24.Bölüm (GEÇMİŞ ZAMAN)

116 12 0
                                    

''Ben hiç babamdan bahsetmedim sana hatta hiç kimseye bu konu babamla alakalı.''


GEÇMİŞ'DE YAŞANANLA

Ben o zaman daha 12 yaşındaydım babamla aramız çok güzeldi annem ile çok güzel bir ilişkileri vardı. O gün doğum günümdü 13 yaşıma girecektim annem ve ablam doğum günüm için alışverişe çıkmışlardı Samet'de onlarlaydı babam ve ben evde tek başımızaydık. Babam koltukta televizyon seyrediyordu bende onun yanında onunla televizyon seyrediyordum. Babam garip garip hareketler yapmaya başlamıştı ama çocuk aklı anlamıyorum işte sonra bana iyice yanaştı bende babam bana sarılarak televizyon izliyor diye mutlu olmuştum. Daha sonra babamın elleri bacaklarıma dokunmaya başladı.

Anlatırken ağlamaya başladım nefes alamıyordum Feride hemen ellerimden tuttu nefes aldım ve devam ettim anlatmaya.

''Ben rahatsız olmuştum tam kalkacaktım oturttu beni geri bu sefer elleri karnımda dolanmaya başladı ellerini çekmeye çalıştım ama izin vermedi elleri göğüslerime çıktı okşamaya başladı midem bulanmıştı.''

Feride : Devam etmek istemiyorsan durabilirsin sevgilim.
''Hayır başladım bir kere devam ederim sıkıntı yok sevgilim.''

''Okşama yetmediği için bu sefer kendini okşamaya başladı artık kaçmak istiyorum tam ayağa kalktım kalkmam ile yüzüme tokat atması ile yere düştüm ağzımdan kan gelmişti.''
BEN : Baba yapma lütfen.
Babam: Kes sesini ne zamandır bu anı bekliyorum.
Ben: Ben senin kızınım yapma baba lütfen.
Babam: Ben seni doğduğundan beri kızım olarak görmüyorum her gece seni arzuluyorum annele birlikte olduğum gecelerde seni düşünerek sertleşiyordum şimdi yalnızız ve seni istiyorum benim olucaksın.

Ağlamaya başlamıştım ayağa kaldırdı beni ve yatak odasına sürükledi nereden aldığını bilmediğim bir ip çıkarttı yatak başlığına bağladı beni soyunmaya başladı benim karşımda düşünsene öz baban senin karşında çırılçıplak midem bulanmıştı.Yatakta üstüme gelmeye başladı bağırmak istedim ama ağzımı bantlamıştı. Tabi şansıma bant ıslandığı için ağzımdan düştü ve bağırmaya başladım.
Ben : Senden nefret ediyorum, hayatımı mahvettin, ben senin kızınken sen bana sahip olmak istiyorsun lanet olsun sana ,senden nefret ediyorum, defol git hayatımızdan
.

Babam: Kes sesini benden nefret edemezsin.
Ben : Nefret ediyorum Allah belanı versin.

Tabi ben o sıra deli gibi ağlıyorum.Söylediklerim babama dokunduğu için bana vurmaya başladı ilk başlarda çok canım yandı ama artık vurmasına alıştım acı da hissetmedim. Her yerimden kan geliyordu ölüceğimi hissetmiştim o gün ben. En son elinde sert bir cisimle başıma vurdu ne olduğunu hatırlamıyorum ve bayıldım.Gerisini annemler konuşurken duydum tam bana tecavüz edicekken annemler eve gelmiş babamı zor bela durdurmuşlar. Daha sonra beni hastaneye götürmüşler ellerinde resmen ölü bir şekilde 1 yıl yoğun bakımda kalmışım uyandığım zaman kısa bir süre hafıza kabı yaşadım hatırladığımda ise bütün duygularım gitmişti ne ağlayabiliyordum ne gülebiliyordum hislerim elimden alınmış gibiydi neredeyse 1 yıl da psikiyatri tedavisi aldım yeni yeni kendime geldim. Ben seninle tanışmadan önce ağlayamıyordum bütün duygularım seninle tekrardan geldi.
Uzun lafın kısası ben hastaneye giremiyorum çünkü oraya girdiğim zaman ölüme gidiyormuş gibi hissediyorum bütün yaşadıklarım benim gözümün önüne geliyor.


Feride'ye döndüğüm zaman o da benimle birlikte ağlamıştı hemen sarıldı sımsıkı sarıldı hiç bırakmayacakmış gibi sarıldı.

