1820
İngiltereMabelle önündeki mektubu kaç kere okuduğunu bilmiyordu ama heyecanla tekrar okumaya karar verdi.
'Bayan Wyatt ,
Babanızın vefatı beni anlatamayacağım kadar çok üzdü. Kaybınız için gerçekten üzgünüm. Aslında bu benim içinde büyük bir kayıp. Sizi en kısa sürede görmek inanın beni onurlandırır. Babanız sizden çok bahsetmişti. Her bahsedişinde de ayrı bir sevgi ve şefkatle.
Gelirken size eşlik etmesi için bir adamımı göndereceğim, benim çok güvendiğim biridir. Belki mektuptan önce, belki birkaç gün sonra gelir. Ama mektupla beraber yola çıkmasını söyledim.
En kısa sürede görüşmek dileğiyle.
Sevgiler, Brendan Vincent. '
Mabelle'ın dört ay önce yolladığı mektuba cevap gelmişti. Neredeyse umudunu yitirmek üzereydi ki Bay Vincent'ın mektubu eline geçtiğinde, heyecana kapılmıştı genç kız.
Bay Vincent babasına bir mektup yollamıştı ama ne yazık ki babası hayatta olmadığından, mektuba Mabelle cevap vermişti.
Mektupta şöyle yazıyordu;
' Dostum Marcus,
Seninle görüşmeyeli çok uzun zaman oldu. Beni aradığını öğrendiğimde hemen sana bir mektup yazdım. Görevden sonra İngiltere'den ayrıldım. Yeterince şey yaşadıktan sonra, orada daha fazla kalamazdım. Şimdi Amerika'da yeni bir hayatım var. Dört yıl önce Rosemary ile evlendik. Seni çağırmak isterdim ama o kadar ani oldu ki, Rose'un kabul edeceğini bile bilmiyordum. Beni ziyarete gelmeni çok isterim. Hem, sık sık bahsettiğin ailen ve biricik kızınla da tanışmak isterim. Kim bilir şimdi çok büyümüştür.
Eğer gelmeye karar verirsen, bana bildir. Sana güvendiğim bir adamımı yollar ve yolculuk boyunca size eşlik etmesini söylerim. Mektupta yaşadığım yeri belirtmek istemiyorum. Her şeyi arkada bıraktım ama ailemi tehlikeye atamam. Durumuma hak vereceğini biliyorum. Umarım buraya gelirsin eski dostum. Seni gerçekten çok özledim.
Güzel haberlerini bekliyorum.
Sevgiler, Brendan. '
Mabelle da hemen mektuba bir cevap göndermişti.
' Bay Vincent,
Ben Marcus Travis Wyatt'ın kızı, Mabelle Wyatt. Öncelikle, babamın iki yıl önce vefat ettiğini söylemek istiyorum. Bunu bilmek sizin hakkınız. Kendisini, yakalandığı bir hastalık sonucu kaybettik. Ölmeden önce bana sizden ve size vermem gereken bir emanetten bahsetti.
Sizinle tanışmayı çok isterim. Babam olmadığından ve annemde babamı kaybettikten sonra kendini toparlayamadığından, sadece ben gelebilirim. Umarım yalnız gelmemin sizin için bir sakıncası yoktur?
Bende sizden güzel haberler bekliyorum.
Mabelle Wyatt'
Ve işte şimdi Bay Vincent'ın gönderdiği mektubu okurken, içinde heyecan dalgalanıyordu.
Amerika'ya gidecekti! Hemde tek başına! Bay Vincent bir adam yollayacaktı ama onun dışında yalnız olacaktı. Aslında Daisy'nin de gelmesini isterdi ama o zaman annesiyle ilgilenecek kime güvenebilirdi? Daisy burada kalmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzel'im (Tamamlandı)
Historyczne#1 - Tarihi Kurgu #1 - Romantic Mabelle, çocukluğunda babasından dinlediği macera dolu hikayelerin gerçek olmasını istemişti her zaman. O heyecanları yaşamak, o savaşlara girmek istemişti. Cesur ve dik başlıydı. Karşısına çıkabilecek tüm sorunların...