Ouzou'nun Ağzından"
Kota'nın "oraya geliyoruz" mesajıyla uyanıp kendime gelmiştim.
Erika'ya baktığımda bana kıskanç bakışlar atıyordu.Gülmeden edemedim.
Aşırı sevimliydi.Reika ve Kota'nın dağ evine gelmelerini ben istedim çünkü Erika'nın da havası değişirdi.
Reika ona sürpriz yapmak istediği için Erika'ya bir şey söylemedim.
Onları yürüyüş bahanesiyle buluşturmayı planladık.Zorlada olsa Erika'yı çıkarabilmiştim..
Gerçekten çok inatçı benim küçük hanımım..
Dağ yolunda yürüyüş yaparken Erika'nın bu kadar korkacağını tahmin etmemiştim. Sık sık bana sarılıp arkamızdan seslerin geldiğini söyleyip duruyordu.
O sesleri Kota çıkarmıyorsa bende bir şey bilmiyorum..Erika gittikçe tedirgin olmuştu bu durumdan bende hoşlanmamıştım.
Dağ evine geri dönmeye başladığımızda Reika ve Kota iyice kudurup daha çok ses çıkarmaya başladılar.
Erika arkasına baktığında manyağın teki "ERİKAAA BEN GELDİMMM" diye bağırıp üstüne atladı..
Sanırım benim karım korkudan bayıldı..Reika'nın Ağzından"
Erika ve Ouzou'yu takip ettikten sonra arkalarından koşup Erika'nın üstüne atladım. Sanırım yanlış bir şey yaptım çünkü doğrulduğumda Erika'nın gözleri gitmişti.
Korkudan titreme başladım. Acaba canını mı yaktım? Neden bayıldı?R; Erikaa iyii missinn nolduu??
O; Reika öyle olmaz sen ve Kota beraber atlasaydınız daha iyi olurdu sizin yüzünüzden karım bayıldı..
K; Ben bir şey yapmadım valla
R; İnanmıyorum suçu bana mı atıyorsun şimdi Kotaa?
K; Kızın üstüne atlayan sendin sevgilim.
R; Yol boyunca sesler çıkarıp kızı korkutan kimdi acaba?
K; Ben.
R; O zaman hepsi senin suçun korkutmasaydın en başından bayılmazdı.
K; Ama ben korkuttuğumda sende arkadan kıkırdayıp gülüyordun aşkım.
R; Kotaaa!
O; Başlicam şimdi aşkınıza korkunuza kız baygın siz neyin derdindesiniz ya.
K; Acaba bu kız eterin etkisinden mi bayıldı? Sonuçta arabada 4 kere burnuna bastırdım.
O; Ne saçmalıyorsun sen eterin etkisi o kadar sürer mi?
K; Sürmez mi?
"Kota bi sus artık" diye bağırınca ikiside sustu.
Ouzou "bu böyle olmaz dağ evine götürelim kızı" diyip Erika'yı kucakladı.Dağ evine geldiğimizde Ouzou,Erika'yı
koltuğa bırakıp kolonya getirmemi istedi.
Erika ile yaklaşık on dk uğraştıktan sonra kendine gelebilmişti.Uyanır uyanmaz Ouzou'ya sarılıp "Ouzou çok kötü bir rüya gördüm üstüme ayı atladı" dedi.R; (Göz devirerek)Aşk olsun Erika. Alt tarafı sarılmak istemiştim..
E; Reikaa seninn burdaa ne işin varr ne zamann geldinizzz? Ouzou neden beni uyandırmadınn?
O; Hayatım zaten onları gördüğün için bayıldın.Gördüğün şey rüya değildi gerçekti.Ayrıca üstüne atlayan şey ayı değil Reikaydı.😅
R; Sürpriz yapmak istemiştik aslında ama kötü planladık🙄
K; Ben bir sey yapmadım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victory Kickoff "Kaçınılmaz Aşk"
Hayran Kurgu6 yıl önce dağılan takım her zaman ki parkta tesadüfen tekrar buluşup maç yapmaya karar verir. Maç yaparken aşırı eğlenen grup hayatlarının kararlarını vermek üzere olduklarının farkında değillerdir.