1. Bölüm:Hepimiz Yetimiz

25 3 2
                                    

Hepimiz aynı yetimhanede arkadaş olduk. Hayal kurduk. Hayallerimizi gerçekleştirdik...

**
Sabah sabah mutfaktan sesler geliyordu. Yüzümü yıkamadan mutfağa baktım. Ceren gülmekten demir tepsiyi yere düşürmüş ve kendide yerlere serilmiş. Tam mutfağa girdim ve Ceren'e baktım. Ayağa kaldırdım. Gözlerim Canere kaydı bende gülmekten bacağıma vuruyorum. Ceren Caner'e makyaj yapmış.
"Ahhaha Caner bu halin ne Allah aşkına"dedim Canere. Caner her şeyin farkında fakat Cerenin ona komik bir makyaj yaptığının farkında değil. Arda'da uyandı. Caner'e baktı o da. Benim odama gidip küçük bir ayna getirdi ve Caner'e verdi."Ceren yaaa böyle bir şey yapacağını bilseydim yaptırmazdım.Bunu nasıl silicez. Üniversiteye gitmem lazım motorumu çalıştırmam lazım,en önemlisi kahvaltıyı yapmadık hadi Yağmur Ceren hazırlayın ben Ardayla masaya koyalım"Sanki bu gün bir şey oldu Canere çok acele davranıyor."Tamam sakin ol buz dolabında yiyecekler bitmiş kim gelir benimle markete"dedi Arda. Kimse ben gelirim demediği için "Ben" dedim. "Ceren sen ikimizin odasını düzelt, Caner sende Arda ve seninkini düzelt biz gelince kahvaltıyı hazırlarız."dedim odama geçtim civcivli pjamamı çıkardım. Üstüme beyaz bir sweat altıma bol siyah kot pantolon giydim. Arda siyah yamahayı çalıştırmış beni bekliyordu dış kapının yanında,hemen arkasına bindim. Belinden tutmadım çünkü düşmem diye düşündüm. "Belimden tutmayacakmısın" "Hayır" dedim emin bir şekilde "iyi o zaman sen bilirsin" yavaşça gaza bastı. Ana yola geldikten sonra motorun egzoz yerinden yüksek sesle "RRRRR" sesi geldi. Bunun anlamı hızlı gitmektir. Herhalde Arda bana belinden tutayım diye uyarı veriyordu. İnat ederek tutmadım. Arada yanlamasına gidiyordu. Bir anda ön kaldırdı. Demek ki bunu yapmak için söylüyormuş. Az kalsın yere çakılıyordum ki elimi alıp beline koydu. Ben bir tık şok geçirmiş olabilirim. Başımı sırtına yaslayınca boynumun tutulduğunu fark ettim. Sonunda markete geldik. Saat sabah 5.20. Üniversiteye gitmemiz için 1 saatimiz kaldı. Arda kahvaltılık alırken ben kadife tatlısı alıyordum."Ne tadı varki şu tatlının" "sen yemediğin için konuşma, seni bu tatlıyı yerken görürüz" Arda mırıldanarak abur cuburlara geçti. Ödedikten sonra eve doğru yola çıktık.
**
Eve geldik aldığımız şeyleri poşetlerden çıkarırken Şelale ve Caner kahvaltılık ürünleri masaya koyuyordu."yarım saatimiz kaldı hızlıca yiyip gidelim" dedim çok şey hazırlamak isterdim ama menemen yaptım. Masaya oturduk "Arda abi sen ne olucaktın yaa unutup duruyorum"dedi Ceren bilerek konu açmak için ."Şuan yarı zamanlı işte çalışıyorum. Doktor olmak istiyorum üniversiteyi bitirdikten sonra" Dedi Arda'da." Neden istiyorsun bu kadar."Ben Arda bana anlatmıştı neden olduğunu biliyorum bende ona anlattım kamy. Ardanın babası olduğundan fazla alkol alıyormuş ve annesini dövüyormuş. Annesi bir polise aşıkmış, poliste ona. Babası annesine yardım eden kişileri bıçaklayıp öldürüyormuş. Annesi öldükten sonra babasını hapise sokan poliste (yani annesinin aşık olduğu polis) onu öldürdü. Annesini iyileştirmek için bu mesleği seçmiş. Yetim kalmış.
"Boşver" "AA ne tesadüf bende hemşire olmak istiyorum"dedim ve hepsi bir ağızdan "NEDEEN"dediler ben de hemen yerimden kalktım neden olduğunu Ceren bile bilmiyordu çünkü küçücük bebekti.
Çantama kitap ve defter koyup dışarı çıktım. Hala aklımda sanki o günü dün yaşıyormuş gibi hatırlıyorum. Herkes hazırlandı.Dışarı geldiler Caner kırmızı yamahasını garajdan dışarı çıkardı. Ceren ve Caner aynı üniversitede,bende ve Ardayla aynı üniversiteye gidiyoruz. Bu yüzden Ceren Caner'in arkasına,ben Ardanın arkasına bindim. Yola çıktık bu sefer tuttum belinden.

**
Okula geldik. Koridordan geçerken gözlerim panoya takıldı. Arda seslice okudu,"Yetimlere Yardım İçin Burs Sınavları Başlıyor""Başvuru tarihi Martın 24'üymüş" Benim bursa ihtiyacım yok ama ya Ceren'in Arda'nın veya Caner'in ihtiyacı varsa?Hepimiz yetimiz sonuçta...
Sınıfa geçtik ve yine her zamanki gibi zorbam tamda karşımda duruyordu. "Çekil önümden" diyerek ittirdim onu. "Çekilmezsem nolur." Yine yine aynı cevaplar. "Sen benimle uğraşacak kadar güçlü değilsin" dedim. Kasıklarına dizimi geçirdim geçtim ona umutsuzca bakarak. Erkek olduğu için geçirdim. Kız olsaydı sadece sövüp geçerdim çünkü genç kızlara ve çocuklara zaafım var. Yerime oturdum. Arda hiç uğraşmadı onla benim onu yeneceğimi bildiği için. Ders başladı. Hoca matematik testleri çözdü. Zaman su gibi akıp gitti. Dövüş kursuna yazılıcaktım. Motor park yerine giderken bilin bakalım ne gördük zorbam akıllanmayıp motorun üzerinde iki arkadaşı ile oturuyordu. Arda bi "kalkın lan" diye bağırmaz mı. Onlarda kahkalarla Ardayla ilgili şarkı uydurmuşlar söylüyorlar. " Arda'nın babası gelmiş,annesini dövmüş. Arda'da korkup kaçmış hahahahah." Arda sinirlenip yumruğu liderleri olan Kaan'a geçirdi. Diğerleride Ardayı tutmaya çalıştılar. Bende öyle bomboş duramadım tabi birinin gözüne moraracak kadar güçlü kafa attım, diğerinede ayağımla özel bölgesine vurdum. Arda Kaan'ı yere yatırmış yüzünü yumrukluyordu. "Arda bu kadar yeter onlara"dedim. "Hayır bu az bi kere onlara"dedi ve hala yumrukluyordu elleri kan içinde kalmıştı. "Arda yeter dedim kalk üstünden" "hayır" sen mi inatçısın ben mi dedim içimden ve kollarını sırtında birleştirdim,ayağa kaldırdım. Üniversiteye geri girdik. Ben sabun sıktım ellerine o da yıkadı. Kuruladı. Dışarı motorun yanına geldik, yerdeki kanları kim temizlediyse çok güzel temizlemiş. Kaskımı taktım bindim arkasına,sımsıkı sarıldım ona. Sinirinden fark etmedi o. Orta hızda gittik dövüş kursuna. İçeriye girdim herkes çalışıyordu. Benim hocam geldi elindeki imza kağıdı ile "hoş geldiniz, Yağmur yazıldıktan sonra denemek istermisin?" Dedi. Ben ilk önce kağıda telefon numaramı, adımı,soy adımı yazdım. Sonra sorusunu cevapladım "Ardaya bağlı" Arda'da "Benim için sorun yok ben beklerim" "Tamam hadi başlayalım." dedim. Ellerime eldiven giydim. Bana yumruk attı ama ben geri çekildim. Karşımdaki kişi erkekti. Tam kaş ve göz arasına bi yumruk geçirdim. O da durmadı tabi karnıma tekme attı. Sövdüm ona " amına kodumun müptezeli daha yeni başladım yavaş ol!" Arda şaşırmadı biliyordu böyle diyeceğimi. Kursum