První den ve škole

15 2 2
                                    

Je brzo ráno a zazvoní mi budík podívám se kolik je hodin. Vstanu a jdu si udělat hygienu a s tím si zapnu i stream ,,ahoj pojďte si semnou udělat hygienu" udělala jsem si hygienu a jdu se obléknout. Oblékla jsem si tepláky a k tomu crop-top boty jsem si vzala joardan 4.

Přišla jsem do školy a říkala jsem si proč je tu tolik známých osobností když je to sportovní škola

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Přišla jsem do školy a říkala jsem si proč je tu tolik známých osobností když je to sportovní škola. Najednou jsem do někoho narazila. Připadal mi podvědomě nestihla jsem nic říct vtom řekl. ,,Promiň neviděl jsem tě". ,,Ne to já se omlouvám neviděla jsem vás ale připadáte mi povědomí jak se jmenujete"? Řekla jsem. ,,Ou... no já jsem Tom Tom Holland". Začala jsi se červenat protože se mi vždy Tom líbil ve filmech.
Zazvonilo ,,nejdeme do třídy?" Zeptal se „jasně." Řekla jsem mu ale v hlavě mi furt lítalo proč se o mě tak stará.

Když jsme přišli do třídy tak začala učitelka „tak máme novou žačku jménem Any tak nám něco o sobě řekni" v hlavě jsem si přemítala co bych jim měla říct nakonec jsem řekla. „ahoj jsem Any jak už víte mám sestru která je s rodinou v anglii tady
V Chicagu bydlím sama od rodičů jsem odešla minulí rok a začala jsem na sociálních sítích teprve minulí rok. Řekla jsem. Pak se ve škole nic moc nestalo ale najednou za mnou přišel Tom a říká mi „nechceš dneska ke mě bude párty." Byla jsem nadšená že to řekl protože jsem nikde dlouho už nebila a tak jsem na to řekla „s radostí jenom kdy a kde" zeptala jsem se „ou jo dneska v 21:30 u city parku ten velkej modrej dům" odpověděl. „děkuju" odešla jsem domů. Abych se převlékla.

Zamilovaná na středníKde žijí příběhy. Začni objevovat