"Páni?! Štartujte autá! Slečny?! Zapnite si pásy! Bude to divoké!" zakričala do megafónu nejaká blondýna s botoxom a umelými prsiami.
"To snáď nemyslíš vážne! Chceš ma zabiť?!" začala som si rozopínať pás a otvárať dvere, no on ich zamkol a nedal mi na výber.
"Len sa ukľudni, dobre? Nič sa nestane." chytil ma za ruku a zapol mi ten čudný pás.
Vedľa nás sa postavilo pravdepodobne štvrté auto v poradí. Sedel v ňom muž okolo štyridsiatky s vyholenou hlavou a množstvom tetovaní. Z okna vystrčil lakeť a vražedným pohľadom pozrel na Ashtona.
"Vidím, že si si priniesol kamarátku. Možno ti zotrie slzičky keď dorazíš posledný." prehovoril hlbokým hlasom, no s Ashtonom to ani nehlo.
"A kde je tvoja štetka s poradovým číslom 328?" odbil ho jedinou vetou bez toho aby sa na neho čo i len pozrel.
"Čaká v cieli na svojho výťaza." uškrnul sa, no vedel že prehral.
"Jedna - nula pre mňa." naklonil sa ku mne.
"Len nás nezabi." pobozkala som ho predtým než sa odtiahol a na cestu sa postavilo mladé dievča so šatkou v ruke.
Nemohlo mať viac ako šestnásť, no na sebe mala tie mikro šortky z ktorých vám vytŕča polka zadku a tričko s výstrihom pre aký by som sa neodvážila ani ja.
Zdvihla ruky nad hlavu a spolu so šatkoh zakričala: "Pripravený?!" dokonca prehlušila aj dunenie hudby.
Vrčanie všetkých áut jej dalo jasne najavo odpoveď.
"Teraz!" ruky stiahal k zemi a čupla si na cestu medzi besniace autá.Ashton's POV
Vo chvíli ako sa štartovacia šatka dotkla zeme sa moje zmysli upriamili na jediný bod. Vyhnúť sa týnedžerke čupiacej na ceste bol ten najmenší problém.
Predo mnou sa autá rozbehli a za mnou ďalších päť. Presne som vedel kto v ktorom aute sedí. Poznal som naspamäť všetky ich falošné ešpézetky, ich nevraživé pohľady aj tie štetky v krátkych sukniach sediace vedľa nich.
Blížila sa prvá zákruta a autá stáli stále v rovnakom poradí. Vôbec ma to neprekavpilo, celá šou začína vždy až mimo zraku zvedavcov.
Preradil som na vyššiu rýchlosť a preblikol smerovkami Kurtovy druhému v poradí, ktorý bol prvá obeť cesty za víťazstvom.
Z pravej strany do mňa narazil Ray, s holou hlavou a rovnako prázdnym mozkom. Čakal som to, škody sú v týchto závodoch na mieste.
Vrátil som mu úder, až na pár sekúnd s autom vyšiel z cesty. Znovu však nabral kontrolu, no ja som útočil na prvé miesto. Corey, vodič prvého čierneho BMW nečakal prekážku na ceste a napálil si to rovno medzi vrecia s pieskom.
Ďalší dole.
"Je toto medzi pravidlami?" zapišťala El, keď som prechádzal krížom cez trávnik nejakej budovy.
"Tu žiadne pravidlá neexistujú. Buď si víťaz alebo porazený." vysvetlil som rýchlo bez jediného pohľadu na ňu.
Myslel som, že Ray je mimo hry, no opak bol pravdou. Vynoril sa spoza mňa a snažil sa ma zahnať na zvodidlá v posledných úsekoch cesty.
Nemal šancu. Hneď ako som uvidel cieľovú čiaru a rovnaké dievča mávajúce šatkami som stlačil pedál až na podlahu. Jeho posledným pokusom bol najvyšší pohon, no jediné čo videl, boli zadné svetlá môjho auta.Elizabeth's POV
Vyhral to. Doviedol svoje auto so stovkami koní do cieľa na prvej priečke.
Všetci ľudia sa zbehli okolo a čakali len na to kým vystúpi. Gratulovali mu, obýmali ho, nadávali na jeho 'skurvené šťastie' a obdivovali jeho schopnosti. Len ja som tam stála a spracovávala všetko čo sa dnes odohralo.