bitti. Arda motoru çalıştırdı. Onun artçısı hep ben oldum. Bilerekten küçük çocuklar gibi "abi abi ara gaz verebilirmiyim" dedim. O da sırıtarak "bin arkama" dedi. Arkasına bindim ve sarılınca burnumun içi hoş bir koku ile karşılaştı. Çok hızlı gittik eve, Ceren beni bekliyordu. "Abla neredesin sen yaa"dedi endişeyle." Dövüş kursuna yazıldım, yemek yediniz mi " diye sordum. Caner'in karnının guruldamasından anlamıştım. "Ceren bi gelsene mutfağa" dedim kaş göz yaparak. O da niye siye sormadan geldi. "Noluyo sana, bu aralar Caner'e çok yakınlaştın aranızda bir şey mi var?" "Yoo arkadaşız, onun orangutan gibi yaptığı tuaf hareketler ilgimi çekiyor. Bi sorun mu var?" " Hayır, hadi ne yemek yapalım?" "Sulu köfte, eee sonra pilav" " Tamam ozaman dolaptan kıymayı çıkar çözülsün, çözülünce Arda ve Caner'e verirsin yuvarlarlar" dedim. "okeyy." Ben pilav için pirinçi suya koydum. Kahve makinesi kahvemi yapana kadar odama gidip Üstüme kısa kollu siyah tişört, altımada şort giydim çünkü hava sıcaktı. Aldım kahvemi çıktım balkona şehrin manzarasını izlerken tam kendimi soruluyordumki Caner geldi. "Napıyon burda sivrisinekler sokarsa görürsün"dedi. "Bana değilde sana sokmasınlar" dedim gülerek. "Yemek hazır gel diyecektim, laf soktun yaa" "Tamam geliyom." Yemeği yedik. Masayı topladık, bulaşıkları yıkadık.
Birazda telefondan pubg mobile oyununun Livik modunu oynadık. Herkes ölünce ben "film izleyelim mi" diye sordum. Arda "olur ne tür izleyelim" Ceren " k-drama olsun lütfen nolurr" diye yalvarıyordu. Caner'de " o dizi ama bir bölümü 1 saat" Dedi. "Olsun. Saat şuan on ise bizde ikiye kadar dört bölüm izleriz." "Tamam o zaman ben televizyondan açıyorum, korku mu aşk mı?"diye sordu Ceren. Bende "korku olsun "dedim Arda" Aşk olsun" Dedi. Ceren ve Caner için farketmezdi. Caner "taş kağıt makas yapın la" Dedi. İkimiz bir ağızdan " taş kağıt makas " dedik ve ben kazandım. " Tamam o zaman HAPİNESS açıyorum"dedi Ceren. Zaman bayağı geçti. Bizim de uykumuz gelmiş ama yatağımıza gidemiyoruz. O kadar yorulmuşuz ki ayakta duramıyoruz. Ben başımı Arda'nın kucağına koymuşum. Ceren benim karnıma yatmış. Caner Arda'nın ayaklarına sarılarak yatmış. Böyle uyuyup kalmışız işte.

BU KADARDI.
Bu bölüm nasıldı? Bakalım ikinci bölümde Arda ve Yağmur arasında ne gibi bir şeyler olucak bakacağız. Haa birde şarkı önerileriniz varsa yorumlara yazınn

Görüşmek üzere bay bay

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gecenin Yalnızlığı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin