Volt 1 fiú, a neve Brody volt. 16 éves volt, volt 1 testvére is Erik. Nem jöttek ki valami jól egymással, köszönhetően Brody személyiség zavarainak. 4 személyisége volt vele együtt. Az orvosok mindent megtettek hogy helyre hozzák de nem volt egyszerű mert még az okát se tudták megállapítani miért van ez.
Ettől függetlenül rendesen járt iskolába, a szülei gazdagok voltak ezért elvárták hogy jól teljesítsen. Brody-t nem zavarta ez, de a többi személyiségét igen. Volt ő, Anthony, Amir, Linus egy testbe zárva. Eleinte nem is bizonyult veszélyesnek. Az osztálya sokáig azt hitte hogy csak megjátsza ameddig nem látták Brody papírjait.
Gyakran volt neki és a személyiségeinek unalom érzete. Úgy gondolta csinálnia kéne valamit végre. Egy késsel a fürdőszobába ment és vagdosni kezdte magát. Erik a barátnőjéhez indult volna amikor a fürdőből nevetést hallott. Rányitott Brodyra és nem akarta elhinni amit látott, tudta hogy az öcse nem normális de hogy ennyire azt nem gondolta, a padlót már Brody vére borította.
-Megmagyaráznád ezt???
-Nem tetszik Erik?
-Nem!
-Inkább menj és kurd meg a kis Clara-t.
-Ha megint a szádra veszed a nevét olyat teszek amit később se bánok meg!
-ClaraErik kiviharzott a házból, 20 percel később mentő sziréna volt halható. Brody szülei is otthon voltak. Az anyja oda ment hozzá.
-Fiam, megtennéd hogy kijösz?
-Nem fog egy hozzád hasonló kurva parancsolgatni nekem!
-Most melyik éned vagy?
-Anthony...Az anyja kétségbe volt esve de ígyis Anthony volt a legelviselhetőbb személyisége.
-Akkor Anthony kérlek...
-Már Linus, de hallgatlak.Remeget a félelemtől, Linus volt a legnyugodtabb de egyben legkegyetlenebb személyisége is a fiának. Fura volt hogy most ilyen gyorsan változik neki az énjei. A mentősök nem várták meg, inkább bementek és rendőr segítségével kivitték.
A család nyugot életet élt, de egy autóbalesetben a szülők meghaltak. Erik bánatában nagy alkoholista lett és Clara-val is szakítottak. Minden erejével azon volt hogy leszokjon ami úgy tűnt megy neki és szerzett jól fizető állást is. Behívták váratlanul az elmegyógyintézetbe, kiderült hogy az öcsével Brodyval kapcsolatban. Az orvosok közölték hogy Brody helyre jött. Ekkor Brody már 19 éves volt.
Erik felajánlotta hogy Brody hozzá költözhet ameddig nem szerez állást hogy legyen pénze legalább 1 albérletre. Erik kezdett vissza szokni az alkoholra. Brody jelenléte arra emlékeztette ami a szüleikel történt. Egyik nap részegen oda ment hozzá.
-Öcsi, hogy léptél túl a halálukon?
-A halál az élet rendje apa szerint.
-És te ennyivel lerendezted??
-Am ja
-Hogy hogy kiengedtek?
-Az örökség rámeső részét arra költöttem hogy támogassam az intézményt ezért elengedtek.
-Te... Rohadt manipulátor!
-Figyelj ha leszálsz rólam elérem hogy a nagyszüleink öröksége csak a tiéd legye-A mondatot félbe szakította az hogy Erik leragadta Brodyt és a falba kezdte verni a fejét. Brody hátulról tökön rúgta aztán kimenekült a konyhába egy késért.
-Gyere ha mersz..
Erik részegen nagyon bátor és agresszív is volt így neki ment gondolkodás nélkül. Kivette a kést Brody kezéből és hasba szúrta. Ameddig Brody szenvedett kiment egy láncfűrészért, vissza ment azután levágta Brody lábait és karjait. Mégegy hasi részt kivágott belőle, a szívét nem bántotta hogy szenvedjen utolsó perceibe a fájdalomtól.
Brody élete leforgott a szemei előtt, ameddig megnem jelent neki 1 fekete csuklyás és maszkos alak.
-Ki.. A franc vagy?
-Scy, segíthetek.
-Rajtam már... semmi se tud.
-Ha eladod nekem a 3 személyiséged lelkét megmentelek.
-Rendben...Scy írni kezdett egy kis jegyzet féleségbe. A papírt ráhelyezte a levágott részekre amik mozogni kezdtek. A lábakból 1 óriási pók lett. A kezek egybe olvadtak és 1 fekete macska jött létre belőlük aminek a szemei vörösen izzotak. A hasdaraból pedig egy nagyobb méretű béka lett. Brody lelke elhagyta a testét.
-Ezek??
-Igen, a te lelkeid valódi alakja. Habár nem egészen de mindegy.
-Ki kicsoda??
-Anthony a macska, Amir a béka, Linus a pók. Adj nekik utasítást.Brody kiadta a parancsot és az eltorzult lelkek addig kínozták Eriket ameddig az bele nem halt a fájdalmaiba. Ezután az állati részek humanoid alakot vettek fel. Scy magával vitte őket egytől egyig.
-Anthony: Tudod Scy, már közel egy éve dolgozunk együtt és mai napig nem tudjuk mi a valódi neved, milyen nemű vagy.
-Scy: Örüljetek hogy veletek személyesen tartom a kapcsolatot.
Elsétált Scy, Linus utána rohant és lerántotta a köpenyét amivel együtt a maszk is le esett aztán mind a 4en rájöttek az igazságra.
YOU ARE READING
Brody ikrei CREEPYPASTA
HorrorEgy fiú aki személyiségzavarban szenved kicsi kora óta és a bátyja se szereti