Jungkook'dan
Henüz ilk dersindeydik ve ders matematikti. Bense çok gergindim. Yanlış anlamayın matematik sınavı falan yok, bugün benim taekwondo yarışmam var.
Aslına bakarsanız sadece seul çapında bir yarışma ama eğer birinci olursam Kore şampiyonasına girebilirim. Birçok kez gitmiştim zaten ama bu sene u23 üm. Yani 18 yaşında olduğum için u17 de değilim. Bu da demek oluyor ki bu sene asya olimpiyatlarına gidebilirim. Heycanımın tek nedeni bu.
İlk derse girip servise binip gidecektik yarışmaya.
Dersin ortalarına doğru kapı çaldı bizim takımdaki aynı zamanda da kardeşim olan bücür Felix göründü kapıdan. "Hocam Jeon Jungkook Hyung'u alabilir miyim?" dedi her zaman ki güler yüzüyle. Matematik hocası (Kuzenim) Bay Bang "Bir sorun mu var Lixie~" dedi. Felix "Hayır hocam bugün okullar arası taekwondo yarışması var biliyorsunuz Jungkook da okul takımında. Bu yüzden çağırdım." dediğinde Chan hyung aklına yeni geldiğini yeni belli eder şekilde "Ah doğru ya... O bugündü. İyi şanslar Lee Jungkook. FİGHTİNG!" dedi. Bir anda tüm sınıf beni alkışlamaya başladığında sırıtıp teşekkür ettim.
Felix ile birlikte sınıftan çıktığımızda Felix'e dönerek "Ne gerek vardı ki şimdi buna. Ben direkt evden buraya saatinde gelseydim, derse gitmeseydim daha iyiydi." dedim azarlarcasına. O da omuz silkerek"Ay ne olacak canım." dedi ve "Hem havan olmuş oldu." dedi göz kırptı. "Fena mı yaptım yoksa?" dedi bir anda bana dönerek. "Hayır da bilirsin gösterişi pek sevmiyorum ben..." dedim ensemi kaşıyarak. O ise göz devirmekle yetindi.🐯🐰
BÖH BEN GELDİM! Bu fice yazmaya nerden karar verdiğimi sorgulamayın lütfen AOQOAİSKSSOWKWOSKWKS
Neyse bölümler kısa olabilir ama çok fazla bölüm olacak o yüzden dert etmeyin.
Hadi ben kaçar 💋
~Justice
ŞİMDİ OKUDUĞUN
H(K)OCAMMMM
FanfictionJungkook taekwondo yarışmasından döner dönmez derse girmek zorunda kalır.