5- JOKER

85 9 9
                                    



BÖLÜM BEŞ: JOKER

-Dişlerimiz olduğu için ısırıyoruz.
Bu yüzden bu kadar vahşiyiz...
Gözlerimiz olduğu için hayran kalıyoruz.
Bu yüzden bu kadar aşığız...-

Hakan Günday

♡︎

ADELE= SET FİRE TO THE RAİN

JORDANA, TV GİRL= ...BETTERİN THE DARK

Keyifli okumalar...

♡︎

—❄︎—



"Haklısın, yapmazsın. Seni uyarmak için yanında olacağım."

Alkol ile hayat bulan birinden yardım isteyip ona güvenmek mantıklı değildi. İnsan çaresiz kalınca asla dediklerini uygulamaktan çekinmez. Kendine sorar, başka seçeneğim mi var ki?

Oda soğumuştu, onun buğday fiziği açıktayken belli belirsiz titriyordu. Bedenimi saklamakta kararlı olduğumdan kollarımı saran kazak üşümeme engel olamadı. Hava sıcaktı, temmuz cemresini gösterişle sergiliyorken yine de oda buz gibiydi. Ona ne diyeceğim, nasıl teselli verip boşver diyeceğimi bilmiyorum. Boşvermesi, yok sayması mümkün olmayan mevzular varken onları nasıl hafızasından silebilir ki? Dört bir yanı pislikle çevriliyken, gözlüğünün camı kirle kaplanmışken hayata güzel yerden bakmayı sağlayamaz. Ben onu anlıyorum.

"Yaşadıkların için üzgünüm, keşke önleyebilseydim." Demekten başka çarem yoktu. Buruk gülümsemesi kalbimde bir çıtırdı hissettirdi. "Evin sahibi odaları ateşe kendi kendine veriyorsa gelen itfaiyenin ne yararı olur?"

Fazla karamsar olan surat ifadesinden bir haber olunca dik duruşunu düzeltim her zamanki haline geri döndü. "Her neyse, diğerlerinin numarasını söyle. Zaman kaybetmeden grubu kuralım ve gece bitmeden buluşalım." Bunu duymak beni sevindirdi. Benim için onu sürüklediğim aptalığa katlanacaktı ve bu kısa süreliğine olsa da yalnız olmadığımı hissettirmişti.

Hepsinin numarasını sıra sıra söyledim. Diğerlerinde yaptığım gibi hassas noktalarını ya da yaralarına göz gezdirmedim, bilerek yapmadım. Onlar daha içlerini görmeme izin vermezken, yaralarını öğrenmek istemedim. Belki fazla ince düşünüyorum.

En son Evrim'e sıra gelince Arcen dedikodu yapmak için ağızını araladı.
"Onun hakkında ne düşünüyorsun?" Diye sorunca 'ben mi' diyerek kendimi gösterdim ve düşüncelerimi belirttim. "Takipçi sayısından kaynaklı gözümü boyamış olabilir çünkü hayranlık duyulacak bir karektere sahip olduğunu düşünüyorum."

Omuz silkti. "Tehlikeli olmalı. Sosyal medya yani. Sen kendini ne kadar gizleyip saklarsan sakla tüm şeffaflığınla kimliğin açıkta kalır."

"Şu sevgilisi olan futbolcunun ismi neydi?" Diye sordum, sporla aram iyi değil. "Mert Atayılmaz."
"Evet o, hatırlıyor musun videoları yayınlandığında neler olduğunu?" Ortak noktamızı bulmuş gibi alkışlayıp heyecanlandı.

"Unutur muyum. Haber kanallarına kadar tüm ülke çalkalanmıştı. Videoda çıplak iki kişi varken suçlanan sadece Evrim'di. Mert'in fanlarından tut üç çocuk sahibi anneler bile Evrim'e namussuz diyerek 'orospu' ilan etmişti."

"Çünkü olan her zaman kadına olur."

Evrim'de zor zamanlar geçirmişti. Ekrandan onun hayatını ve skandallarını zevkle takip ederken bir zaman sonra ana sayfamda görmekten sıkılır hale gelip daha hızlı kaydırmaya başlamıştım ana akışı. Video kısa ve netti. Lüks bir bar tuvaletindeydiler, kapıyı tam kapatmayarak aralık bıraktıklarından lavaboya bakan kamera her şeyi kaydetmişti. Namı değer futbolcu kızın dudaklarını emmekle meşgulken, Evrim'in sırtı duvar ile sıkışmış haldeydi.

SONDERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin