Bölüm 39: Ehliyet

82 6 0
                                    


Yu Bing utanç içinde şöyle dedi: "Bay. Zhou, bunu daha önce öğrendim, o yüzden çok çabuk alıştım.”

Bay Zhou bunu duyunca durakladı. "Ne kadar dikkatli olduğunu görünce bunun ilk sefer olduğunu sanıyordum."

Yu Bing alçakgönüllülükle şöyle dedi: "Araba kullanabiliyor olmama rağmen hâlâ senden çok daha aşağıdayım. İlk defa sistematik olarak öğreniyorum, bu yüzden en baştan öğrenmek istiyorum.”

Bay Zhou başlangıçta biraz üzgündü ama bunu duyduktan sonra kendini çok daha iyi hissetti. Bunun yerine Yu Bing'in bu kadar alçakgönüllü olmasının çok nadir olduğunu hissetti.

Öğleden sonra, Bay Zhou, Yu Bing üzerinde genel bir test yaptı ve Yu Bing'in bu konuda zaten ustalaştığını gördü. Yu Bing'in isteği üzerine ona ek teorik bilgi verdi.

Yu Bing çok sabırlı olduğu için eğitim gören çocuklar gün boyu Bay Zhou tarafından azarlanmak istemediler ve Yu Bing'e soru sormak için sık sık atıştırmalıklar satın aldılar. Sonuç olarak Yu Bing, Bay Zhou'nun asistanı oldu.

Bu günde Yu Bing öğrencilere rehberlik ediyordu.

“Yu Bing, bir süreliğine buraya gel.” Bay Zhou, eğitim alanının diğer tarafından bağırdı.

Yu Bing oraya doğru yürüdü ve Bay Zhou'nun yanında duran beyaz gömlekli genç bir adam buldu. Ona gülümsüyordu.

Bay Zhou, onu Yu Bing ile tanıştırdı. "Ben İlçe Planlama Bürosundan Direktör Wang. Büro seni bir haftalığına lider sürüşüne çıkman için ödünç almak istiyor."

Yol boyunca Direktör Wang pek bir şey söylemedi. Sadece bunun müdürün talimatı olduğunu söyledi. Yu Bing, Direktör Chang'ın onu tavsiye ettiğini tahmin etti. Sonuçta planlama bürosunda tanıdığı tek yönetici oydu.

Yu Bing, onu Planlama Bürosunun lojistik departmanına kadar takip etti ve bu hafta kullanacağı arabayı aldı.

Onun iyi sürüş becerileri nedeniyle birçok liderin Yu Bing hakkında iyi bir izlenimi vardı. Bu, aracı Müdür Chang'ı çok gururlandırdı.

Yu Bing sabah otoparkta arabayı yıkarken Direktör Chang onu aradı. "Bu iki gündür nasılsın?”

Direktör Chang'ın endişesiyle karşılaşan Yu Bing başını salladı. "İyiyim. İlgin için teşekkür ederim."

"Bu iyi. Birkaç gün önce Küçük Gu'ya apandisit teşhisi konuldu ve ameliyat edilmesi gerekiyordu. Yeterli insan gücümüz yoktu. Aklıma ilk sen geldin, o yüzden seni ödünç aldım. İyi olduğunu görünce senin adına sevindim."

DMV, ilçedeki tüm arabaların ve sürücülerin eğitimi ve tahsisinden sorumluydu. Yeterli sürücü olmasaydı, onlar hallederdi.

Yu Bing, Direktör Chang'ın tavsiyesi olmasaydı bu fırsatı yakalayamayacağını biliyordu.

Direktör Chang'a gerçekten minnettardı. "Güvendiğin için teşekkürler. Kesinlikle elimden gelenin en iyisini yapacağım ve seni utandırmayacağım!”

Bu samimi ve şakacı sözler Direktör Chang'ı eğlendirdi. "Peki! Koçunun sürüş becerilerin için seni övdüğünü duydum.”

Yu Bing başını kaşıdı ve cevapladı: "Bunun esas nedeni bunu daha önce öğrenmiş olmam. İkinci antrenmanda iyi araba kullanamazsam utanırdım. Ah doğru, Direktör Chang, nasıl ehliyet alırım? Henüz bir tanem yok.”

Direktör Chang bunu düşünmedi ama bu çok da büyütülecek bir şey değildi. “Daha sonra geçici bir çalışma sertifikası yazmanıza yardım etmesi için Müdür Wang'ı çağıracağım. Zamanınız olduğunda teste girmek için DMV'ye gidin. Eğer bu süreçten geçmeniz gerekiyorsa işbirliği yapmanız yeterli.”

O zamanlar kişisel arabalar yoktu ve sürüş testi çok basitti. Yol testini geçtiği sürece sorun olmayacaktı. Yu Bing'e göre en zor şey çalışma sertifikası almaktı. Artık Direktör Chang konuştuğuna göre her şey yolunda gitti ve Yu Bing hızla ehliyetini aldı.

Bir hafta hızla geçti. Yu Bing ve terhis edilen Küçük Gu, devir teslim işini bitirdi ve dönmeden önce Direktör Chang'ı selamlamaya gitti.

Onun telaşsızca ayrılması, Yu Bing'in kalmanın bir yolunu düşüneceğini düşünen Direktör Chang'ı eğlendirdi.

DMV öğrencileri Yu Bing'in transfer edildiğini biliyordu. Yu Bing'in güçlü bir geçmişi olduğunu ve doğal olarak lidere doğru ilerlemek için konvoyda kalacağını düşünüyorlardı. Onun geri dönmesini beklemiyorlardı.

Yu Bing gelmeden önce, Zhang Feng öğrenciler arasındaki en iyi öğrenciydi ama şimdi Bay Zhou'nun en sevdiği öğrencisi Yu Bing olmuştu.

Zhang Feng bir kız tarafından geride bırakılmaya tahammül edemiyordu. Bugün nihayet havalandırma fırsatı buldu. Kaşlarını kaldırdı ve alaycı bir şekilde şöyle dedi: “Hey, bu bizim ünlü sınıf arkadaşımız değil mi? Neden hükümette kalmadınız? Neden geri döndün? Eğer bir zorluk yaşarsan bana söyle. Bir yol bulmana yardım edebilecek bazı insanlar tanıyorum.”

Zhang Feng'in yanında oturan Maymun hemen şöyle dedi: "Kardeş Zhang, o yetenekli bir insan. Bizi nasıl beğenebilir? Planlama Bürosu'nun nerede olduğunu bile bilmiyoruz. Bize gülebilirler.”

Öküz Kafalı Dağ Komünü'nden başka bir kişi dışarı atladı ve şöyle dedi: "Yetenekli mi? Eğer yetenekli olsaydı geri püskürtülür müydü?”

Fengtou Dağı öğrencileri kendi halkının zorbalığa maruz kaldığını gördüklerinde doğal olarak yardım etmek zorunda kaldılar. Geride kalmamak için, "Yeteneğiniz varsa, traktör kullanma konusunda kendinizi Yu Bing ile karşılaştırın!" dediler.

Zhang Feng'in ifadesi değişti ve başka bir şey söylemedi. Yu Bing'in becerilerinin iyi olduğu gerçekten de kamuoyu tarafından kabul edilmişti.

BAYAN YU YENİDEN DOĞDUKTAN SONRA KADERİNİ DEĞİŞTİRMEYE KARAR VERDİ!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin