Okulun arka tarafındaki demirliklere yaslanıyor,cebimden sigara paketimi çıkarmaya çalışıyordum. Sigaraya taehyung ile aramıza giren zaman biçiminde başlamıştım, her nefes alamayacak gibi olduğum da ilk koştuğum duraklardan biri de sigara olmuştu. Taehyung beni hayatımda ne kadar etkiliyorsa, sigara da bir o kadar etkiliyordu.
Yanımda duran jimin sigaradan nefret ettiğini buruşturduğu yüzünden fazlasıyla ele veriyordu. Sigarayı paketinden çıkardığımda ne zaman yakıpta dudaklarıma götürüp bi fırt çektiğimi anlamam uzun sürmemişti, bugün her zamanki gibi dalgındım, taehyung ile 1 haftadır konuşmuyorduk ve bu bir tek beni etkilemişti sanırsam.
Bu süre zarfında 45 kilodan 41 kiloya düşmüş, yediğim yemekler mideme inmeden ağzımdan geri çıkar olmuştu, bunların sebebinin taehyung olduğunu anlamak zor olmamıştı.
"Yeter artık kook! At şunu leş gibi kokuyor"
diye homurdanmaya başlamış olan jimin, beni her zaman daldığım düşüncelerimden koparmaya yemin etmişti sanki. Dakika başı bunu söyleyip durması zaten bozuk olan sinirlerimi tekrar bozmaya başlamıştı.Biraz ilerimizde olan kalabalığı gördüğümde merak etmeden duramamış, kalabalığa doğru ilerlemeye başlamıştım. Fakat ilerlememem gerektiğini kalabalığın arasına girince anlamam uzun sürmemişti, şimdiden pişman olacağımı hissetmeye başlamıştım.
"Oo, bakıyorum da bizim sevgili hırsızı gelmiş?" Kalabalığın ortasına girdiğimde arkamdan gelen sesi duymuş, ne iza ettiğini anlamaya çalışmıştım. Keza ben kızlarla adam akıllı sohbet bile etmiyordum, kime sarkıntılık yapacaktım ki.
"Neyden bahsediyorsun sen?" diye homurdanmama kalmadan Bir kaç dakika sonra yanıma gelen jimin benden önce davranarak sorduğu soru ile tam ortasında bulunduğumuz kalabalıkta önümüze birinin geçip konuşmasını sağlamıştı.
"Jungkook sana diyorum, eminim sevgilisine yavşarken ne düşünüyordun sen bakalım?" Taehyungun isminin geçmemesiyle bile tüm kalabalığın taehyungdan bahsettiğini anlamam epeyce uzun sürmüştü.
"Ne sikim saçmalıyorsun sen! taehyunga hiç bir zaman o gözle bakmadım ben, seni gerizekalı"
Yüksek çıkan sesim nedeniyle önümde duran kumral çocuğun beni sertçe itmesiyle yere kapaklanmam kaçınılmaz olmuştu.
"Napıyorsun lan sen!"Jimin cümlesini daha tamamlamamıştı ki hızını alamayıp beni iten kumrala normal bir yumruk atmak yerine bildiğimiz sert yumruklardan birini sallamıştı, çocuk ise dengesini sağlayamayıp biraz ilerime doğru savrulup düşmüştü. Esmer tenli olup hızlı adımlarla olduğumuz yere doğru gelen kişinin taehyung olduğunu anladığımda içim kıpır kıpır olmaya başlamıştı, Keza ben bana doğru geldiğini sanarken benden biraz uzakta olan çocuğa doğru ilerlemişti, kumral çocuğa.
Ve bir kez daha hayal kırıklığına en içten şekilde uğradığımı hissetmiştim, Duyduğum isim ile.
"Bir şeyin var mı yeonjun?"
Duyduğum ismin eunchaenin kardeşi olabileceği aklımın ucundan bile geçmemişti, ben onun bana geldiğini düşünürken o daha 1 haftadır tanıdığı, sevgilim diye adlandırdığı kızın kardeşine koşmuştu.Taehyung, yeonjunu ayağa kaldırdıktan sonra bir anda önümde belirmiş, yerde duran bedenime elini uzatmıştı. Bir anlık bunu gördüğümü sevinsem de hemen yüzümdeki ifadeyi gizleyip taehyungun elini tutmak için uzanmıştım ki taehyung bir anda elini geri çekip beni yüz üstü yere devirmişti.
Yüzümü yere vurmuştum Sikeyim böyle şeyi! Canımın acıdığını görmüyor muydu, veya da burnumun fazlası ile kanadığını?
gerçekten bu hareketleri çok canımı yakmaya başlamıştı, Keza okulumu değiştirmeyi bile düşünmeyen ben, bu fikir ile yanıp tutuşmaya başlamıştım.Ellerimi yere koyup destek aldıktan sonra ayağa kalkmış, oluk oluk kanayan burnuma elimi götürüp tutmuştum. Canım çok pis acıyordu. Ancak acıtan şeyler fiziksel olarak verdiği zararlar değildi, ruhuma verdiği zararlardı.
Yerden kalktığımda ilk olarak taehyungun yüzüne bakışlarımı çevirmiş, yüzünde olucak herhangi bir duygu değişimini aramıştım. Fakat her şey nafileydi, benim pes etme vaktim de gelmişti anlaşılan. Bir elim kanayan burnumda, okuldan bir an önce çıkmak için hızlı adımlarla çıkışa doğru ilerliyordum.
Çünkü bugünden sonra bu okula aşık bir jungkook giriş yapamayacaktı, yapmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beauté bruné | Taekook
FanfictionTaehyung: Bende öyle düşünmüştüm jeon jungkook:d Bundan sonra biz sadece birer iki yabancıyız, daha fazlası değil (Görüldü, 17.38)