18+-os jelenetet tartalmaz!
Yoora szemszöge
Csak bámultam azokba a gyönyörű barna, már szinte fekete szemekbe, melyek beszippantanak, mint egy új sorozat. Pislogni is alig tudtam már, hiszen vonzott a tekintete.
- Tae – szólítottam meg.
- Tessék, hercegnő – nyomott egy puszit az orrom hegyére, ami megmelengette a szívem.
- Örülök, hogy itt vagy – mondtam neki vigyorogva.
- Szerintem én jobban örülök – borzolta össze a hajamat nevetve.
- Na, elég lesz – igyekeztem távol tartani a kezét a fejemtől, kisebb-nagyobb sikerrel.
Hirtelen felindulásból – meg persze a jó pár pohár bor elfogyasztása miatt – megfordítottam a helyzetet, igazából Taehyung alhasán ültem, ő meg a csípőmet fogta közre tenyereivel. Egészen fölé lehajoltam és úgy csókoltam meg, mint még soha. Azt éreztem, hogy ezt kell tennem, és ezután minden jól fog elsülni. Nem csak Taehyung, hanem még én is meglepődtem saját magamon, hiszen eddig nem igazán csináltam ilyet. Felbátorodva lejjebb csúsztam, éppen annyira, hogy ne legyen annyira zavaró egyikünknek sem a másik lent, de hát pár perc múlva már én sóvárogtam a továbbiért, így hát még lejjebb araszoltam, amennyire csak bírtam.
Meg is ugrottam egy kicsit az új élménytől, de nem tántorított el a csókolózás folytatásától, sőt még nagyobb vágyat éreztem Taehyung felé.
Taehyung egy pillanatra abba hagyva felült, így én még jobban neki ütköztem, a már igen talpra kész tagjának. Kissé zavarba jöttem, de Tae egyből elterelve a figyelmemet csókolt meg ismét. Ez a csók már sokkal érzelmesebb volt, azt éreztette, hogy nem lesz semmi baj, ő itt van velem, és szeret.
Talán ez az érzés miatt bátorodtam fel még jobban, és kezdtem el kigombolni az ingjét. Csókolózás közben Tae az ágy háttámlájának dőlt, így kényelmesebbé téve a támaszkodást. A takaratlan combjaimat Tae előszeretettel markolászta, ami még jobb érzés volt. Miután az utolsó gombot is kiszabadítottam, egy pillanatra elszakadva Tae-től néztem végig a kulcscsontjától egészen a V vonaláig a felsőtestét. Nem egy izomagy, de nekem pont ez a zsánerem. A hasfalán megjelenő kockák több nyált termelnek számban, míg V vonala nem engedi, hogy szemem máshova figyeljen. Hívogató kulcscsontja már szinte ordítja, hogy szívjam ki az egészet, és ne maradjon rajta fehér felület.
- Tetszik amit látsz? – kérdezte miközben derekamat cirógatta, mire én a szemébe nézve határozottan bólogattam. Ő csak mosolyogva megrázta a fejét, és folytattuk a csókcsatát, már kezeimmel a mellkasára támaszkodva.
Mivel már eléggé fel hevült mindkettőnk teste – főleg az enyém –, így Tae megelégelte a támaszkodást, és engem leemelve magáról fektetett vissza az ágyra, majd a félig lebogarászott ingjét lehajította az ágy mellé. Most már félmeztelenül feküdt vissza fölém, amitől már nem jöttem annyira zavarba.
- Biztos akarod Yoora? Még le tudok állni, de ha folyta - - folytottam belé a szót azzal, hogy az arca két oldalán megfogva magamhoz rántottam.
- Nem akartam eddig semmit úgy, mint most ezt – néztem mélyen a szemébe, mire ő nyelt egyet, ami megmosolyogtatott. Ezek szerint nem csak ő tud engem zavarba hozni.
Nem is kellett többet szónokolnom, Tae a ruhám alsó szegélyéhez nyúlva nézett rám engedélykérően. Én meg sem mukkanva kezeimet felemeltem, ezzel válaszolva neki, mire ő el is kezdte lefejteni rólam a zavaró tényezőt. Mivel nem cipzáras a ruhám, így a csípőmig felgyűrődött anyagot könnyen lehúzta rólam.
YOU ARE READING
Akarva-akaratlanul Taehyung ff.
FanfictionSeong Yoora egy 24 éves, szerencsétlen, de annál édesebb lány, aki épp most kezd az új munkahelyén, de nem könnyíti meg a dolgát a főnöke, aki egy komoly, ám nagyon vicces és érzelmes fiú egyben. Yoora igyekszik meg tenni mindent, hogy a férfi kedvé...