba,ben Sedef.20 yaşındayım ve psikoloji okuyorum.Üniversite için 1 yıl mevzuna kaldım(istediğim üniversitenin gelmesi için),1 yıl ise hazırlık okudum.Bugün;yani 11 Eylül 08:13 okula gitmeye hazırlanıyorum.Normal insanlar okula giderken çok heyecanlanırken,yeni insanlar ile tanışmaya sabırsızlanırken ben şuan hayatı sorguluyorum.İçe kapanık biri olsam bile, arkadaşlarıma karşı çok samimiyimdir(yalnızca 2 arkadaşım var).Yeni üniversitem İstanbulda'ydı ve Ordu'dan üniversitem için İstanbul'a yerleşmiştim.Arkadaşlarımla uzun süredir görüşmediğim için onların hangi üniversiteye gideceğini bilmiyorum,onlar da benimkini bilmiyor.Arkadaşlarımla ben 3 kişilik bir grubuz,ama kimse dışlanmıyor,3'ümüz de birbirimizi apayrı bir şekilde seviyoruz.Okula geldim,ama amfimi (sınıfımı)bulamamıştım.İnsanlara sorsam da kimsenin umuru olmadı.Ben de tek çare okula geldiğimde adının sadece "Murat" olduğunu bildiğim müdürü aramaya başladım ve sonunda buldum...
Murat:Kızım merhaba,bir sıkıntı mı var?
Sedef(Ben):Evet,sınıfımı bulamıyorum da,açıkçası bilmiyorum zaten.Sistemden sınıfımı bulup bana yardımcı olabilir misiniz?
Murat:Tabiiki, T.C'ni söyler misin?
Sedef: 3********46
Murat:Buldum sınıfını.Gel götüreyim seni.
Onu takip etmeye başladım ve 2 kat merdiven çıktıktan sonra koridorun sonuna kadar yürüdüm.Zaten uykum vardı,bu yorgunlukla ben her gün buraya mı gelecektim??
Amfi'ye(sınıfa)girdiğimde sanırım sınıfa ilk gelenlerdendim.Sınıfta 2 kız,3 de erkek duruyordu.Kendime en arka köşelerden sıra bakınırken gözlerim o 2 kıza kaydı.Uzun bir süre baktığımda kızların Aleyna ve Alev(tek arkadaşlarım)olduklarını gördüm.Evet,psikoloji okuduyacaklarını biliyordum ama buraya geleceklerinden haberim yoktu,ama bilmemem normaldi.1 yıl önce annemi kaybettiğim için depresyona girmiştim,1 yıl boyunca teyzem dışında kimseyle iletişim haline bile girmemiştim.Bu sebeple onların merak edip etmediklerini bilmesem de,onları çok özlemiştim.Hemen yanlarına gittiğim.
Sedef:Aleyna,Alev...
Aleyna:SEDEF?TEYZEN OLMASA EVİNİ BASICAKTIK NERELERDESİN?
Alev:Sedef??Seni bekliyorduk bizde.
Sedef:Benim geleceğimi nereden biliyordunuz ki?
Alev:Sus Aleyna,teyzesine söz vermiştik ama.
Aleyna:Ayy boşver onu bunu,gel yanımızda otur,bak sıralar üçlü,bizde seni bekliyorduk.
Sedef:Teyzemle mi konuştunuz??Teyzem bana hiçbirşey söylememişti aslında...
Konuşurken öğretmen gelince hemen yerleşmeye başladım sırama.Her zamanki gibi okulun ilk günü hocalarla ilk ders tanışılırdı.Dersler 1 saatti,açıkçası çok sıkıcıydı ama derste gördüğüm çocuk dikkatimi çekmişti sanki,bir yerlerden tanıdık geliyordu..?
(merak etmeyin eski zorbam değil wğflaşcösç)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Kibrit YakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin