McDonald's

49 9 1
                                    

Jimin nk. Time skip
Makasin sängyssäni ja tuijotin seinää. Mahaani sattui ja minua oksetti, mutta yritin olla välittämättä siitä. Suljin silmäni ja yritin nukahtaa.

Nikin nk.
Istuin auton takapenkillä ja nojasin ikkunaan. Olimme matkalla impivaaran uimahalliin. En olisi halunnut lähteä uimaan, mutta Noora halusi. "Niki kaikki ok?" Äippä kysyi. "Joo." Sanoin hiljaa. "Ootko ottanu mitää?" Hän kysyi ja katsoi minua peilin kautta. Pudistin päätäni. "Hyvä." Hän sanoi.

Nainen parkkeerasi auton parkkipaikalle. Avasimme turvavyöt ja nousimme ulos autosta. "Pärjääks sä?" Noora kysyi. Nyökkäsin. Kävelimme mäen ylös ja menimme maksamaan itsemme sisään. "Kaks lasta ja yks aikuinen." Äippä sanoi. "16€." Myyjä sanoi. Äippä maksoi ja me saimme rannekkeet, jonka jälkeen lähdimme pukuhuoneille päin. Äippä ja Noora menivät naisten puolelle ja minä menin miesten puolelle.

Time skip
Istuin hyppy altaan reunalla ja katsoin kun siskoni ja äippä hyppivät lavoilta alas. Itse en halunnut hypätä, sillä pelkäsin korkeita paikkoja, enkä myöskään ollut mikään paras uimari. "Niki tuu hyppii." Noora sanoi. Pudistin päätäni. "Sä oot tylsä." Tyttö sanoi ja kapusi sitten rappuset ylös 5metrin hyppy lavalle.

Äippä käveli luokseni ja istui viereeni. "Kaikki hyvi? Oot tosi hiljane." Hän sanoi. "Viekkarit." Sanoin. "Selvä. Oon ylpee susta ettet oo ottanu mitää tänää." Hän sanoi ja laski kätensä olkapäälleni. Hymyilin väsyneesti. "Ollaaks me viel kaua tääl?" Kysyin. "En mä usko, sun siskos alkaa olee jo aika väsyny." Hän sanoi. Nyökkäsin vain. Äiti meni takaisin hyppimään.

Jimin nk.
Laitoin kenkiä jalkaan eteisessä. "Mä meen nyt!" Huusin yläkertaan. "Joo. Pidä kivaa!" Ohjaaja huusi. Lähdin ulos.

Aloin juoksemaan bussipysäkille, sillä bussiin olisi enää 5minuuttia aikaa.

Time skip
Heikki avasi minulle oven ja päästi minut sitten peremmälle asuntoon. Astuin eteiseen vetäen oven samalla kiinni ja potkin sitten kengät pois jaloistani, jonka jälkeen seurasin Heikkiä olohuoneeseen.

"Mis sun vanhemmat o?" Kysyin. "Ne lähti jonnekki häihi ja sinne ei saanu ottaa lapsii mukaa, ni ne jätti mut tänne." Hän sanoi. Nyökkäsin. Pian Heikin huoneesta käveli Leo pelkkä paita ja bokserit päällään. Käänsin katseeni Heikkiin ja katsoin tätä kysyvästi. "No asiat vähä eskaloitu." Hän sanoi. "Moi." Sanoin Leolle, ennenkuin hän ehtisi mainitsemaan mitään hänen ja Heikin aktiviteeteista. "Moi." Hän sanoi.

"Ai saakeli ku selkä sattuu." Leo sanoi ja istui sohvalle viereeni. "Sen siitä saa ku o horny ass." Heikki sanoi. "Pliis." Sanoin. "Okei, anteeks." Heikki sanoi. "No mitä tehää?" Kysyin. "Voitais kattoo elokuvaa." Leo sanoi kysyvästi. Nyökkäsimme Heikin kanssa.

Nikin nk.
Istuimme autossa. "Onks teil nälkä?" Äippä kysyi. "Joo." Noora sanoi. "Niki?" "Vähä." Sanoin. Äippä ajoi läheisen McDonald'sin pihaan. Nousimme pois autosta ja kävelimme sisälle pikaruokaravintolaan. Menimme tilaamaan, ja sen jälkeen menimme istumaan ikkunan viereiselle pöydälle.

"Voidaaks me kattoo elokuvaa ku päästää kotii?" Noora kysyi. Äippä hymyili. "Tottakai." Nainen sanoi.
———————
Sanoja: 435

Lets be broken togetherWhere stories live. Discover now