אדומת השיער הקטנה-פרק עשירי(מכתב סודי ומראה קסומה)-מאת דיאנה גולדובניוק

4 1 0
                                    

עברו מספר ימים, אדומת השיער הייתה בחדרה , קראה ספר מעניין על הכיסא הצהוב שלה מול השולחן.
פתאום, מבעד לחלון היא ראתה יונה עם מכתב.
אדומת השיער הייתה בהלם כי לא הבינה ממי המכתב.
עם סקרנות רבה, אדומת השיער לקחה מהיונה את המכתב וראתה שהוא נכתב על ידי אותו בחור שהיא פגשה בפארק לפני מספר ימים.
במכתב היה רשום:
"לאדומת השיער היפה,
אני יודע שאנחנו לא מכירים ואף פעם לא הכרנו, אבל חשוב לי לומר לך שהיה מדהים באותה פגישה בפארק, האווירה הייתה נפלאה והנשיקה איתך הייתה הכי מרגשת מאלו שהיו לי בעבר.
זוכרת שאני אמרתי לך שאנחנו לא נוכל להיפגש יותר?
אני יודע שבאותו רגע אני השארתי אותך עם המון שאלות אבל האמת היא שאני נשוי. אני נשוי לאישה שמבוגרת ממני במספר שנים, היא עקרה ולא יכולה להביא לי ילדים, אני לא אוהב אותה, כל פעם שאני והיא נמצאים ביחד אנחנו כמו אריה וזאב. היא תמיד מנסה להשתלט על החיים שלי. אבל אין לי ברירה, היא אישתי ואני חייב לשמור לה אמונים.
אני מאחל לך המון בהצלחה ומקווה שתהיי מאושרת.
ממני,
בחור מסתורי מהפארק".
אדומת השיער הייתה בהלם ממה שהיא קראה הרגע, היא מאוד כעסה על העניין של הניאוף, שהוא גבר נשוי והוא נישק אותה. אבל היא מאוד התרגשה שהוא כתב לה מכתב והעניין מאוד החמיא לה, מה שהיא הייתה זקוקה לו יותר מכול דבר אחר.
אדומת השיער שמה את המכתב בתוך המגירה שלה בתקווה שזה יישאר הסוד שלה.
אדומת השיער אגרה אומץ ופתחה את הארון בגדים שלה בעצמה וגילתה שאין לה ממה לפחד ופתאום נדהמה לראות עד כמה הארון שלה יפה מכל טוב, בשמלות במגוון צבעים, נעליים, תכשיטים.
אדומת השיער שמה את אותה השמלה שהייתה איתה בפארק וניגשה אל המראה. אדומת השיער לרגע הוציאה את המכתב שהבחור יפה התואר כתב לה והחזיקה אותו.
פתאום, מסביב לחדר היו פרפרים, מתחת לרגליים שלה היה דשא וגם ראתה לכמה רגעים מול המראה שלה את אותם הרגעים שהייתה בפארק ונדהמה.
היא הבינה שהמראה שלה קסומה והחליטה לשמור עליה מכול צרה.
לאחר מספר רגעים, אדומת השיער החזירה את המכתב וחזרה לקרוא את הספר האהוב עליה.

לאחר מספר רגעים, אדומת השיער החזירה את המכתב וחזרה לקרוא את הספר האהוב עליה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

אדומת השיער קראה את המכתב המסתורי.

אדומת השיער הקטנה-מאת דיאנה גולדובניוקWhere stories live. Discover now