אמהבקושי הספיקה להיפרד מחברה הטוב מאחר וכל הרחוב היה צריך לשמוע את החריקת גלגלים. אריק בחיים לא נהג ככה לפני כן, זה היה ברור מי הניע אותו בדרמטיות שכזאת.
ירד החלון מהמושב הקדמי, פגשה בבחור שגרם לליבה להחסיר פעימה שוב. ״תיכנסי.״ עיניו שבו אל מייק שישב מאחורה בשתיקה, החזיר לו במבט מתגונן.
חזרה לפרצופו של מייק, חייך אליה חיוך חם והשניים התחבקו בזריזות. הבטיחה שתדבר איתו מאוחר יותר והתנצלה מראש. מה שלא ראתה שכל הזמן הזה דרך המראה הקדמית בלאק צפה בחברה הטוב מחובק איתה.
הממזר הזה.
בסערה נכנסה אל המכונית מאחור והביטה בשניים בתהיות רבות, ״אתם בבגדי ספורט?״
שתיקה שררה, אריק התניע שוב ונסעו אל האחוזה. ״מ..מה קורה פה?״ איבדה סבלנות מאחר ואף אחד לא הגיב, כל אחד היה מרוכז בעצמו.
אז למה הוא קרא לי.
״הייתי צריך להודיע לך שהיום זה יום נקיון בבית.״ בלאק הניד מעט את ראשו, לא הצליח למצוא את המילים הנכונות איך לומר לו שכל התאוריה המופרכת הזאת כנראה אמיתית לגמרי. וכמובן, השליך את כל הבלאגן הזה על יום נקיון מזורגג.
מה. עיניה חשכו.
הרגישה רע על איך שהשאירה מאחור את חברה הטוב בדרך כל כך דרמטית ומביכה. ועדיין הייתה צריכה להיות עדינה בשלב הזה, במיוחד אחרי האובדן והימים הקשים שעברו על הבוס שלה. אלוהים ידע איך זה יכל להתפוצץ.
״וזה למה זה היה דחוף?״ קולה היה נזהר במיוחד, ועיניה תפסו במהירות את אריק משליך את פניו אל האדון הצעיר שהמשיך להביט בנוף בלחץ. היא רק רצתה להבין למה לא יכל להודיע לה אחרי הבית קפה..?
״זה לא נגרם ממוות רפואי.״ קולו פצח את הדממה הארוכה.
לקח לה כמה שניות להבין למה התכוון במילותיו, אך הכתה בה ההבנה כשחזרה אל השיחה שהייתה ביניהם במיטה. התיאוריה הבעייתית. ״איך..-״
״יש קצה לעבוד איתו.״ המשיך לשתף את הצעירה, היא הייתה בהלם מוחלט ממה שהרגע הודיעה לה. קולו של בלאק היה חסר רגש, יותר כמו ממוקד במשימה בלתי אפשרית.
אריק חיזק את ידיו על ההגה, בעצמו לקח זמן לעכל את העובדה שהיו סיכויים שהתנקשו ביושב הראש שאותו הכיר כמעט כל חייו. איך לא היה עירני מספיק?
פתחה את הפה וסגרה כמה פעמים, חיפשה את המילים אך הייתה המומה. בלאק צדק? התנקשו בוויליס? הוא יכל להמשיך לחיות? ״אני מצטערת.״ מבטה הושפל, החדשות המסעירות האלה לא היו קלות לאף אחד ברכב.
YOU ARE READING
Love In Order
Romanceאמה אנדריי, בחורה צעירה וחריפה, יתומה וגרה עם דודתה ׳העסוקה׳. בזמן שאמה מחפשת אחר עבודות על מנת שתוכל לעמוד על שתיי רגליה ומול העולם הגדול, היא מוצאת את עצמה מול בחור עשיר, נחשק ובעל עסקים גדולים. לא רק שפוגשת את הבחור האכזרי, אמה מקבלת הצעה שלא חש...