Destek olmayı unutmayınnn. Şimdiden teşekkürlerrr
( Ece uyanır)
" Burası neresi böyle ya " etrafımda benle beraber 16 kişi vardı. 8 kız, 8 erkek.
" Buras labirent gibi bir yer " dedi aralarından sarışın bir erkek.
" Nasıl yani? " dediğimde, şu sabah kavga ettiğimiz erkek;
" Kızım kıt mısın! Hepimizi öldürüp doğruyacaklar! " dedikten sonra aralarından biri;
" Kes sesini mert boş yapma gene "
" Asıl sen boş yapma Sinan "
" Cem bir susar mısın senle değil mertle konuşuyorum "
Tam araya girecektim ki kızıl saçlı bir kız;
" Susun artık! Ergen gibi davranmayı kesin oturun oturduğunuz yere. Burda bizden küçükler de var. Onları kavga ederek korkutuyorsunuz " dedi.
Tam o anda karşımızda kocaman bir ekran açıldı. Ekranda maskeli bir adam vardı.
" Merhaba benim küçük maskelerim! " Ardından kahkaha attı. Biri buna asla kahkaha atmamasını söylemesi lazım!
Ardından kumral bir erkek;
" Küçük maskelerim ne lan! Ne biçim isim bu daha yaratıcı bir isim bulamadın mı? "
" Siz benim duygularımın maskelerisiniz. "
" Nasıl yani? " Evet bunu soran bendim. Bunu sorduğumda adam gür bir kahkaha daha attı. Sanırım kulaklarım sağır olucak!
" Ah benim küçük maskem, sana anlatayım mesela;
Toprak ve Burak; heyecan
Efe, Naz, Dilan ve Tuğçe; korku
Merve, Seda ve Yeşil; cesaret
Mert, Cem, poyraz ve Sinan; öfke
Sen ise en özelisin Ece, sende bütün duygular var. Özellikle de aşk, sen eşsizsin. "
Aman ne güzel bir sapığımız eksikti o da oldu.
" Eee napıcan şimdi bize? " Bunu soran süper zeka (!) Mert'ti
" Çok basit oyun oynıycaz küçük maskelerim. Kanlı bir oyun... çok kanlı... " Ve sonunda kahkaha attı gene!
" Bu adam bence psikopat bir ruh hastası " Bunu diyen yeşil denen kızdı. O sırada Sinan araya girip;
" Onu bunu bilmem ama bizi öldürmeden bırakmayacak gibi. Bu arada Ece kim? "
Elimi havaya kaldırıp " Benim " dedim. Ondan sonra herkes bana dönüp baktı. " Ne var? İlk defa mı insan görüyorsunuz?"
" Pışt maskeli adam mısın nesin Ece'yi al hem demedin mi bütün duyguların onda varmış işte biz gidelim sen onunla oyna oyununu " Bunu diyen Mert bencili ve onun çok bilmiş arkadaşı cem'di. Aman ne müthiş bir fikir!
" Tıch! Tıch! Tıch! Olmaz küçük maskem o zaman oyunun tadı olmaz! " maskeli olan adam konuştuktan sonra herkes sustu.
" Güzel demekki oyunumu kabul ediyorsunuz. Oyun yarın başlıycak. Şimdilik sadece uyuyun güzel maskelerim "
Ondan sonra ekran kapandı ve ekranın üstünde bir saat belirdi. Saat 23.00'tü.
" Bu şaka falan mı! Allah belanızı versin! " bunu dedikten sonra herkes bana baktı. " Ne var! Ne bakıyorsunuz! " dediğimde önlerine dönüp sustular. Ondan sonrasında kendimi uykunun rahat kollarına bıraktım. Tabi bu taş gibi zeminde ne kadar rahat olursa artık.( Sabah )
Sarsıldığımı hissederek uyandım. " Ya iki dk daha " dediğimde birinin;
" Kalk üstünde kocaman yılan var şuanda " Ne! Yılan mı? Çığlık atarak uyandığımda herkesin bana bakarak kahkaha attığını gördüm.
" Bu şimdi komik mi?! " Gülmeye devam ettiler. Gülme sesleri yavaşça kesilmeye başladığında ben hala somurtup oturuyordum.
" Tamam, tamam. Somurtma hemen gülmüyoruz." Bunu söyleyen Merve idi.
Ardından o ekran gene açıldı. " Bakıyorum da keyfiniz yerinde küçük maskelerim. Oyununuz birazdan başlıyacak iyi şanslar " Ve yine bir kahkaha.
Ekran kapandıktan sonra içeriye 16 tane maskeli adam girdi. Önümüze yemek bırakıp gittiler. Neyse en azından insaflıymış, az da olsa. Herkes yemeğini yemeye başladı. Yemekler bittikten sonra bir terslik fark ettim. Naz durmadan kıvranıp duruyordu.Yanına gidip;
" Neyin var? " diye sorduğumda;
" Karnım... çok acıyor... " tam konuşacakken birden kan kusmaya başladı. Herkes birden ona bakmaya başladı. Burak;
" Zehir!... Zehir vardı! Yemeğinin içinde zehir vardı! " diye bağırmaya başladı. İki dk sonra Naz'ın kusması durup halsiz düşüp bayıldığında anladım herşeyi.Bu adam ciddiydi... Hepimizi öldürecekti...
Evetttt bölüm sonuuu. Size birkaç sorum var;
> sizce naz ölücek mi?
> bir sonraki bölümde sizce neler olabilir? Beklentileriniz nelerdir?Puan vermeyi unutmayın. Destek olan herkese teşekkürlerrrr. Yazım yanlışı veya noktalama yanlışı barsa affola ballarımmm.
BİLGİLENDİRME;
Saat 20:00' de karakterlerin tanıtımları ve fotoğrafları atılacaklardır .605 KELİME YAZILDI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑀𝐴𝑆𝐾𝐸𝐿𝐼̇ 𝑂𝑌𝑈𝑁
Ужасы𝘔𝘈𝘚𝘒𝘌𝘓𝘐̇ 𝘈𝘋𝘈𝘔𝘋𝘈𝘕; " Merhaba benim küçük maskelerim. " (...) " Çok basit bir oyun oynıycaz küçük maskelerim. Kanlı bir oyun... çok kanlı... "