ARKADAŞALAR İLK DEFA YAZIYORUM YORUM VE ELEŞTİRİLERİNİZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ 🌹
Kerem dokuz yaşındaydı. Evin Pencerisinden sokakta oyun oynayan çocuklara üzüntüyle bakıyordu çünkü Kerem doğmadan babasını, iki yaşında da annesinin toprağına şahit olmuştu ....
Geçmişin kendsine verdiği acıların kalıntısı hala içindeydi. İnsanların arasına girdiğinde kendini yanlız başına kalmış, dışlanmış hissediyor. Bir anne ve babanın eelinden tutarken sevinen zıplayan oynayan çocukları gördüğünde üzüntü içinde her zamanki gibi hep tek başına kaldığı bir ağacın altında söylenip söylenip durdu.—— Neden ! neden ben yanlızım neden ben de diğer çocuklar gibi eğlenemiyorum. Neden benim başı mı okşayan sevindiren bir babam bir annem yok neden?
Kerem çok öfkeli üzüntü içinde adeta ağlar bir halde neden neden diye tekrarlayıp dururken bir ses işitti.
Korktu. Hava karanlıktı. Gitmek İstemiyordu küçük olmasına rağmen hayata dair mutlu olacağı hiç bir şey olmadığını düşünüyordu. Korku içinde merak etti . Ve tekrar neden neden diye
Söylenip durdu. Ama bu sefer ses gelmedi.
—— oofff çok geç oldu halam çok Kızacak bana..
Diyip eve döndü. yastığa başını koyduğunda. Hala o ses kulakları içinde çınlayıp çinlayip duruyordu.
—— Neydi o neydiiii kim konuştu .
Adeta delirecek seviyeye gelmişti .
Kerem o gece hiç uyumadı. Hep düşündü korka korka merak içinde.
Nihayet sabah olmuştu
———Hala: kereeeemmm !! Kahvaltı hazırr geellll.
—— ses yok. !!
Hala: Keremmm!!!!
Ses gelmediğinden bişe olduğu korkusuyla yukarı çıkıp kapının koluna dayandı tam aşağı Çekecekken aşağıdan bir ses geldi evde kimsenin olmadığını bildiğinden kapıyı açmadan aşagı gitti. Ve bir de ne görsün miyyak kedisi yaramazlık yapıyormuş. Takrardan
Ooofff Keremmm hadi gel. çıkarma beni ya yine yukarı söylenip durdu masaya oturdu.öfkeli bir şekilde durup bekledi çatalıyla hazırladığı o enfes yemeğinden bir parça aldı. Tam Ağzına götürecekken ekrar bir ses işitti.
——Hala: oof neyi kırdın sen yine miyyak 😡?
Diyerek Sesin çıktıgı yere doğru yöneldi. Ama kedi arkasında duran kanepede mışıl mışıl uyuyor
—— eee kedi burda kim çıkardı o sesi?
Korktu koşa koşa Kerem'in odasına çıktı ve birde ne olsun Kerem yüzü sararmış bir şekilde mışıl mışıl uyumuş ve Rüyasında gördüğü şeylerin etkisiden artık ne görüyorsa.....
Birtakım sayılar sayıklayıp durur
—— 3-7-3-9
Halası korku ve hayret içinde Keremin ne dediklerini dinlemeye bir taraftan elleriyle Omzuna dokunup uyandırmaya çalışır Kerem uyandığında gözleri kıpkırmızı şekilde olduğunu görür korkusu daha da daha da artar .
Kerem gözleri uyuklar halde oofff Hala biraz daha uyuyim
Hala korktuğundan ses çıkarmayıp başından geçenleri kendisini Kerem'in odasına getirdiği sebebi bile söylemezken mavimsi bir ışık gözleri önünden hızlıca geçer .
—— Hala: Aaaaaaaaayyy
Diye avazası çıktıgı kadar bağırır.
Kerem olayı anlamadığından
——— Hala bağırma yaaa kalktım işte kalktımm.
Hala çok korkmasına rağmen Keremin korkacagından dolayı olayı anlatmaz.
Halayı korku sarmış bir şekilde Kerem ile beraber aşağı iner
Ellerini duvara dayandıra dayandıra merdivenlerden yürürken kedinin yüremesinden bile huysuzlanan korkan Hala :
—— Kerem! Kerem !
—— efendim Hala
Hala: ses yok..
Kerem: hadi ama hala ne oldu efendim
Hala : yok bişe Kerem çok güzel poğaça yapmiştim sana
Kerem: ellerine sağlık halacığım Hala neden? Yüzün sarı.
Hala: birkaç saniye ses çıkarmayıp fondöten sürdüm yaa.
Kerem gülerek,
——çok yakışmış Halacığım der.
Hala yavaş yavaş göz kapaklarını bir aşağı biy yukarı onay işareti verir ama Hâlâ yaşadiklarinin etkisinde. Kerem poğaçısını keskin dişleriyle keserken. Hala başından geçenleri Kereme hissetirmeden, perde arkasına aldığı korkusunu sahte bir gülümsemeyle.
—— Kerem neden bugün Geç uyandın?
Kerem: uyumadim ki Halaa
——— Neden
Kerem ses çıkarmayıp sabaha kadar uykuduzlugun sebebini şimdi hatırlamıştı. Ve halasının gözlerinin içine bakarak hızlı bir şekilde oturduğu yerden kakalkarak koşa koşa kapıya kadar geldi Halasıda arkasından gidip keremin kolunu tutup
—— Nereye Kerem?
Kerem biraz duraksayıp
———gidicem ben bırak beni
—nereye işte
--Parka gidicem
Hala başindan geçenler yüzünden evde tek başına kalacağından dolayı
—— gidemezsin Kerem
sinirlenen Keremin Gözü kırmızı korkunç bir renk almıştı
Hala korktu .
———Kerem yapma böyle.
Derken bırak gitsin diye bir korkunç boğumlu ses duyar. korkusu tavan yapmış Hala
—— Neydi o kim konuştu
—ne diyorsun Hala kimse konuşmadı
Hala korkudan sesi titrer halde hayır hayır orda biri var kim o kim ordaki.
—Hala korkutuyorsun beni
Kimse yok ben bişe duymadım
Adeta ses Halanın içine kadar tesir etmişti sanki içinde belirtisi olmayan gözle görülmeyen korkunç bir can daha var
Çaresiz kalan Hala
—beraber gidelim
—olmazz! Hala tek başima gidicem
Hala ses çıkarmadan düşünür
——Tamam git gel. Çabuk
—Hemen gelirim Hala diyip kapıyı sert bir şekilde açıp kapattı gitti.
Tek başına kalan Hala Hemen arkasından çıkıp Kerem'i takip eder Ve Keremin parka değil. Bir ağacın altına geçip oturduğunu görür
Hala:Bu ağaç yıllar önce annesinin ve babasının altinda öldüğü ağaç Kerem nerden biliyor burayı ?
Derken Hala omuzuna biri dokunduğunu hisseder korkar ve arkasına döndüğünde yaşlı bir teyzeyle yüz yüze gelir yaşlı teyze hafifçe omuzuna vurarak Korkma! Kızım korkma der.
——Sen kimsin neden omuzuma dokundun ?
Bundan bir kaç gün evvel ben bu çocuğu burda yine gördüm kendi kendine konuşuyordu.
———Nasıl yani?
Neden neden diye bağırıp dururdu. Hani kimse de yoktu etrafta kimle konuşuyor bu. Derken Hala yaşlı teyzeyi gözünü Kereme yönlendirmiş bir şekilde pür dikkat dinler. Yaşli Teyzeye döndüğünde yaşli teyze bir ruh gibi ortalıktan kaybolmuştu. Hala endişelenmis korkmuş bir şekilde etrafa bakmaya başladı bulamayınca nerdesin nerdesin diye bagırırken Kerem sesini duyar.
Hala ne işin var burda asıl senin ne işin var burda??
Bana parka gideceğini söylemiştin...
—— Kerem hüzünlü bir şekilde
Hala parktaki çocuklar beni dışlıyorlar benim öksüzz öksüüğzzz kimsesiz diyip dalga dalga geçiyorlar der ağlar va halasına sarılır.
Üzüntülü ağlar halde Hala çok seviyorum seni iyi ki varsın annemde çok severdi dimi seni ??
—Ahh yavrum annen sağ olsaydı sana çok güzel bakardı bana baktığı gibi.
Kerem kafasını kaldırır şaşkın bir şekilde baana baktığı gibi derken Hala yoksa annem sana da mı baktı ??
—hayırr hayırr gözlerimin içine çok güzel bakardı .
sen de çok seviyorsun dimi Hala annemi Hala göz kapaklarıyla evet onayı verir . Kerem sımsıkı sarīlir.
Ee soyle bakalım burda ne yapıyorsun
Hiiç Hala oturuyorum.
Himmm hadi eve gidelim
Hala Keremin ellerinden tutar eve gitmek için yola koyulurlar. Beraber yürürken Halası yaşlı Teyze'yi uzaktan görür. Kerem Kerem burda kal bir yere ayrılma hemen bir yere gidip geliyorum
ama Hala eve gidicektik amaa gıdıcez sen burda kal Hala nereye gitceksin diyen Keremin sorularına dayanamayan Hala kosa kosa gider, yaşlı Teyze'yi gördüğü yere. Koşar koşar ve gördüğü yere ulaşınca onu bulamaz etrafta ilan Agaclarin arkasına bakar diğer sokaklarada bakar.
Ne yaptı etti bulamaz yorulmus merak ve umutsuz bir sekilde Keremi bıraktığı yere gider. Ulaştığında Keremi orada bulamaz. Edislenmis ve kormus şekilde sokak sokak Kerem Kerem diye Keremi arar bulamaz. Ümidini yitirmiş bir halde Ah bee Kerem nerdesin nerdeeeeee Allâhimmmm yardım ettttt. Diyip her gördüğüne Keremi tarif ederek Keremi sormuş. Yolda karşilastigi bir adam polis olduğunu ve üzülmeyin buralarda bir yerde gelir şimdi. Bulucaz ufaklığı. Üzülmeyin der teselli eder bulunnn onuu bulunnnn yalvarırım bulun ne olursunuz bulunnnn. Ahhh Keremimmm nerdesinn Nerdee.???
çocuğunuz mu oluyor
Hayır hayır ben onun Halasıyimm
Polis hem üzgün hem de şaşırmış bir şekilde. alla alla bu yaşta Hala mı bu . Diye sorar içinden. Polis ve Etraf feryad figan eden Halanin sakinleşmesi için elinden geleni yaparlar su alip içiren kolanya süren Koca yürekli Teyzler.
Koca yürekli teyzelerimizden bir tanesi memur Bey şurda kamera var.
Hala bunu duyduğunda kalkar polisten önce kameranin olduğu yere koşa kosa gider Cesur Hala.
Geldiğinde marketciye çabuk çabuk bulun kerem'i mi neye Uğradigina anlayamayan Marketci polis'in de geldiğini görür. Durumu anlar. Abla kameraya bakmamımı istiyorsun o sırada Hizir gibi yetisen polis evet evet der.
Bakar. Abla saat kaç saat 12 sularındaydı polis: sen 11.30 tan başlat. Hızlıca akıp giden görüntüler de Halanin Keremi bırakıp gittiğinde Keremin.......Arkadaşlar yorum ve eleştirileriniz benim için çok kıymetli🌹
Sizce devamı nasıl olsunn arkdaşlar 🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATA ALDANMIŞLIK
Mystery / ThrillerHerkesin kendi hayatında yeni bir başlangiç yeni bir çevre yeni bir arkadaşlık muhakkak olmuştur ve olacaktır. ve amacımız çevirdiğimiz sayfaların hayata dair bize verdiği tecrübeleri, açtığımız yeni sayfada tekrardan tecrübe etmemektir. Nitekim te...