Klass tegi tunni alguses tööd. Pärast seda andis õpetaja neile iseseisva töö ja asus kohe töid parandama.
Õpetaja: Niisiis, teil läks paremini, kui ma eeldasin, aga ikkagi, palun õppige töödeks! Jakob, kas sa oleksid nii hea ja jagaksid tööd laiali.
Jakob: Jah, kohe, proua.
Sandra: Nonii, kohe siis näete, et ma olen teist targem!
Mary: Ja-jah.
Jakob: (asetab oma töö oma lauale Mary ja Sandra taha)
Mary: (haarab Jakobi töö ja hakkab kohe uurima, mis valesti läks)
Jakob: (vaikselt) Rahu, kohe saad enda oma ka ja siis saad võrrelda. (ja tõmbab pakist Mary töö välja)
Mary: (vaatab oma punktide arvu ja hakkab rõõmust hüppama, ta sai Jakobist kaks punkti rohkem)
Sandra: Palju sa said?
Mary: 15/17
Sandra: Ja Jakob?
Mary: 13
Sandra: Nohikud! (Jakob vaatab teda üllatunud pilguga ja asetab ta töö lauale) Ma sain NELJA?!
Mary: Kogu kool vist ei kuulnud, aga ma olen nii uhke su üle.
Sandra: Ahh, eks ma panen siis pärast kooli peale plakatid üles!
Mary: Oh sind küll!
Jakob: (on lõpetanud tööde jagamise ja istub tüdrukute taha tagasi)
Õpetaja: Okei, tunni lõpuni on 2 minutit, nii et muljetage ja hakake vinguma.
Jakob: Nii, palju sa said?
Mary: Sa juba ei piilunudki?
Jakob: Ei?
Mary: Tohohh...15.
Jakob: Pagan!
Mary: Ma tean jaa, kui kurb.
Jakob: Küpsiseretsepti ei saa!
Mary: Ebaaus!
Jakob: (muheleb) Näita oma tööd. Ma tahan teada, mis õige oli.
Mary: Hea küll.
Jakob: Aaaa, see oli ikkagi Napoleon.
Mary: Mille sa siis panid?
Jakob: Louis XVIII.
Mary: Noo, see pole nii mööda.
Sandra: On küll! Isegi mina panin selle õigesti.
Jakob: Ah, kui sina õigesti panid, siis olen mina küll üks loll eesel.
Sandra: Tead, oled jah!
Käib koolikell ja kõik tormavad klassist välja. Kuigi täna oli esmaspäev, said tunnid üllatavalt kiiresti läbi ja kõik olid õhinas, et jee, lõpuks saab siit vanglast minema.
Mary: Niisiis, sinu juurde?!
Sandra: Oot oot MIDAAAAA?
Mary: Pole sinu asi!
Jakob: Jaa, ma arvan küll. Või noh, ma tellisin takso juba, nii et sa tuled!
Sandra: MIDAAAAAA?????
Mary: Mis on?
Sandra: Kallis tüdruk, sa oled suures jamas!
Mary: Millest sa räägid?
Sandra: Ta on sinust kõrvuni sisse võetud!
Mary: Ei ole võimalik! Ma tunnen teda ainult nagu kaks päeva.
Jutustaja: Selhetkel sai Mary ka ise sellest aru, et Jakob tema vastu just päris ükskõikne ei ole. Loomulikult ta mõistis - ta oli suur romantikaraamatute fänn ja palju kordi sarnastest olukordadest lugenud. Aga ta lihtsalt ei tahtnud seda endale tunnistada ning peitis selle taipamise kuhugi tagumisse ajusoppi.
Jakob: Okei, takso on kohe siin. Tuled?
Mary: (vaatab Sandrale otsa, kes noogutab pead nagu auto armatuurlaual olev koerakuju.. Itsitab ja vastab) Jaa ikka.
Jakob ja Mary kõnnivad taksosse. Sandra jälgib neid aknast, teades et nende koosolemine teeb neile ainult head.
ESTÁS LEYENDO
Kirjelda mulle, mis on armastus?
De TodoNäidendi vormis lugu kuulsa näitleja pojast ja nohikust tüdrukust. PS: see on mu loovtöö. xoxo marru