GİDİYORUZ

Bugün çok heyecanlıydım. Çünkü Ayvalığa yazlığımıza gidiyorduk. Gerçekten Ayvalığı çok seviyorum. Çünkü orası bir başka. Sabah kalkıyorum mis gibi bahçemizdeki ağaçlar o kuş sesleri cidden şahane. Hele benim için en güzel olan yanı havuz. Kahvaltıdan sonra hemen kendimi havuza atıyorum. Neredeyse 1 saat havuzdan çıkmıyorum. Daha sonra şezlongda güneşleniyorum. Akşamüstüde denize gidiyorum. Akşam yemekten sonra arkadaslarımla dısarıya çıkıyoruz. 3 ayım böyle geçiyor. İşte bugün Ayvalığa gidiyorduk. Hersene arabayla giderdik ama bu sene babam sonradan geleceği için bizde annemle beraber uçakla gitmeye karar verdik. Uçağımız akşam 8 de idi. Babam bizi havalimanına bırakacaktı. Ben neredeyse bavuluma bütün dolabımı almıştım. Ayvalıkdada kıyafetlerim vardı. Ama olsun bütün en sevdiğim kıyafetlerim yanımda olmalıydı. Annem ise benden daha az şey almıştı. Niye annemin bu kadar az şey aldıgını anlamıyorum. Her tatile giderken ben bütün bavulumu doldurum annemle babam ise bir bavula iki kişi sığarlar. Herneyse öğle yemegimi yedikten sonra babam bizi almaya geldi ve bizi havalimanına bırakacakı. 2-3 saat öncesinden gidiyorduk ama daha check-in yaptıracakdık. Yarım saat sonra havalimanına gelmiştik. Babamla vedalaşıp sıraya girmiştik. Biletimizi aldıktan  yaklaşık 1 saat bekledikten sonra uçağa almaya başlamışlardı. Bizim yerimiz 4. sıra a-b'ydi . Ben herzamanki gibi cam kenarına oturmuştum. 40 dakka sonra uçağımız inmişti. Beni bir heyecan sarmıştı. Eniştemler bizi havalimanından alacaklardı. Uçağın tekerleklerinin yere değmesini hissedince kendimi çok rahatlamış ve mutlu hissediyordum. Herkez pilotu alkışlamaya başladı. Bence  bu alkışlama mevzusu çok gereksizdi. Aman herneyse sonunda uçaktan iniyorduk. Bavullarımızı almaya gidince baya sıra olduğunu farkettim. Ama ilk defa bavulumuz ilk sırada geldi. Baya şaşırılcak bi durumdu. Bavullarımızı aldıktan sonra çıkış kapısında eniştemleri gördüm. Ve baya sarıldık ay hoşgeldiniz nasılsınız yolculuk nasıl geçti derken 15 dakka neredeyse orda ayakta dikildik. Sonunda arabaya bindik. 20 dakka sonra evdeydik. Ayvalığı çok özlemiştim. Bahçesi falan cidden harikaydı. Ama akşam geldğimiz için hemen yatıcaktık. Ben kendi odama çıktım annem de odasına yerleşti. Pijamalarımızı giyip uyuduk .