Zbadal to, ako sa na neho pozerám. Ako mi toto všetko okolo mňa príde také cudzie a vzdialené, no svojím spôsobom vzrušujúce.
"Mali by sme ísť." vzal ma za lakeť a viedol cez množstvo ľudí von.
Na príjazdovej ceste sme chceli nastúpiť do auta a odísť, no zadržal nás ten strašidelný muž.
Potetovaný, naštvaný a testosterónom poháňaný maniak sa vyrútil k Ashtonovy a splietal jednu nadávku cez druhú.
"Fajn, ukľudni sa Ray, odchádzam domov!" odstrčil ho od seba no on sa znovu vrátil.
"Nie! Povedal som, že chcem odvetu! Len my dvaja! Spodina proti šampiónovy!" vyštekol na Ashtona a ukázal na svoju hruď.
"Len preto, že si sa dostal do nohavičiek každej kurve v L.A. neznamená, že si šampión."
"Pojebaný bastard!" vyrútil sa k nemu a chystal sa spustiť bitku.
"Zalez niekam!" Ashton zdvihol ruku a bez najmenšieho problému mu vrazil päsťou do nosa.
Začala mu prúdiť krv a jeho pokožka naberala zvláštny odtieň červenej.
Ashton nevnímal jeho urážky a pokusy o zachránenie svojho ega. Prikázal mi si nasadnúť, a skôr ako sa Ray dotackal k nášmu autu sme odbočovali na dialnicu.
"Odvez ma domov." založila som si ruky na prsiach a čakala čo mi povie.
"Fajn." dobre, tak toto som nečakala.
Zvyšok cesty sme obaja mlčali. Nedokázala som mu nič povedať. Akoby aj? Za jednu noc mi prezradil jeho pravdepodobne najväčšie tajomstvo, ovládol, nelegálne preteky, zlomil nos miestnemu sukničkárovy a porušil zákon nie jeden krát.
Momentálne mi ticho vyhovovalo.Π•Π•Π•Π•Π
Zastavili sme pred mojim domom a obaja sme vyšli z auta. Chcela som ho zastaviť, no šiel za mnou. Aj keď som odomikala dvere, stále mi bol v pätách.
V kúpeľni som zo skrinky vybrala obväz a mlčky mu ním začala obalovať hánky.
Mal ich celé od krvy, popraskané a červené. Nemôžem ho predsa takto nechať ísť.
Obom som nám naliala citrónovú vodu a sadla si s ňou do obývačky. Len sme tak ticho sedeli, pozerali sa do pohárov, a čakali, kto začne ako prvý.
"Prepáč mi to." na moje prekvapenie sa po dosť dlhej dobe ozval práve on.
"Nemám ti čo ospravedlniť. Konečne si mi povedal pravdu o sebe aj o svojom živote. Mala by som ti ďakovať, no som zmätená." pozrela som do zeme, aby som nemusela čeliť jeho pohľadu.
"Chápem ťa..vieš-" začal, no skočilas om mu do reči.
"Nie, nechápeš ma. Nevieš ako sa momentálne cítim. Jediné čo potrebujem je čas, aby som to všetko absorbovala."
"Dobre." položil svoj pohár na stôl.
"Mal by si ísť. Nechcem aby si tu bol. Nie teraz." vstala som a smerovala ku dverám.
Vyšiel von a posledný krát na mňa pozrel.
"Ľúbim ťa." dopovedal a zelené drahokami v jeho očiach sa zaleskli slzami.∆∆∆∆∆
Here it is :3
Tak? Ako sa vám páči posledné pokračoavnie veľkého odhalenia? :)
Momentálne mám jedinú pripomienku, a tou sú prázdniny. Keďže mám dosť nabitý program, nesľubujem nijakú pravidelnosť :/ dúfam, že tým nestratím čitateľov, pretože vás strašne ľúbim ;* hlavne tých, ktorý mi píšete tie nádherné komenty ❤
Ďakujem vám :3Your writer :* -Em ❤
See ya later, darlings :*
BINABASA MO ANG
Boy from the fitness [SK] (dokončené)
RomanceAshton a Elizabeth. Tak na prvý pohlad odlišní dvaja ľudia, ktorých cesty sa zrazia v posilňovni. On je tipický bad-boy, ona poslušná sekretárka. Čo sa stane ak sa stretnú a bezhlavo zamilujú? Bude to ich happy end alebo len ďalšie trápenia a zlomen...