''Sor bakalım sormak istediklerini ben hazırım en zorunu atlattım.''
Feride : Peki babana ne oldu.?
''Babam şu an cezaevinde o zamandan beri içeride yatıyor 8 sene olucak neredeyse.''
Feride : Sizi hiç aradı mı.?
''Çok kez aramış ama benim haberim olmadı annem konuşurken duydum.''
Feride : Güzel sevgilim benim başka bir şey sormak istemiyorum şu an sadece sana sarılmak seninle uyumak istiyorum.

Ayağa kalkmamla Feride bana bakmaya başladı.

Feride : Ne oldu aşkım.?
''Uyumak istemiyor muydun bana sarılarak gel uyuyalım. Benimde şu an sana sarılmaya ve uyumaya ihtiyacım var.''

Feride koltuktan kalktı bende o sıra annemlere Feride de kalıcağımı yazdım ikimizde Feride'nin odasına girdik üstümüzü değiştirdik ve yatağa uzandık ben onun kokusuyla uyumak istiyordum burnumu hemen boynuna gömdüm burası çok güzeldi,çok huzurluydu.
İkimiz de mayışmıştık ve böylece uyuyakalmıştık.

5 AY SONRA

Feride ile çok güzel giden bir ilişkimiz var artık açıklamayı düşünüyoruz hatta bunu ödül töreninde yapmayı planlıyoruz bugün ödül töreni vardı onun için hazırlanıyorduk Feride bizdeydi. Annem ve ablam ile çok iyi anlaşıyor ve bu benim için çok önemliydi 5 ay da ne yaptın diye sorarsanız dizi çekimleri devam etti hatta söylemeyi unuttum dizinin finali verildi her şey tadında güzeldir diyerekten final yaptık anne dizisi içinde ödül alıcaktık bu gece. Daha sonra ablamın desteği ile araba aldım kendime artık o beni bir yerlere bırakmıyordu ve şunu merak ediyorsanız Feride ile ben daha birlikte olmadık öpüşme den ileri gitmedi yani.
İnstagram hesabımda ise 800 bin takipçip oldu şahsiz heabımda ise 1 milyon oldu bir anda bu kadar ilgi çok farklı oluyormuş onu anladım.
Feridemin seslenmesi ile ona döndüm elbise ona o kadar çok yakışmıştı ki anlatamam siyah uzun yırtmaçlı bir elbise giyinmişti ben ise siyah takım elbise giyindim o topuklu ben spor ayakkabı tabi ki de ikimizde hazırdık annem ablam Samet birlikte gelicekti ben Feride ile gidicektim. Arabalara bindik ve artık gitme vaktimiz gelmişti. Yol boyunca güle eylene geldik sevgilimle. Arabadan ilk ben indim Feride'nin olduğu tarafa geçtim kapısını açtım o da arabadan ininde arabayı vale aldı kapıya doğru yürümeye başladık ellerimiz birbirine kenetli bir şekilde.
Kapıdan girdiğimiz sıra gazeteciler önümüzü kesti ve tabiki soru yağmuruna tuttular.

GAZETECİLER

G: İyi akşamlar Meltem hanım ve Feride hanım nasılsınız.
M-F : Teşekkürler arkadaşlar.
G: Bizim gördüklerimiz doğrumu sizi el ele görüyoruz.?

Feride benim konuşmam için bana baktı.

''Evet arkadaşlar gördükleriniz doğru Feride ile ben 5 aydır birlikteyiz.''
G : Çok güzel bir haber mutluluklar dileriz.
''Teşekkür ederiz.''
G : Peki ilk kim itiraf etti.?
Feride : Meltem itiraf etti çok güzel bir gündü.
G: Birbirinize bakışlarınızda aşık olduğunuz çok belli oluyor tekrardan mutluluklar diliyoruz.

İkimizde teşekkür ettik ve ellerimiz kenetli bir şekilde ödül verilecek salona doğru yürümeye başladık. Herkes bize bakıyordu bizi gören tebrik ediyor bizde teşekkür ediyorduk yerimize geldiğimiz zaman ilk önce Ferideyi oturtturdum daha sonra kendim oturdum.
Aradan yarım saat geçtikten sonra artık tören başladı ilk şarkıcılar ile açılış oldu artık sonlara doğru dizi ve en başarılı oyunculara geçti.

Sunucu : Evet efendim şimdide sıra bu yılın en iyi dizisini açıklıyorum sizlere. ''ANNE''. Oyunuclarımızı yönetmenimizi sahneye davet ediyorum.

