Sondan Önceki Başlangıç

6 1 0
                                    

Medya: Adena

15 yıl öncesi

Melekler ve Şeytanlar aynı masada toplanmıştı. Bu sık yaşanan bir şey değildi, ve bu yaşandığında bundan iyi bir şey çıkmayacağı belliydi. Her biri aynı anda konuştuğu için küçük Adena ne hakkında konuştuklarını anlamaya zorlanıyordu . En sonunda annesinin " Karar verildi o zaman. İnsanları kontrol altına alacağız . İster kaba kuvvetle ister anlaşarak." demesiyle duyduklarına inanamamıştı . Evet biliyordu , insanlar dünyayı harabe haline getiriyordu ama bu onları sınırlamaları gerektikleri anlamına gelmiyordu ki.

Koşturarak odasına gitti, annesi onu kapı dinlerken yakalarsa iyi şeyler olmazdı.  Hemen Caya'ya söylemek istedi duydukları şeyleri. Caya onun bebekliğinden beri yanında olan tek arkadaşıydı. Annesinin , onun edinmesine tek izin verdiği arkadaşıydı. Annesi , her zaman güçlü bir yönetici olabilmek için kalbi ile değil beyni ile kararlar vermesini söylerdi Adena'ya. Hiç kimseye bağlı olmamasını , birilerine bağlı olmanın zayıflık getireceğini vurgulardı.

Babasını , 4 yıl önce o henüz 4 yaşındayken kaybetmişti . Kızıl saçlarını ondan aldığını biliyordu. Yaşıtı kızları babalarıyla oynarken gördükçe o kadar üzülüyordu ki.

Caya'nın kapıyı açıp yanına gelmesiyle düşüncelerinden kurtuldu . Akademinin bahçesine oynamaya çıktılar. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Şimdi

Genç kız derse yetişmek için koridorlarda koşturmaya başlamıştı artık. Zaman kavramını yitirmiş, sürekli derslere geç kalıyordu. Ceza alıp durmaktan bıkmıştı artık. Sınıfa girdiğinde Profesör Liaya ona bakıp göz devirmişti ve yerine geçmesini söylemişti . Tabii laf etmeden de edememişti. " Annenizin Büyük Başkan olmasına rağmen , sizin bu sorumsuzluğunuz beni öldürüyor Bayan Adena. Bir gün yöneticimiz olacağınız gerçeği ise beni korkutuyor."

Sessiz kaldı Adena. Hep öyle yapardı . Annesinin Büyük Başkan olması gerçeği ona sert davranılmaması gerektiği anlamına gelmiyordu. Çünkü o hep adil bir yönetici olmuştu. Profesör dersi anlatmaya geri döndü.  Lemi elini tuttu sıranın altından. Ona bakıp gülümsedi. 

Dersin bitiminde  Lemi ve Caya ile her zaman gittikleri o mekana gittiler : Neutrali Bibliotheca bir diğer ismiyle Tarafsız Kütüphane. Genellikle her iki tür de ders çalışmak için gelirdi. 2 bölümü vardı: Bir taraf ders çalışılan yani adının hakkını veren kısımdı. Diğer tarafı ise , partilerin eğlencelerin olduğu kısım.  Melek ve Şeytanların birlikte takıldığı tek mekan olarak da bilinir. Sahibi bir melezdi. 

Onlar bugün eğlence kısmı için buradaydı. Çünkü Lemi ve Adena'nın bugün 3.yıl dönümleriydi.  Okul bittikten sonra herkes evlenmelerini bekliyordu ama Adena bunu istediğinden emin değildi. Evet , birbirlerini küçüklükten tanıyorlardı ama böyle bir şeye asla hazır olacağını düşünmüyordu Adena.

Pasta kesmişler, birbirlerine hediye vermişler ve şuan ise dans ediyorlardı. Danstan sonra beklemediği bir şey yaşanmıştı. Herkes onlara bakıyor , Lemi ise diz üstü çökmüştü. Elindeki yüzük kutusuyla ona beklentiyle bakarken Adena'nın henüz duymaya hazır olmadığı o soruyu sordu: "Benimle evlenir misin?". 

Caya şaşkınlıkla onlara bakıyordu. Lemi'nin evlilik teklifi edeceğini biliyordu , ama bu kadar insanın içinde böyle bir şeyi yapacağını düşünmezdi. Adena'nın böyle ani şeylerden nefret ettiğini bilirdi.  Ve şuan olabilecek şeylerden korkuyordu. Adena , Lemi'nin ellerinden tutarak onu ayağa kaldırmıştı.  "Hayır, daha üst eğitimimizden mezun bile olmadık ve ben kendimi hazır hissetmiyorum . Üzgünüm. Bu benim için çok erken." Cümlesini bitirdikten sonra Akademiye döndü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sonsuz SavaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin