BAŞLAMADAN ÖNCE ŞARKIYI DİNLEYİP BAŞLAYIN ASKLARİMM
Barış'ın Ağzından:
Yoğun geçen bir yarı lig ve şimdi de milli takım. Milli takımın en mutlusu benim. İlk başta nedenini anlamadım Şimdi anlıyorum.Flasback
Takımın ilk haftalarıydı, takımda bir adam vardı, kahverengi gözleri, sarı saçları, güzel bir gülümsemesi vardı, çok ilgi çekiyordu, bu kadar ilgi çekmesinden rahatsız oluyordum, konuşmaya başladık. tanıştık, görünce çok tatlıydı aklıma sarı papatya geldi o da onlar gibi temiz ve saftı dostluğumuz başladı konuştukça içimde kelebekler uçuştu ama kelebeklerin sebebi neydi O da dostluğumuzdandı.
Daha sonra zamanla bu duyguların arkadaşlık olmadığını anladım. Ben İsmail'den hoşlanıyordum ama o beni sevmiyordu. Bu düşünceleri kafamdan uzaklaştırıp duştan çıktım duştan belime havlu sarıp dolabıma gittiğimde bankta oturan İsmail'i gördüm beni görünce gülümsedi ve "Oo barış karın kasların ne güzel gözüküyor. " İltifat karşısında yüzüm kızardı ama İsmail'in bana iltifat etmesinden,mutluydum İsmail'in de herkese iltifat etmesinden memnun değildim.
Giyinirken İsmail'in tatil yerlerine baktığını fark ettim, sonra bana baktı: "Barış, tatile gitmek istiyorum, çok yoruldum, sen nereye tatile gidiyorsun?" Düşünmeye başladım. . Avrupa ülkelerini ziyaret etmeyi severdim. Lazanyayı sevdiğim için İtalya'ya gitmek istedim. "Ben İtalya'ya gidiyorum, ya sen?" İsmail bir an düşündü: "Agamla birlikte tatile gelebilir miyim?" "Agam" kelimesi beni üzmüştü İsmail'in kedi bakışına hayır diyemezdim. "Tamam, biletleri ve oteli bul İsmail." Başını salladı ve bakmaya başladı, ben de hemen çıkıp arabama bindim. ve arabayı çalıştırdım.
Sabah güzel bir kahvaltının ardından bir mesaj aldım.
Sarı Papatyam🌼
Bariiss
Buldumm
Çook uyguna uçak bileti
Odalar da çok iyiiiRizeli 🐃
Tammam papatyaMesajıma kalp ifadesi bırakmıştı, düşüncem hep bu adamdaydı, ekran karşısında ne kadar güzel gülümsediğini hayal ettim ama tatilde kendimi dizginleyip bunu İsmail'e o kadar göstermemek gerekti.
Biletleri cumartesi sabahı aldık, erken gittik çünkü biletler sabahın beşindeydi, İsmail uykulu haliyle çok güzeldi, bir elinde uyku yastığı vardı, saçları dağınıktı, komik görünüyordu. Kontroller yapıldı, uçağa bindik. Oturur oturmaz İsmail başını omzuma koydu, elimi de onun omzuna koydum, sonra başını kaldırıp göğsüme koydu. Biz böyle uyuduk. Uyandığımda önümde kocaman bir şişlik vardı. Panikle hemen ayağa kalktım. İsmail dudaklarını büzdü ve kısık gözlerle bana baktı. "Noluyo barış?" uykulu sesiyle "Tuvalete gidiyorum" dedim. Kalktım tuvalete ilerledim kabine girdim ve kapıyı kilitledim.
Pantolonumu indirdim, boxerımı sıyırdım, aletimi açığa çıkardım, elimi aletimin ucuna koydum ve yavaşça çekmeye başladım. O zamanlar aklımda sadece İsmail vardı. İsmail'i düşündüm. İsmail'in altımda inlerken dudaklarını büzdüğü anları hayal ettim. Aletimi daha hızlı çektim. İsmail'in her santimini öpeceğimi düşündüm. Hızlı hamlelerim arasında inlemelerimi bastırdım. Sonunda boşaldım, menilerimi mendille sildim, mendili çöpe attım, ellerimi yıkadım ve kabinden çıktım, İsmail'in yanından geçip oturdum, "Tuvalete gittin mi?" Yüzüm kıpkırmızı olmuştu. "Yaptım, yaptım" sesim çok titriyordu, İsmail yanımda uyumaya devam etti.
Uçaktan indikten sonra hemen otele gittik. İsmail resepsiyona gitti. "Affedersiniz, iki odamız mı var?" Resepsiyonist üzgün bir yüzle şunları söyledi: "Maalesef sadece bir odamız var." İsmail düşündü. , "Tamam o zaman tek kişilik oda tutalım." Resepsiyonist, "Tabii, hemen ayarlayacağım" dedi. ekranda işlem yaptı. Anahtarını İsmail'e verdi, biz de ödedik. Odaya geldiğimizde yatağa uzandım. İsmail de tıpkı annem gibi dedi. "Üstünü değiştir ve uyu." Gülümsedim. "Tamam anne." Hemen çantayı açtım ve pijamalarımı çıkardım. Banyoya gittim, üstümü değiştirdim ve kapıyı açtım. İsmail sadece altında bir şortla duruyordu, bu oda çok mu sıcak oldu, yatağa yattım ve kendimi bir battaniyeyle örttüm. İsmail yanıma geldi. "Göğsün o kadar yumuşaktı ki, orada tekrar uyuyabilir miyim?" Başımı salladım, kedi gözlü İsmail, bu çok tehlikeli, başını göğsüme koydu, sonra uykuya daldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
come my blonde come ⭐️One Shotlar⭐️
FanfictionBarış Alper Yılmaz🎀💗İsmail Yüksek One Shotlar