Uyanmıştımm yağıza yazmak için hemen telefonumu aldım ve yazmaya başladım
-Günaydınn
-Günaydınnn
-Nasılsın
-İyi canım sen
-İyi bende
Ve yarım saatin sonunda yataktan çıkmıştım lavobaya gidip elimi yüzümü yıkadım sonra odamdan telefonu alıp şarjza taktım ve mutfağa geçtim annem uyanmıştı. Bende anneme 'Günaydın' deyip yerime oturdum kahvaltımı yaparken annemi birisi aramıştı kim olduğunu sorduğumda 'yabancı numara' dedi.
Bende çok takmadım tamam dedim beni niye aramıyorlardı. Annemi iki haftadır sürekli birileri arıyordu ve sorduğumda hep 'Yabancı numara' diyordu. Meraklanmıştım'da baksamıydım hayır hayır ama merak da ediyordum. Tamam bakıcaktım ama şimdi deyil. İlk önce kahvaltımı yapmalıydım sonra telefona bakardım. Kahvaltımızı bitirdik ve sofrayı toplamaya geçtik ben sofrayı toplarken annem bulaşıkları makineye diziyordu. Telefonunu alsamıydım. Hayır hayır yapmamalıydım o kişisel bir eşya idi ve en fazla kim olabilirdi ki. Mutfaktaki işler bitince oturma odasına geçtik birkaç saat sonra mutfağa gidip annem ve kendime kahve yaptım ve yanına atıştırmalık çikolata kurabiye koydum. Annem telefonu ile ilgileniyordu. Kahveleri yapıp oturma odasına giderken annem geldiğimi görünce telefonu kapanmıştı bu bende merak uyandırıyordu. Ama bizde yaşadık böyle şeyleri anlıyordum. Kahveleri sehpanın üzerine koydum ve içemeye başladık. Annem birden konuşmaya başladı.
'Aslı okul baktınmı' dedi. Ankarada yaşıyorduk ama bazı problemler nedeni ile İstanbula taşındık ve yeni bir okul demedi buda benim için
'Şey aslında bakmadım'
Benim bir arkadaşım var sende tanıyorsun Zeynep liseyi İstanbul'da okuyor sende istersen onunla aynı okulda oku'
'Aaa iyi olur anne hem çabuk uyum sağlarım'
'Tamam ozaman ben bugün kaydını yaptırırım, yarın başlarsın kızım' tamam anne dedim sadece. Acaba yakışıklı çoçuklar varımdır amann banane ben derslerime odaklanmam lazım 11.sınıf'tım sonuçta. Annem birkaç saat sonra evden çıktı. Ve evede tek kalmıştım. Telefonu elime alıp Zeyney'e yazdım
'kızım İstanbul'dayım'
Ve yanıt hızlı gelmemişti
'nasıl nerdesin'
'Buraya taşındık konum atıyorum hemen gel'
'Tamam geliyorum' telefonu kapatıp kurabiye yapmaya başladım. Fırınına koydum 15 dk sonra çıkardım ve tam o esnada zil çaldı. Gelen kişi Zeynep'ti onu hemen selamlayıp içeri davet ettim. Zeynep otururken bende çay koydum ve yanına gittim.
'aslı nasılsın uzun zamandır konuşmuyorduk'
'iyi Zeynep sen'
'İyi bende' Zeyneple lafa dalmıştık tam o sırada çayı oçakta bıraktığım aklıma geldi ve hemen gidip ocağın altını kapatım ve bardaklara koydum yapmış olduğum kurabiyeyide koymuştum. Zeynep'e götürürken birden bana mesaj gelmişti Instagram'dandı bir erkek bana takip isteği atmıştı herzamanki gibi reddedip içeri gittim. Zeynep ile uUn uzun konuştuktan sonra birisi aradı ve gitmesi gerektiğini söylemişti.
'aslı benim bir yere gitmem gerekiyor'
'tamam sorun yok'
'kusura bakma birdaha kine uzun kalacağım'
'Aa Zeynep sana bir haberim var'
'ne olduu'
'ben senin okulunda okumaya başlayacağım hatta aynı sınıftayız'
'bu habere çok sevindim bunu kutlayalım yarın, yarın ben sana yazıcam ve kutlama yapıcaz'
Tamam diyip zeynebi yolcu etmiştim. Kapı çalmıltı annem gelmişti benim kaydımı yaptırmış ve yarın başlayacağımı söylemişti. Herşey çok hızlı gelişiyordu taşınmamız yeni bir okula başlamam çok hızlıydı ama güzeldi odama geçmiştim. Saçımı düzleştirdim ve hafif bir makyaj yapmıştım. Dudağıma hafif bir bordo ruj sürmüştüm. Ve makyajım bitmişti koltuğa geçip kitap okuyucaken mesaj gelmişti telefonuma ve hemen bakmıştım mesaj yazan Yağız idi
'selamm nasılsın yaptınmı makyajını'
'yaptım atıyımmı fotoğrafını'
'at bakalım'
-Bir fotoğraf gönderildi-
'çok güzel olmuşsun balımm'
'teşekkür ederimm'
Diyip telefonu kenara bırakmıştım Aaa ben size söylemeyi unuttum Yağız benim sevgilim idi biz onunla 3 yıldır sevgiliydik Instagramdan tanışmıştık ve 3 yıldır beraberdik. İçeri gittiğimde annemin telefonu koltuğun üzendeydi bende merakıma yenik düşüp bakmıştım. Ama gördüklerim karşısında şaşırmıştım çünkü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL DÖNGÜ
Teen FictionAslı'nın yıllarca sanaldan sevgilisi olduğu çoçuğun yakın arkadaşının abisi olduğunu bilmiyor ve öğrendiğinde çok gel olucak