Grudzień
Ale gówno. Nie wiem gdzie jestem i umieram z zimna. Pamiętam tylko, że wybiegłem z budynku.Tyle zrobiłem dla tego nut passa tylko by umrzeć od Hipotermii?!? Nikogo nie widzę, nie czuję w ogóle moich nóg. Jebane gówno. Nie mam na sobie żadnych ciuchów. Całe moje pole widzenia jest zaśnieżone, nie znajdę żadnego wyjścia z tej sytuacji. Może babcia miała rację? Cały ten konkurs był porażką, moja cała rodzina jest martwa, a ja zaraz do niej dołączę. Leżę aktualnie oparty o drzewo. Poddałem się, zaakceptowałem mój los.
Już widzę białe światło. Miałem dobre życie. Może zanutuje, ostatni raz. Chyba znajdę na to trochę siły. Ohhh, to było dobre... Idę zobaczyć moją rodzinkę w niebie. Albo w piekle. Jeżeli widzi to Martyna, wiedz, że zawsze będę do Ciebie simpował. Kocham Ci- [urwanie długopisa]
TVP - Wiadomości z ostatniej chwili!
Zgon całej rodziny.
Internetowe trendy mogą być bardzo zabawne. Ale czasem niektóre rzeczy mogą pójść za daleko. Dokładnie to opisuje tragiczny los rodziny CoSów. Trend No Nut November, który polega na nie waleniu przez miesiąc stał się wyzwaniem w rodzinie. Osoba podające się za Nutkę, dawnego redaktora TVP i kanclerza Niemiec była jedną z osób napędzających te wyzwanie. Jednak Nutka okazała się klonem stworzonym przez gejowskiego aktora Raymana, który znany był z tego, że zamordował 9 ludzi, bo nie chcieli się zrizzować. Klon zdecydował się dać wyzwanie całej rodzinie; zwycięzca miał dostać "nieskończonego nut passa". Wyzwanie skończyło się rozlewem krwi. Nutka zabiła Waltera White'a, podając, że to samobójstwo. Morderca potem zatrudnił asasyna, by zamordować 23 członków rodziny w największej strzelaninie w historii kraju. Nutka była też mordercą Paniczana-Piotra-Pawła Szkieletowego, który wczoraj został znaleziony martwy w pobliskim lesie. "Mówiłam im, że to pułapka" relacjonowała babcia Paniczana. "Jednak nigdy bym nie pomyślała, że moja córcia jest morderczynią i twórem raymana."Niektórzy modlą się za rodziną CoSów, niektórzy ją opłakują. Ale wszyscy zgodzimy się, że pokazuje nam to ryzyko niektórych trendów internetowych.
Koniec. Dziękuje za uwagę. 315 słów.
YOU ARE READING
NNN Paniczana
AléatoireTa książka zostanie usunięta. Jest bardzo pojechana. Zastanówcie się przed przeczytaniem