На дворі ляв холодний дощ. Чи малі краплі стікали по вікні, одна за одною, роблячи особливу ранкову атмосферу, але не в цей раз точно, коли це стосується роботи, дістатися до роботи в таку погоду, очікуваний квест для Хонджи, в якому боряться дві стихії. Дощ і нервова система дівчини, все ж щось з цього виборює перемогу, але на цей раз щось пішло не так. За звичкою, в дівчини все досі стояв будильник на 7:20 і ось коли він прозвучав, то відразу ж в нього полетіла подушка й він замовк. Через 5 хвилин він повторно прозвучав, й ще минувши 5 хвилин, Хонджа вилізла з під теплої ковдри. Протерши зіниці, вона зрозуміла що погода сьогодні дно, які життя яке не було кращим за погоду, але що вдієш, щоб вилізти з цього дна потрібно ще щось робити, крім того що заливати алкоголем, це дно. Довго чекати не довелося, від думки що ти тепер, працюєш на Чон Чонгука зносило дах, але пригадуючи що є цілю - це зразу ж приводило в тяму. То ж не зволікаючи, дівчина поспішила збиратися на нову "посаду" Та ось тільки один, телефоний дзвінок від невідомого номера, перебив ранкову рутину.
- Ало.
- Привіт красуне, ти вже прокинулась?
На що ти відразу без вагань відповіла:
- Так.
- Чудово, я через 15 хвилин підїду до тебе.
- Стоп..Чонгук?
- Так?
- Ні, не потрібно.
- Хочеш, в таку погоду сама до роботи діставатись?
- Ні, та нічого, забудь.
- Тоді щоб через 15 хвилин, будь готова.
Повідомивши що хотів, він скинув трубку, а ти не зволікаючи далі стала збиратися. Приблизно минуло 15 хвилин, з того часу як телефонував Чонгук, ти була цілком готова надягаючи взуття у двері подзвонили.
Відчинивши двері, на порозі стояв Чонгук з парасолькою в руці.- Ти готова?
- Так.
- Прекрасно виглядаєш.
Відразу ж, кидаючи свій погляд на талію дівчини, яка була підкреслена корсетом, надаючи особливої витонченості.
- Ходімо вже.
Перебиваючи його не самовитий погляд, мовила ти
Вийшовши на вулицю, над твоєю головою відразу ж нависла парасолька. Ти повернула голову на Чона й ступила до салону авто.
Вмостившись в теплий салон, з особистим інтересом ти промовила:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Провокація
ФанфикМолодий директор, більярдного клуба - Чон Чонгук. У свої 26 має свою власну вілу, акції компанії свого батька, та чимало знайомих, на кшталт прокурорів, відомих зірок, одним словом, людина якій не потрібно і пальцем ворухнути, щоб когось посадити з...