Okulu itiraf sayfasına girdim. Kendi ismimi görmüştüm.
Mika.lorenia: Yaparken eğlendim :)
Furuya.ryuuji: Ben hastanelik
edecektim ne yaptınızOuzou.furuya: İyi olmuş
Kota.fry: :))
2917: Üzdü
9765: Neden zorbalık görüyordu?
251: Ryuuji'nin üstüne yanlışlıkla
içeceğini dökmüştü. Mika ise neden yaptığı bilinmiyor.261: Sevmiyordum zaten gitmesi iyi olmuş.
Mesajları okurken gözlerim dolmuştu. Daha fazla dayanamayıp kapattım.
Artık hastaneden çıkma zamanıydı. Evimize doğru gidiyorduk.
Eve geldiğimde annem beni yatağıma yatırdı. Artık daha iyiydim.
Anne ben yatarken okula kayıt yaptırmaya gitmişti. 2 gün sonra yeni okuluma gidecektim.
2 gün sonra
Kafamdaki sargıyı çıkarmıştık. Birazcık yara vardı fakat perçemleri onu kapatıyordu.
Yeni okulumda zorbalık görmemek için herşeyi yapabilirdim.
Hızlıca bir kombin yaptım. Krem rengi bir kargo pantolon ve pembe uzun kollu ve ince bir crop seçtim.
Üstüne beyaz bir hırka seçtim. Hafif bir makyaj yapıp krem rengi çantamı sırtıma aldım.
Evden çıkmak üzereydim ki annem elim para sıkıştırdı. Kısa günün kârı.
Ayakkabımı giyinip okul yolunu tuttum. Okula vardığımda okul eski okulum kadar olmasada güzeldi.
Müdürün odasını çalıp içeri girdim. Sınıfımı öğrenmiştim. 2-A diye kendi kendime tekrar ettim.
Okul karmaşıktı. Çözemem için birinin bana yardım etmesi lazımdı. Yeşil gözlü ve Mor saçlı kızın yanına gittim.
"Merhaba, burda yeniyim de okulu gezdirir misiniz?" diye sordum.
Yeşil gözlü çocuk "Tabiki de!" diye bağırdı. Çok bağırıyordu. "Ben Shou Oota ve arkadaşım Reika Saionji. Senin ismin nedir?" dedi.
"Ben Erika Takatou." dedim. "Neden bu okula geldin peki?" diye sordu kibar bir sesle Reika. "Söylememe gerek yok." dedim.
Söylememe gerek yoktu. Okulda alay konusu olmak istemiyordum.
______
Shpu ve Reikayla gerçekten iyi arkadaş olmuştuk. Bugün lunaparka gidecektik.
Hızla hazırlanıp evden çıktım. Fakat görmek istemeyeceğim birini gördüm.
Ona bakmak istemediğim için ara sokağa girdim. Fakat bir kol gitmeme engel oldu.
Hızla duvara yapıştığı da çığlık attım. Hemen ağzımı kapattılar.
Göz göze geldiğimde kırmızı gözleri bana bakıyordu.
________
Evet bölümler atıldı mı?
EVETT
BÖLÜM Beğenildi mi?
=(cevap verin 👉)
Diğer bölümde görüşürüz