Part1 <3

182 9 4
                                    

Reggel az ébresztőmre keltem.
Reggel 8:00.
*Ásítok egyet, megdörzsölöm a szemem, nyújtózkodok egy kicsit majd kikelek az ágyból.*
Elindulok a fürdőszobám felé. Levetkőzök és lépek is be a zuhany alá. Nagyon jól esik így reggel ez a meleg víz. Teljesen felfrissít.
8 perc után végeztem is, szálltam ki a zuhanyfülkéből. Egyből a gardróbom a fürdőből nyílik ezért már vettem is arra az irányt. Hosszas gondolkodás után egy farmer szettre esett a választásom. A hajamat felkötöttem copfba és mentem is le felkelteni Dávidot.
-Dávid! Kelj fel!
-*🥱* jó reggelt.
-neked is! Megyek, csinálok reggelit. Mit kérsz?
-rántotta?!
-okés!
Kimentem és elkezdtem csinálni. 5 perc után kész is lett. Dávid abban a pillanatban jött ki úgyhogy nem kell szóljak neki.
-tessék,jóétvágyat!
-köszi.
Megettük, elmostam a tányérokat és vettem a cipőmet.
-hova mész?
-bemegyek a Westendbe!
-okés, vigyázz magadra!
-Jojo! Na szia!
-szia!
Kiléptem az ajtón, lementem a lépcsőn és már mentem is a pláza felé. Út közben sokan odajöttek képet kérni, aláírást stb.
Nagynehezen de odaértem és már mentem is be a Pandoraba. Nézek már egy ideje egy karkötőt de még nem vettem meg. Hát most ezen változtatni akarok. Néztem pár charmot rá és mentem fizetni. Tudtam, hogy ez nem lesz egy olcsó mulatság de már rég óta meg akarom venni úgyhogy nincs miért habozni.
-Szia, ezeket szeretném!
-Szia, rendben. Összesen 56.800 forint lesz. Kézpénz vagy kártya?
-Kártya!
Kifizettem, kértem egy papírzacskót és szépen tettem bele az új szerzeményeimet. Boldogan sétáltam ki az üzletből tudván, hogy végre sikerült megvenni. Mentem az OXO-hoz beszélni a főnökkel az új tea miatt. Nemrég behívott, hogy el kéne készítenem a teámat meg a fotózás időpontjáról is akar beszélni.
Hamar ott voltam és szóltam az egyik ott dolgozó csajnak, hogy most hol találom a főnökét. Ismert a lány ezért mondta, hogy hamarosan itt lesz. Megköszöntem és hátrébb álltam, hogy mások is tudjanak venni maguknak teákat. 1-2 percen belül itt is volt a főnök.
-Szia Lili! De rég láttalak!
-Szia! Igen már jó rég volt az utolsó munkánk közösen.
-mesélj! Minden rendben veled? -mondta miközben hívott be a pultba.
-igen, megvagyok köszönöm. Te?
-én is köszönöm a kérdést! Na gyere, állítsuk össze a teádat. Milyet szeretnél? Két félét? Savanykásat? Édeset?
-két félét és ohmm egyik legyen mondjuk savanyú a másik meg édes!
- Jó választás! És milyen ízű legyen?
-Hát mondjuk az egyik kiwis.. a másik meg ohmm epres vagy valami ilyesmi.
30 perc alatt kész is lettek az ízek. Márcsak a fotózás volt hátra.  Megbeszéltük, hogy holnap beugrok a stúdióba. Elköszöntünk és mentem is a NYX-be. Vettem ott is pár sminket ami már fogyóban volt és megindultam enni valamit.
Nem gondolkodtam sokat, elindultam a Simon's felé. Kértem egy burgert majd leültem megenni. Hamar végeztem a kajával ezért még felugrottam a Bershkaba venni pár ruhát.
Sikerült kiválasztani, felpróbálni és eldönteni mik voltak jók. Épp csak fehérnemű volt rajtam amikor egy srác elhúzta a függönyt.
-Neharagudj!
-S-semmi baj. -eléggé zavarban voltam és ő is. Pár másodpercig néztük egymást majd csak megrázta a fejét és hosszas elnézést után visszahúzta a függönyt. Én teljes sokakban voltam. Azt sem tudtam mit csináljak, nem tudtam megszólalni se semmi. Soha nem volt még ilyen velem. Ezt elengedve vettem fel az utolsó ruhát ami jó is lett, visszaköltöztem az utcai ruhámba és mentem fizetni. Miután kifizettem mentem ki az üzletből egyenesen haza. Egész úton az a srác volt a fejemben. Haza értem 15 perc séta után és becsöngettem.
Pár másodperc múlva már nyílt is ki az ajtó.
Dávid állt ott, majd bementem megöletni őt.
-Sziaa! Na milyen volt a pláza?
-Sziaaa! Hát nagyon jó volt.
Nem akartam szólni neki az öltözős esetről úgyhogy csak mosolyogtam.
Felmentem és kipakoltam az új cuccaimat.
≈time skip≈
Este 18:36
Dávid jön fel a szobámba.
|kopkop|
-gyere be!
- a haverom átjön vacsira meg itt is alszik. Nem gond?
-Dehogy gond! Mennyi idő míg ideér?
-kb. Egészre jön.
-okes akkor elkezdek készülni.
-jojo de valami csinibe gyere le!
-úgy lesz!
Kiment és elkezdtem készülni
•smink, szett, köröm, haj•

-jojo de valami csinibe gyere le!-úgy lesz!Kiment és elkezdtem készülni•smink, szett, köröm, haj•

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kész is lettél egészre mikor csengetnek.
Lemész kinyitni az ajtót. Amikor kinyitod meglátod, hogy ugyanaz a srác áll az ajtóban mint aki látott fehérneműben. Csak nézitek egymást kerek szemekkel majd Dávid odajön melléd.
-Csá tesike!
-Csá
Lepacsiznak majd felém fordul a srác.
-Tálas Máté vagyok!
-Tóth Lili! -nézek rá meg mindig kerek szemekkel de egyszer csak meghallom Dávid hangját.
-Na gyertek! Kész a kaja egy 2 perc!
Bementünk majd a konyha felé vettük az irányt. Csipog a Sütő majd már megyek is kivenni a forró lasagnet.
-Dávid, tudnál egy kicsit segíteni légyszi?
Ő éppen telefonált ezért Máté ment be hozzám segíteni.
-Te meg mit csinálsz itt? -kérdeztem tőle elég flegmán.
-Dávid beszél telefonon ezért én jöttem.
-Hát inkább megoldom egyedül.
-Naa légyszi! Legalább áruld el mi a bajod velem!
-Nem jöttél még rá?
-Nem igazán.
-Az a bajom, hogy nagyon gáz volt a találkozásunk. Nem mondtam el Dávidnak mert tudtam volna, hogy kiakad. Azt hittem a Bershka után nem látjuk többet egymást de te mégis itt vagy. Tudod milyen gáz azzal vacsorázni meg megosztani az ágyam aki előtt
Fehérneműben álltam!?
-Tudom, hogy rossz érzés neked és hidd el nekem se jobb de az egy véletlen volt. Kezdjünk
Tiszta lappal! -fogta meg a kezem és végig a szemembe nézett. Nem tudom mitől volt másabb de nagyon megnyugtatott.
-Oké!
-Na mit segítsek?
-A tálcát kihozod kérlek?
-Persze!

Mond el miért?Where stories live. Discover now