Ouzou'nun Ağzından"
İkisininde bana baktığını gördükten sonra onlara doğru koşup Erika'nın yanındaki çocuğa yumruğu yedirdim.Erika " Ouzou dur sakin ol" diyince daha çok sinirlendim.
Çıldırmıştım gözüm dönmüştü Ryuuji ve Kota beni adamın üstünden alıp sakinleşmemi istediler ama yapamıyordum. Çocuk doğrulup üstüme yürüyecekken Kota onu tutup itti.
Erika korkudan titremeye başlamıştı.
Ne yapacağımı şaşırmıştım.Sakinleşmeye başlamıştım ama hâlâ sinirliydim.
Erika'ya döndüğümde kriz geçirmek üzereydim.O; Erika bu çocukla ne halt yiyorsunuz burda?
E; Ouzou sakin ol açıklamama izin ver lütfen..
O; Neyi açıklayacaksın lan ben gelmeseydim öpüşecektiniz. Sen beni bu şerefsizle nasıl aldatırsın?
E; Ouzou ne dediğinin farkında mısın ben seni nasıl aldatırım lütfen açıklamama izin ver yanlış anlıyorsun sakin ol.
Erika bir şeyler söyleme çalışırken yere serdiğim şerefsiz lafa daldı.
Seiko; Erika bu da kim? Aldatmakta ne alaka? Seninle sevgili olduğumuzu tüm okul biliyor yoksa sen beni bu çocukla mı aldatıyorsun??
Ne diyordu bu şerefsiz?
İyice deliye dönmüştüm.. Bu okulu yakmak istiyordum dünyam başıma yıkılmıştı..Erika Seiko'ya dönüp sert bir tokat attı.
Ama yemezler artık bu kıza güvenim kalmamıştı.E; Ne saçmalıyorsun Seiko sus artık defol git şurdan..
Erika ağlamaya başlamıştı.
Seiko; Erika hadi ama kim bu çocuk söyler misin artık sinirlenmeye başlıyorum.
Ryuuji; Sinirlensende pek bir şey değişmeyecek Seiko.Senin yerinde olsam burdan tüyerdim çünkü Ouzou delirmiş durumda.
Seiko Erika'ya dönüp " hayatım seninle derste konusuruz" diyip gitti.
İyice delirmiştim Erika'ya döndüğümde titriyordu.
E; Ouzou lütfen beni dinle
O; Neyini dinliyim lan senin öpüşüyordunuz lan.
Sinirden Erika'nın üstüne yürüdüğümü fark etmemiştim. Ryuuji araya girip "kardeşim sakin ol karşındaki Erika"
Dedi.
Umrumda değildi Erika bile olsa bana yapılan bu ihaneti kabullenemezdim.E; Ouzou lütfen dinler misin
Ryuuji; Erika, gördüğün gibi Ouzou çılgına dönmüş. Bırakta biraz sakinleşsin ondan sonra oturup konuşursunuz.
O; Benim bu kızla konuşacak hiçbir şeyim kalmadı.
Diye bağırdım. Daha fazla dayanamayıp Erika'ya yaklaştım. Dişlerimi sıkarak
"Bundan sonraki hayatında cehenneme gitmeyi dileyeceksin Erika"
Diyip ordan çekip gittim.. Ama Ryuuji'nin Erika'yla konuştuğunu duyabiliyordum.Ryuuji; Bunu nasıl yaparsın Erika?. Ouzou sana yıllarını vermişti.Karşılığı bu olmamalıydı.Senden beklemiyordum.
K; Kardeşime katılıyorum kimse senden öyle bir şey beklemezdi.Lütfen bundan sonraki hayatında Ouzou'dan ve bizden uzak dur. Hatta biliyor musun Reika'dan bile uzak dur. Senin gibi biriyle arkadaşlık etmesini istemiyorum.
E; Kota, Ryuuji lütfen beni bi dinler misiniz yanlış anlıyorsunuz. Lütfen Reika'yla arama mesafe koyma Kota bunu yapma..
Ryuuji ve Kota Erika'yla konuşurken onlara " hâlâ o kızla ne konuşuyorsunuz siz?" diye bağırdım.
Sesimi duyup yanıma gelmeye başlamışlardı bile.Erika'ya baktığımda ağlayarak yanıma gelmeye çalışıyordu.
" Sakın gelme" diye bağırınca durup çaresizce gitmemi izledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victory Kickoff "Kaçınılmaz Aşk"
Fanfic6 yıl önce dağılan takım her zaman ki parkta tesadüfen tekrar buluşup maç yapmaya karar verir. Maç yaparken aşırı eğlenen grup hayatlarının kararlarını vermek üzere olduklarının farkında değillerdir.