Hepimiz kalktık ayağa yine ben Feride'nin elinden tuttum ve sahneye çıktık ilk başta Selen , Gökhan konuşma yaptı sıra Feride ye gelmişti o da konuşmasını yapmıştı sıra bana geldi.

''Öncelikle herkese iyi akşamlar diliyorum uzun bir konuşma yapmayacağım ilk dizim ilk oyunculuğum çok mutluyum okulumu bitirdikten sonra başvuru yaptım ve sonuç olarak Anne dizisine çağırıldım iyi ki bu bölümü okumuşum iyi ki bu dizide oynamışım kendimi geliştirmek amacı buradaki herkese çok teşekkür ederim beni de içlerine aldıkları için ama en çok da sevdiğime teşekkür ederim bu dizi bana hayatımı verdi sevdiğime kavuşturdu daha çok söylemek istediğim şeyler var ama uzatmak da istemiyorum tekrardan iyi akşamlar.''

Geri Feride'nin yanına geçtim hemen elimden tuttu güzeller güzeli sevdiğim.

Sunucu : Evet benimde bayılarak izlediğim bir diziydi anne dizisi söylemek istediğim bir şey var özellikle Meltem sana. İlk defa oyunculuk yapmana rağmen o kadar güzel oynadın ki seni herkes hayran hayran izledi gerçekten seni tebrik ediyorum başarılarının da devamı diliyorum.
Ayrıca hepiniz gerçekten çok iyiydiniz bu dizi bitmesin isterdim ama maalesef final oldu.

Hepimiz teşekkür ettik ve ödülü alıp yerlerimize geçtik.Sırada en iyi kadın oyuncu vardı.

Sunucu : Şimdi de sıra bu yılın en iyi kadın oyuncusundaydı kendisine bilgi verilmedi süpriz yapılsın istedik evet şimdi açıklıyorum.Bu yılın en iyi kadın oyuncusu Meltem Polat kendisini sahneye davet ediyorum.

Duyduklarım karşısında şok olmuştum çok mutluydum yerimden kalktım Feride de kalkmıştı sarıldık birbirimize küçücük bir öpücük kondurdum dudaklarına ve sahneye çıktım.


''Şu an mutluluğumu size anlatamam o kadar mutlu o kadar heyecanlıyım ki. Bu ödülü bana layik gördüğünüz için teşekkür ederim. Benim yanımda olan ailem benim yanımda olan sevdiğim size de teşekkür ederim iyi ki hayatımdasınız iyi ki varsınız.''

Sunucu : Bunu hak ettin sen Meltem tebrik ederim. Bu arada dizide çok yakıştırmalar olmuştu bu gerçek hayata yansımış izleyenler çok mutlu olucaktır sizi de tebrik ediyorum bir ömür mutluluklar.

Teşekkür ettim ve sahneden indim artık ödül töreni bitmişti tam çıkışa gidiyorduk magazin programı yapan Derya Kaçan önümüzü kesti.

Derya : Merhaba çifte kumrular nasılsınız.?
Feride : Saol Derya iyiyiz sen nasılsın.?
Derya : Ben de iyiyim sizi arıyacaktım ama burada görmüşken söylemek istedim bu hafta programıma katılmanızı istiyorum gelir misiniz.?

Feride bana baktım benim için fark etmez sana nasıl uyarsa dedim kabul ettik ve arabaya doğru ilerlemeye başladık o sırada annemler de yanımıza geldi yüzlerinde telaşlı bir hal vardı.

''Ne oldu anne neden bu kadar telaşlısınız.''
Annem : Yok bir şey kızım hadi eve geçelim.
Ablam : Hadi ya gidelim evimize.


Feride ye döndüm o da anlamaz bir şekilde bana baktı bir şey olmuştu belli ve telaşla eve gitmek istiyorlardı.

''Anne ne oluyor neden bir an önce gitmek istiyorsunuz ne oldu söyler misiniz.''
Annem : Bir şey olduğu yok yoruldum sadece ondan kaynaklı.''
Feride : Emin misin Şeyda abla.?
Ablam : Eminiz hadi gidelim arabalar da geldi.

Arabaya gelmiştik tam biniceğim sırada arkamdan gelen ses ile yerimde çakılı kaldım.

Babam : Nereye gidiyorsun özlemedin mi babanı Meltem hanım.





BÖLÜM SONU UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR ÇALIŞTIĞIMDAN DOLAYI ÇOK KAFAMI VEREREK YAZAMADIM BU GÜN AYRI BİR YOĞUN GÜNDÜ.
OY VERMEYİ YORUM YAPMAYI VE TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN.
SİZİ ÇOKK SEVİYORUM İYİ OKUMALAR. :))

Bir Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin