9.Bölüm

3.8K 260 57
                                    

Lester'dan ses geldi; Acele et Emma, uyanık hırsızlar bankayı soymaya geldi !!

Emma lazerlerin yerini tespit etmişti ve zayıflığıyla lazerlerin arasından rahatlıkla geçiyordu.Lazerleri geçti ve önündeki odanın kolunu açmaya çalıştı ve tahta kapılı oda açılmadı.Emma hemen sağlam botuyla sert bir tekme gömdü ve kapının kilidinden bir parça lazerlere fırladı.

Alarmlar çalmaya başladı

Lester;Sakin olun buradan hiçbirşey yapmamış gibi çıkabilirsiniz tek yapmanız gereken yukardaki 12 profosyonel soyguncudan sıyrılmak.

-Lester taşak geçmenin sırası değil başka çıkış yolu ver dedim ve Lester hemen telefona haritayı gönderdi.Sırtçantalarımızı taktık ve çipi almıştık.

Emmaya haritayı gösterdim.Biraz dalgın görünüyordu.Merdivenleri tam çıkıyorduk ki önümüzde sırtı dönük, maskeli uzun boylu bir adam belirdi ve elinde taramalı silah vardı.

-Emma, bu sefer tekmelerine güvenme.
+Merak etme hallettim bile.

Emma çantasının içinden susturucu takılı silahı eline aldı ve adamı tam sırtının ortasından iki kurşunla yere yatırdı.

Emma korkuyla bakan gözlerime karşılık;Merak etme bunlar bayıltıcı kurşun diyerek yüzüme gülümsedi.

Merdivenleri ikişer ikişer çıktık ve yangın kaçışlı merdivenin kapısını zorlamaya başladık.Tam bu sırada koridordan sesler gelmeye başladı Heheheh çocuklar bu çok kolay bir soygun olacak.Franklin sen kasayı bul, Jason sende onunla git ve kasayı hackle.

Emma sessiz ve sert bir şekilde kapıyı zorlayamıyordu.Telefonu cebime attım ve ona yardım ettim.Kapı açıldı ama koridorda yankılanan bir ses oldu.Emma koş koş koş diye yüksek sesle fısıldadı.Yukardaki adamlardan biri bizi farketmişti ve ayak adımları yaklaşıyordu.Sessiz ve hızlı bir şekilde adımlarımı kontrol ettim.En aşağıdaki kapı kilitliydi ve ana kata çıkamazdık.Emma hemen küçük pencereye doğru yöneldi.-Kahretsin buraya sığmayız ne yapacağız Aiden !!
+Dama çıkmalıyız ama önce şu yaklaşan adamı hallet
-Tamam bende o

Emma gittikçe hızlanan adama gitti ve soğukkanlı bir şekilde 4 mermi sıktı.Üçer üçer çıkıyorduk merdivenleri.

Burdada bir kapı vardı ama bu kapı çeliktendi.Emma çantasından dinamitleri çıkargı ve kapıya dizdi.Dinamitleri ayarladıktan sonra Lester'ı aradı.

-Lester A planı yattı.B planına geçiyoruz tamam mı ?

-Tamam hemen ayarlıyorum

Emma beni de iterek geri çekildi ve dinamitler aşağıdakilerinin rahatça duyabileceği yüksek bir sesle patladı.Kulağım çınlıyordu ve Emma elimden tutup beni sert adımlarla içeri geçirdi.Az önceki dalgınlığı yok olup gitmişti ve yine full enerji olmuştu.Hadi Lester,Hadi Lester diye sayıklanıyordu.Hemen sağımızda bir helikopter belirdi.

Emma helikoptere doğru koştu ve bende onu takip ettim.Helikopterden merdiven indi ve Emmanın arkasından tırmanmaya başladım.Helikoptere girdim ve helikopter emin bir şekilde hızla uçmaya başladı.Emma Lester'ı arıyordu ama Lester'dan cevap yoktu.

Lester sonunda telefonunu açtı

-Lester, Lester plan tamam geliyoruz

Yabancı,sert ve boğuk bir sesle

+Hangi plan küçük kız

-Hassik*ir, hassik*ir ona zarar vermeyin, sen kimsin, seni pişman edecem

+Hiç değişmemişsin Emma ben Abin Taylor

Emma bu sefer çok feci bir korkuyla

-Hassik*tir bittim ben.
-Ebenin a*ı
-Pezeve*k herif !

Devam edecek...

HACKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin