Ne ah kalbim duracak şimdi of. Ben ben yanlış okumadım değil mi oda beni sevdiğini söylemişti. Yatağımın üstüne çıkıp zıplamaya başladım bir yandan da çığlık atıyordum. Annem kapıyı açmış şaşkın gözlerle bana bakıyordu." Kızım ne oldu? (Leyla)" Sesinin endişeli çıkması kahkaha atmama sebep olmuştu." Seni seviyorum dedi bana seni seviyorum dedi(Balın)" Annem ellerini birbirine vurup yatağımın üstüne çıkıp benimle beraber zıplamaya başladı.
En sonunda yorulup oturduğumuz da annemin dizine uzanmış saçlarımla oynuyordu. "Ne oldu anlat bakalım.(Leyla)" Aklıma gelen mesajlarla ellerimle yüzümü kapatıp doğrulup utanç içinde gülümsedim. Ne kadar annem saygı duysada utanıyordum."Utanma annecim.(Leyla)"Saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdım. "Bunun hani yakın arkadaşlarını takip ettiği hesabından bana yazdı. İşte bebeğim dedi sonra da alışmışım bana özlüyormuş gelmediğim de yarın ki canlı yayına gelmemi istedi.(Balın)" Heycanlı heycanlı anlatışımla annemin bana sırtarak bakmasına sebep olmuştu. Ellerini birbirine vurarak yataktan kalktı." Kalk bakalım tatlı yapalım seninle.(Leyla)" Gözlerimin içinin parladığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam.
Tatlı en çok sevdiğim şey olabilir. Bu arada yemeği ne kadar güzel yapsamda konu tatlı olunca beceriksiz biriyim. Yapamıyorum tatlıyı ya. Hızlıca başımı sallayıp önden koşarak hatta sekerek odadan çıktım.
Üstüme ve basım un içindeydi bir benim üstüm değil annemin üstü de un içindeydi. "Dur sakın kımıldama(Balın)" Koşarak salondaki fotoğraf makinesini alıp annemin yanına geldim." Evet anı olarak kalsın (Balın)" Gülüp başını evet anlamda salladı. Makineyi kurup hızlıca yanına geçip poz verdik. Bir kaç fotoğraf çekindik." Hadi git üstünü değiştir bende şu sufleyi pişireyim.(Leyla)" Yanağını öpüp hızlıca yukarıya çıktım. Güzel bir duşun ardından saçlarımı tarayıp dağınık topuz yaptım. Çekindiğimiz fotoğrafı, fotoğraflardan kalp şeklinde yapmış olduğum panoya yapıştırdım.
Telefonumu alıp Miraç yazmış olduğunuz düşünerek Instagrama girdim. Ve tabiki hüsrana uğradım şimdi diyeceksiniz ki sen yaz. Götüm yemiyor hehe engellemesinden korkuyorum. Huh tam çıkacağım zaman yukarıdan düşen bildirim ile sırıtmadan geçemedim.
Mario: bugünkü yayına gelecek misin?
Miracinbebegi: hıhı geleceğim
Mario: çok güzel harika
Miracinbebegi: öyle mi bak sen
Mario: öyle gel sen yayına özledim ya
Miracinbebegi: sen cidden beni mi özledin?
Mario: özleyemez miyim?
Miracinbebegi: yani özleye bilirsin tabiki ama ne bileyim senden bunları duymak şaşırtıyor.Mesajımı görmemişti. Nereye kaybolmuştu ki bir anda oflayıp aşağıya indim. Mutsuz bir şekilde mutfaga indiğim de annem sufleyi çıkarmış olduğunu gördüm."Aaa bu yüzünün hali ne?(Leyla)" Omuz silkip kollarımı birbirine doladım." Miraç yazdı onunla konuşuyordum sonra ortadan kayboldu(Balın)" Annem gülüşünü saklayarak tatlıdan bir kaşık alıp bana uzattı. İtiraz etmeden uzattığı tatlıyı yedim. Kendi elleriyle bekleyince daha bir tatlı oluyor. "İşi vardır güzelim.(Leyla)" Saçma ama demezsem içimde kalır." Yağğ güzelin miyim gerçekten? (Balın)" Birkaç kez göz kırptım. Kahkaha attıp başını evet anlamda salladı.
Akşamı akşam edesiye kadar dokuz doğurmuştum ama tripliyim tabiki bunu o bilmiyor neden? Çünkü mesajıma bakmadı pislik. inat değil mi bire gitmeyeceğim yayına. Beklesin dursun. Şaka şaka gülün diye tabi ki o yayına gireceğim. Miraç'ım çağırmış beni durur muyum hiç?
Yayın başladıktan beş dakika sonra girmiştim. Sessiz sakin bir şekilde izliyordum. Habire sırıtıyordu arkadaşları imalarda bulunuyor tabi ki bu imaları anlıyordum. "Eee seninki nerde Miraç gelmedi?(Oğuz)" Miraç gözlerini devirdiğin de cevabını bekledim." Senene tasası sana mı kaldı ?(Miraç)" Ekibindeki insanlar gülerken bende gülmeden edemedim. Telefonunu eline alıp bir şeyler yazıp telefonu masasının üstüne koydu. Titreyen telefonum ile yüzümde istemesiz bir gülümseme oluştu.
Miro: nerdesin gelmedin mi?
Miracinbebegi: hayır burdayım.Telefonunu eline alıp gülümsedi Buğra"aşıksın dırırırın aşıksıııınnn dırırırın." Sesiyle gülmeden edememiştim. Salaktı bu çocuk. Oyunlar filimler falan derken bir canlı yayın daha bitmişti. Canlı yayını kapatacaktı. "Evet burda mısın hayla?(Miraç)" Hızlıca yazdım
Miracinbebegi: evet
Miraç: teşekkür ederim muah.Elini öpüp kameraya koyduğunda nefes almamıştım chat bu olayın şaşkınlığı ile çalkalanırken ben sadece öylece kala kalmıştım.
Xxxx: hassiktir az önce ne oldu
Xxxx : hadi be
Xxx: sonunda fav çiftimm
Xxx: hak etmiyor seni Miraç
Xxx: sevgili mi oldular
Xxx: arkadaşlar artık yengemiz var
Xxx: azimli sıçan duvarı deler derledi shhs
Xxx : yakışmıyorsunuz
Xxx: benim olmalısınBir o kadar kötü yorum bir o kadar da iyi yorumlar vardı. Ben öylece kala kalmıştım ne diyeceğimi ne yapacağımı bilemedim yayın kapandı ve ben sadece bekledim. Ne kadar siyah ekrana baktım bilmiyorum.
Hızlıca telefonumu elime alıp hemen Miraç'a yazdım.
Miracinbebegi: sen bana öpücük mü attın?
Miro: evet
Miracinbebegi: ciddi ciddi ben aşkımdan deliye dönmedim yani
Miro: sjhshd öyle mi oldu
Miracinbebegi: dalga geçme ciddiyim
Miro: bende
Miracbebegi: bana karşı örgüğün buzlar erimiş
Miro: erimesin mi?
Miracinbebegi: hayır hayır erisinVe tekrar ortadan kayboldu hayırlı olsun. Of yeter bu da habire kayboluyor saatlerce bekletiyor. İnşallah duygularım ile oynamıyordur. Derin bir nefes alıp telefonu göğsüme bastırdım.
Beğeni ve yorumlarınız benim için önemlidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gamer Kız G!P
RandomLezbiyen kurgusudur. Küfür argo hakaret ve cinsellik bulunmaktadır