Tüdrukud astuvad kooliuksest välja. Jakob istub kooli ees pingil.
Jakob: (tõuseb püsti ja kõnnib Mary ja Sandra poole)
Mary: Sorry, see sitarott hoidis mind kinni.
Sandra: Kuulee!
Mary: (vaatab Sandrale otsa ja naerab)
Sandra: (muigab) Igatahes, (Jakobile otsa vaadates) sina hoia mu printsessil silm peal ja ära mõtlegi talle haiget teha, muidu tuleb sul minuga tegemist. (näitab muskleid)
Jakob: Ja-ja-jah, pole plaaniski
Sandra: (naeratab) Hästi, mida sa siis ootad, minge juba.
Jakob: (võtab Maryl käest kinni)
Mary: (vaatab imestunud näoga)
Sandra: (noogutab innustavalt)
Jakob ja Mary kõnnivad kohviku poole. Sandra keeras suuna bussipeatuse poole.
Jakob ja Mary jõuavad kohvikusse. Nad leiavad vaba laua akna juures ja istuvad sinna.
Mary: Milles sul kõige rohkem abi vaja on?
Jakob: Tegelikult mul ei olegi eriti abi vaja, mul oli lihtsalt sinu välja kutsumiseks põhjust vaja. Ma olin veendunud, et kui ma su lihtsalt välja kutsun, siis sa ilmselt ütleksid mulle ära.
Mary: (muiates) Sul võib isegi õigus olla.
Teenindaja (Karmen): Mida ma täna teile pakkuda saaksin?
Mary: (lihtsalt istub ja ei oska midagi öelda)
Jakob: Me võtaks alustuseks kaks cappuccinot (vaatab Mary poole, kes talle vaikselt naeratab ja noogutab) ja kaks menüüd.
Karmen: Väga hea, kohe toon. (ja kõnnib minema)
Mary: (sosistab) Aitäh.
Jakob: Pole probleemi. (naeratab)
Joogid saabuvad. Mary haarab oma tassi ja hakkab usinalt oma kuuma jooki jooma. Kui Mary tassi taas lauale, paneb on see pooleldi tühi ja tal on piimavaht huule peal.
Jakob: Sul on siin natuke. (ja pühib õrnalt pöidlaga piima Mary huule pealt ära)
Mary: (piinlikust tundes) Aitäh...
Jakob: Juhtub ka parimatel. (paus) Okei, mis sa süüa tahad, mina maksan!
Mary: Okei... ma tahaks. (ja hakkab menüüd lappama)
Pikk paus.
Jakob: ei suuda valida?!
Mary: nagu sa ise näed, siis jah ei oska.
Jakob: see kõrvitsapüreesupp pidi väga hea olema.
Mary: mis sa võtad?
Jakob: kanapasta.
Mary: okei...
Pikk paus.
Mary: Ma võtan selle Caesari salati!
Jakob: Nii enesekindel kohe. Väga hea! (viipab teenindaja enda juurde) Me võtaks ühe kanapasta ja ühe Caesari salati.
Teenindaja 2: Väga hea, ja midagi juua ka? (vaatab korra lauda, naeratab jooke nähes) Vist ikkagi mitte, kui just..
Jakob: Ei ole praegu vaja, aga aitäh.
Teenindaja 2: lahkub, jõuab leti juurde, viib Mary ja Jakobi tellimuse kööki Karmeni uudishimulikust pilgust välja tegemata.
YOU ARE READING
Kirjelda mulle, mis on armastus?
RandomNäidendi vormis lugu kuulsa näitleja pojast ja nohikust tüdrukust. PS: see on mu loovtöö. xoxo marru