KF-2

17 4 1
                                    

Kadının çatlak sesiyle odaya girdik. Gördüğüm  manzarayla yüzümü buruşturdum bu kadın bildiğin "Roman gacısı" lan! dedim içimden. Fakat bütün yüzlerin bana dönmesiyle içimden demediğimi fark ettim ve telaştan gözlerimi kaçırıp, odayı inceledim. Kadın bana ters-ters baktıktan sonra ucube kılıklı kız kahvelerimizi önümüzdeki masaya bıraktı ve gitti. Kadın kafasıyla kahvelerimizi içmemizi işaret etti. Bizde tabi can korkusundan dolayı kahvelerimizi yudumladık. Roman gacısı suratını garip mimiklere salarak konuşmaya başladı.

****

'' E anlatın bakayımm niçin geldiniz buraya. ?'' Biran 'Cennet mahallesi' izlediğimi sandım. Sonra Sueda'nın sesi kulaklarımı delip geçti. Bu nasıl ses tonudur Alllah aşkına! ya.

''Ya teyze işte kismetimiz, geleceğimiz kısaca her şey " dedi neşeli çıkarmaya çalıştığı sesiyle.

Kahvelerimizi bitirdikten sonra kadın elimizden bardakları hunharca aldı. Sanırsın Jungle ormanından yeni geldi. Önce Sueda'nın bardağına bakarak konuşmaya başladı. Iyi yani ben "yavrum senin için kabarmış'' diyeceğini sanmıştım. Öyle bir klişeyle  başlamaması açıkçası beni şaşırtdı.

"Kız bak burada sümüklü bişey vardır, seni kiskaniyor bu karı'' dedi Falcı kadın. Sueda hemen gözlerin büyütüp " Aaaa bak nasıl da bildi Hira!!! , Selindir o kesin Selindir sümüklü kiskanc cadı " bende gözümü devirdim haliyle. Selin gerçekten çok gıcık bi kızdı. Hiçbirimizin ondan haz etdiyi yoktu. Günde bir çocukla geliyordu okula. Sürtük! !

''A be kız sana bu yakınlarda  bir teklif gelecek. Hemen redd etme bi düşün. ''

Sueda hemen arkasında atlı kovalar gibi konuşmaya başladı.

''Ayy nasıl bi teklif bu? mesela çıkma teklifi gibi bisey mi? '' dedi heyecanla ve merakla pörtlemiş gözlerini kadına çevirdi. Kadin başka bir iki laf ettikten sonra benim bardağımı eline aldı. Sueda heyecanla elimi tutmuş bekliyordu. Kadın biraz baktıktan sonra konuştu nihayet yoksa felç geçirdi sanacaktım.

''A be kız sen yakında bir ayrılık yaşayacaksın hemde çoook yakında" kadın öyle bir dediki kendimi Show tv'de film fragmanı izler gibi hiss ettim. Kiminle ayrılık yaşayacaktım ki? Haa Berk'le ola bilir mesela ki, bu zaten çoktan planladiğım bi şey. '' Ee devam et der gibi başımı salladım.

''Hemen üzülme beee, yeni yağlı kısmet bulacaksın artık teyzeni de nasiplendirirsin" gözlerimi devirdim. Kadın devam etti.

'' Uzun bi çocuk görüyorum. Yakışıklı mı ? Yakışıklı. Güzel mi? Güzel " Sueda sırıttı ve bana göz kırptı. ''E ama teyze yani ikiside aynı şey kimi yiyosun sen?'' dedim. Allah bu ne cesaret böyle. Ama haklıydım güzel-yakışıklı ayni şey. !! Kadın sinirlenip  kolumuzuzdan tuttuğu gibi dışarı fırlattı bizi. Daha ne olduğunu anlamadan kendimizi kapının dışında bulduk. Sueda'yla bilmediğimiz sebepten anırarak Apartmanın çıkışına yürüyorduk ki, Necmiyye TeYzenin radarına düştük. "Kızlar !!!"

'' Ayy napsak ki duymamış gibi yapsak? '' dedim yaklaşık bir buçuk saat burda bizi sohbete tutacağı korkusuyla.

''Saçmalama kızım " dedi ve bir robot misali geri döndük şirince sırıttık.

''Necmiyye teyzecimmm" dedik ikimizde. Ahh Allahım lütfen bari Parti'ye yetisiyim, Bi daha Suedanın şarj aletini çalarsam dilimi eşşek arısı şey etsin. Hemen saate baktım. Olamazz!!

SOS!!!

HELP ME PLEASE!!!

1 bucuk saat'e ben nasıl hazırlanacak, Maskeyi falan ayarlıyıcam?

''Ee kızlar nereden böyle? " diye sordu meğerse gözleriyle yukarı katı gösteriyormuş bende yüz felć'i geçirdi sandım. (var mı ki öyle bişey :D )

''Biiizz şeyden'' dedi benim salak arkadaşım Sueda. Şey diye bi yer varda ben mi bilmiyorum kardeşim? Hemen durumu toparlamam gerektiğini fark ettim ve söze başladım. ''Biz Sevinç teyzenin kızından bişey sormak için gelmiştik ve şimdi gidiyoruz. Niye!? diye sorarsan çünkü vaktimiz yok partiye yetişmem lazım. Ne partisi diye sorarsan Maskeli balo partisi. Kiminle gideceğimi sorarsan da evet Berk"le gideceğim. Bye görüşürüz. '' kadın el sallamakla yetindi. Necmiyye teyzeni o kadar çok seviyorum ki konuşupta yorulmasına gönlüm el vermedi. Sueda'nın koluna yapıştığım gibi eve sürükledim onu. Eve girer-girmez bağırdım.

''Benim yetişmem gereken bir party varrrrr!!!

****************************

____________________________

OKUYAN HER KES HİKAYE HAKKINDA YORUM ATARSA BENDE NE YAPTIĞIMI BILIRIM. GELECEK BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE. ..☆☆★★★★

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 30, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kahve Falı ☕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin