İKİZLER

78 1 0
                                    

En alt bölümu mutlaka okuyun. Önemli...

••••••••••••••••••••••××ק××ו•••••••••••••••••••••

ΔΔΔ. ÇÜNKÜ KÜTÜK TERSTEN OKUNUNCA DA KÜTÜKTÜ... İKİZLER~

ΔΔΔ.BİR DAMON SALVATORE ATASÖZÜ DERKİ;
İNSANLAR İYİLİK GÖRDÜKLERİNDEN İYİLİK BEKLERLER. VE BEN KİMSENİN BEKLENTİSİNE GÖRE YAŞAMAK İSTEMİYORUM....İKİZLER~

ΔΔΔ. BEKLİYORUM, ÖYLE BİR HAVADA GEL Kİ, VAZGEÇMEM MÜMKÜN OLMASIN... İKİZLER~

ΔΔΔ. HANGİSİNDEN HOŞLANIYORUM NEREDEN BİLECEĞİM? HATTA, BİRİYLE ÇIKIYORUM DİYELİM, YANLIŞLIKLA DİĞERİYLE YEMEĞE ÇIKARSAM? HERŞEYİ GEÇTİM YA DİĞERİYLE YATARSAM!!!???... İKİZLER~

ΔΔΔ. İLK AŞKINI SİKTİRET. ÇÜNKÜ O SENİ HÂLÂ ÂŞKIN VAR OLABİLECEĞİNE İNANDIRDİ...İKİZLER~

ΔΔΔ. ÂŞKI TATMADAN DAHA, ONLA SARHOŞ OLMADAN...İKİZLER~

ΔΔΔ.ÖKÜZ, HAYVAN, ESKORT EVLADI... İKİZLER~

ΔΔΔ.BİR BİZ VARIZ GÜZEL ,ÖBÜRLERİ HEP ÇİRKİN...İKİZLER~

ΔΔΔ. ŞU PATATES KIZARTMASI KADAR GÜZEL BİR İCAT VAR MI YA?...İKİZLER~

ΔΔΔ. SİNİRLE ELİME BIÇAĞI ALIP PATATES KIZARTMALARIYLA OYNAMAYA BAŞLADIM. ÖNCE İKİYE AYİRDİM, SANKİ EGEHANI AYIRMIŞ GİBİ. SONRA AYİRDİGİM PARÇALARI TEKRAR İKİYE AYIRDİM. ARDINDAN SOL ELİMDEKİ ÇATALI OLDUKÇA KÜÇÜLTTÜĞÜM PATATES KIZARTMASINA BATIRDIM VE ZAVKLE AĞZIMA ATTIM. GAME OVER EGEHAN, SENİ YEDİM...İKİZLER~

ΔΔΔ. EN GÜZEL GÜNLERİMİZ, HENÜZ YAŞAYAMADIKLARIMIZ...İKİZLER~

ΔΔΔ. YA DİĞER ÇIKTIĞIM İKİZ ŞEREFSİZİN TEKİYSE? ÇIKTIĞIM İKİZİ UYUTUP, BEN ÇIKTIĞIN İKİZİM DİYE YATARSA? YA DERİN BEN NE YAPACAĞIM ŞİMDİ? OF...İKİZLER~

ΔΔΔ. İSTERSENİZ AĞAÇ OLARAK, İSTERSENİZ AYNA OLARAK. HATTA KARŞINIZDA GİBİ DÜSÜNÜN. İSTEDİĞİNİZ GİBİ KONUŞUN, O SİZİ DUYAR... İKİZLER~

ΔΔΔ. '' CANIN YANIYOR MU?" DİYE SORUŞUMU VE
" ÖPERSEN GEÇER ABLA" DEYİŞİ...İKİZLER~

ΔΔΔ. KUŞ ÖLÜR, SEN UÇMAYI HATIRLA...İKİZLER~

ΔΔΔ. 'I'M DİFFERENT' EDASIYLA SAÇLARIMİ SAVURDUM GERİYE, HÂLÂ ISLAKLARDI...İKİZLER~

ΔΔΔ. BU İKİZLER BENİ GÖTÜRECEK DİYE DÜŞÜNÜYORDUM AMA SENİ GÖTÜRÜYORLAR...İKİZLER~

ΔΔΔ. HEM KAFİR, HEM İLLU...İKİZLER~

ΔΔΔ. MİİLLETİN DERDİ BEN OLMUŞUM, DEMEKKİ ZAMNINDA İYİ KOYMUŞUM...İKİZLER~

ΔΔΔ. AMAZON ORMANLARINA MI GİDİYORUZ DERİN? AYI FELAN OLMAZ BURALARDA...İKİZLER~

ΔΔΔ. BEN SANA GÜLÜMSERİM, SEN ANLARSIN...İKİZLER~

ΔΔΔ. BANA SARHOŞ OLMADIĞIM Bİ AN GÜLER MİSİN¿¿ O ANI HATIRLAMAK İSTİYORUM...İKİZLER~

ΔΔΔ. AÇIKÇASI SENİ PEK SEVMİYORUM ISINAMADIM DAHA...İKİZLER~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

WATTPAD HİKAYELERİNDEN ALINTILAR...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin