ភាគទី17
មួយសន្ទុះក្រេាយមក
រាងក្រាស់ក៏បានអៀវនរ:តូចកាត់ភ្នំកាត់ព្រៃព្រឹក្សាទម្រាំតែបានមកដល់ផ្ទះ នាយក៏ដង្ហក់ខ្យល់ល្មមគួរសមដែរហេីយដែរក៏មិនហ៊ានឲ្យរាងតូចដេីរនោះទេនោះដឹងថាជេកឈឺជេីង តេីអ្នកណាចង់ឃេីញមនុស្សដែរខ្លួនស្រលាញ់លំបាកនោះនាយសុខចិត្តលំបាកជំនួសវិញ!
បញ្ជាក់នាយមិនបាននាំជេកទៅផ្ទះធំទេគឺនាំជេកមកផ្ទះនៅលេីភ្នំនិងឯងព្រោះវាជិតជាងចាំស្អែកចាំទៅវិញ ណាមួយជេកនៅគេងមិនទាន់ភ្ញាក់ទេ!
គ្រាន់តែមកដល់ភ្លាមនាយក៏ដាក់ជេកឲ្យគេងនៅលេីសាឡុងបន្ត! បន្តិចក្រេាយមកទេីបរាងក្រាស់ទាញកន្សែងដេីម្បីចូលទៅងូតទឹកសម្អាតខ្លួន!
20mnក្រេាយមក
រាងក្រាស់ចេញពីបន្ទប់ទឹកវិញដេាយមានស្លៀកពាក់ហេីយរួចជាស្រេច! តែក៏មកប្រទះភ្នែកជាមួយនិងជេកដែរទេីបតែភ្ញាក់ហេីយនៅអង្គុយម៉ង់ៗមិនទាន់ស្វាងនៅនិង!...ជេកអូនភ្ញាក់ហេីយហេស៎?..មោះឆាប់មកងូតទឹកសិនទៅបងលាយទឹកក្តៅឲ្យរួចហេីយ!ថាចប់នាយក៏ដេីរទៅឈរជិតជេក!
តែជេកមិនត្រឹមតែមិនតបទេនៅឆ្លៀតមកអេាបបង្កេះស៊ុងហ៊ុនទៀត!អូន...មិនងូតទឹកបានទេអូនងងុយ!ជេកនិយាយទាំងសម្លេងនៅង៉ុលៗស្តាប់សឹងមិនឮ!
មិនបានទេ អូនត្រូវទៅងូតទឹកសិនចាំបងជួយ!ថាចប់នាយក៏លេីកពរជេកចូលទៅក្នុងបន្ទប់ទឹកបាត់ទៅ!
<<ដែរថា...ជួយនិងមិនដឹងចង់ជួយឬក៏ចង់ធ្វេីអីផ្សេងទេប្រូហ៊ុន!😐>>
រាងក្រាស់មុជទឹកកក់សក់ស្លៀកពាក់ឲ្យជេករួចហេីយទេីបនាយបីជេកចេញមកវិញ!
<<adminចង់បានដូចជេកដែរហ៎😑>>មកដល់ជិតគ្រែនាយក៏ដាក់ជេកទៅលេីគ្រែថ្នមៗសឹមទាញប្រអប់ថ្នាំយកជេលមកលាបលេីជេីងរបស់ជេកនិងធ្វេីចលនាសរសៃឲ្យថ្នមៗ!
អូនឈឺខ្លាំងឬអត់? អូនឈឺ...ឈឺណាស់!បងសុំទេាសណាបងនិងថ្នមដៃបន្តិច!អឺម ...នាយតូចងក់ក្បាលជំនួសឲ្យការឆ្លេីយតប!
មួយសន្ទុះក្រេាយមកទេីបលាបថ្នាំរួច បន្ទាប់ពីយកប្រអប់ថ្នាំទុកក្នុងទូរហេីយ នាយក៏ដេីរមកលេីគ្រែវិញ
តែមិនមែនមកគេងទេ គឺមកសង្គ្រប់ពីលេីជេកតែម្ដង!