Ayy helüüü dostlar ben geldim.Yeni bölümle geldim efenim umarım beğenirsinizzz iyi okumalarr🎀
İmkansızdı.Tek kelimeyle imkansızdı Demir'in beni kıskanmış olması tamamen benim duygularım yüzünden yaptığım saçma bi yorumdu."Şey acaba senin kitabından takip etsem sorun olur mu? Ben bilmediğim için getirmedim de"Mert konuştuğunda düşüncelerimden çıkıp ona döndüm.
"Tabi tabi bakabilirsin"dedim ve kitabı masanın ortasına koydum.Dirseğimi masaya yaslayıp yüzümüze avucumun içine yasladım.Mert'te benimle aynı şekilde oturdu kitaba baktığımız için yakındık ama rahatsız edici derecede bir yakınlık yoktu sadece kitaba baktığımız için kolumuz değiyordu çok hafif zaten birkaç dakika sonra Mert kolunu biraz daha çekmiş aramızda biraz daha mesafe bırakmıştı.
Ben kafamı kitaptan kaldırdığımda üstümde olan gözleri hissediyordum ama kafamı o tarafa çevirmemek için büyük bir savaş veriyordum.Çevirirsem göz göze gelirdik ve ben gözlerindeki ifadeyi görüp umutlanmak istemiyorum.
Ders bir şekilde akıp gidiyordu Demir'in gözleri ara ara bizim sıraya kaysada ben hiç o tarafa dönmemiştim.
Zil çalınca masamdaki eşyaları toparlayıp ayağa kalktım o sırada Sarp,Emir ve Demir bizim sıraya gelmişlerdi.Mert'e baktığımda şaşkın şaşkın bizim üçlüye baktığını gördüm.Haklı yani çocuk üçü bir anda masanın etrafını sarınca olay değişik gözükmüştü.
"Bunlar arkadaşlarım Emir,Sarp ve Demir"dedim bizimkileri tek tek göstererek sonra
"Buda Mert yeni sınıf arkadaşımız"dedim bizimkilere Mert'i göstererek."Selam,tanıştığıma memnun oldum"dedi Mert üçüne gülümseyerek bakarken.
Yanımdaki Demir'in ağzının içinde bişeyler mırıldandığını duymuştum ama çok kısıktı sesi bu yüzden tam anlamamıştım.Kaşlarımı hafifçe çatarak bizimkilere baktım insan bi selam verirdi çocuk ne güzel konuşmuş yani bi selam desenize
Bakışlarımı gören Sarp
"Selam,bizde memnun olduk"dedi gülümseyerek
"Selam,hoşgeldin sınıfa "dedi Emir gülümseyerekDemir'in de demesini bekliyordum ama o sınıfta bakışlarını gezdirip susuyordu dirseğimle hafifçe dürtünce bana baktı göz kırptı noldu der gibi kaşlarımla Mert'i işaret ettiğimde boş boş baktı sonra vazgeçmeyeceğimi anlayıp Mert'e döndü.
"Selam hoşgeldin"dedi"Eveett tanışma faslı bittiğine göre ben gidiyorum beyler"dedim çantamdan test kitabımı çıkarırken.
"Nereye?"dedi bizim muhteşem üçlü aynı anda
"Hocaya soru sorucam"dedim kitabımı alıp sınıftan çıktım."Çağla"diye seslenen kişiyle durup arkama baktım Demir yanıma geliyordu.
"Efendim"dedim merakla bakarken
"Seninle gelsem sorun olur mu?"
"Tabi gelebilirsin"dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşu Çocuğu- yarı texting
Roman pour AdolescentsÇağla'nın hem sınıfına hem binasına yeni gelen Demir'e hissettiği ama bi türlü kabul edemediği duyguları yüzünden aklı çok karışıktır ve bu karışıklığa çözüm bulmaya çalışırken yaşadıklarını anlatıyorum. :)) Her hafta atabildiğim kadar bölüm atmaya...