( Yazarın anlatımıyla )
" Ağabey biz ne yapacağız bunu "
Telesekreterine düşen bildirimle elindeki silahı bırakıp cebinden telefonunu çıkardı. Gelen mesaj Bartın'dandı.
" Kız Havaalanında " Mesajı gördükten sonra iç çekti. Telefonu cebine koyduktan sonra tekrar önüne döndü. Önünde kırklı yaşlarında sandalyeye bağlı olan bir adam vardı. Saçlarının ucu az da olsa beyazdı. Başı öne eğikti. Göğsünden akan kanlar yere dökülürken etraftaki adamlar dudaklarını sıkmış, kısık gözlere bakıyordu. İlk defa kan görmüyorlardı tabii ama bu hepsinden farklıydı. YİĞİT ÇEVİK ATILGAN, yirmi üç kızı tecavüz eden adamı yirmi üç yerinden vurmuştu. Ama bir cani gibi değil adam gibi vurmuştu. Bir kurşun gibi delip geçmişti adamı. O günden sonra lakabı KURŞUN oldu. Kendini gizlemek için de bir daha asla YİĞİT ÇEVİK ATILGAN ismini kullanmadı. O iyi biriydi. Kalbi iyiydi. Önemli biriydi.
" Eşyaları ile birlikte atın denize "
Depodan çıkınca karşısında ki siyah araba onu karşıladı.
" Atla polisler peşinde! " kapısı açık olan arabanın içinde gözlüklü, siyah takım elbiseli adam konuştu. Kurşun arabaya atladı ve araba ilerledi.
" Biz teslim olacağız! " Kurşun duyduğu cümleye ani bir hareketle adama döndü. Kaşlarını çattı ve bir açıklama bekledi.
" Fotoğraflarımız ellerinde. Seni kimse tanımıyor, sen geri kalan işini halledebilirsin! Teslim olmazsak sen de yakalanırsın! "
Kurşun sinirli bir bakış atarak konuşmaya başladı. " Tek başına bir bok yapamam. Beni katil olmaya sen sürükledin şimdi bir yere gidemezsin! "
" Sen halledersin evlat. Seni ben eğittim, sana güveniyorum. O kızı bul ve öldür yoksa hepimiz biteriz "
Kurşun duyduklarının karşısında hiçbir şey diyemedi. Bundan sonra yoluna tek başına devam edecekti. O ve adamları. Babası gibi gördüğü adam teslim olacaktı ama elinden hiçbir şey gelmiyordu. Teslim olmasının sebebi ise kimsenin yakalanmamasıydı. " Örgütün lideri teslim olursa diğerleri bir şey başaramaz " düşüncesini polisler akıl etmişti. Bunun için de teslim olmak en iyi seçenekti.
***
( Yiğit'in anlatımıyla )
Ben Yiğit Çevik Atılgan. Namıdiğer Kurşun. YÇA örgütünün lideriyim. Katil falanım ama masum birini öldürecek kadar psikopat değilim. Benim derdim İntikam.
Yıllar önce dediğini yapmama rağmen ailemi öldüren o adamdan intikam almam lazım. Ve bunun için çalıştım. Ailemin kanı yerde kalmasın diye bir örgüte girdim. Daha 9 yaşındayken kaçırıldığım adamlar tarafından eğitildim.
Daha küçücük olan masum bir çocuktan ne istediler hiçbir zaman anlayamadım. Bunu hiçbir zaman öğrenemedim.
" 'Bartın' kişisinden sesli arama... "
Telefonumun titremesiyle yatağımdan kalktım. Arayan kişi Bartın'dı. Açtım ve telefonu kulağıma uzattım.
" Kız havaalanına tek geldi. Şuan yanında 4 genç adam var. sarılıyorlar şuan. Bir bok anlamadım. Bunlar kim lan? Kızın bir sevgilisi yok muydu? Bu dört adam kim? Bu bilgi bize niye verilmedi? "
" Nefes almayı unuttun, geri zekalı tek tek sor şunları! "
" Aa çok ayıp kurşuncuğum. Ben geri zekalıyım da sen ileri zekalı mısın? Ayıp ediyorsun! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH (+18)
Fantasiİntikamın gölgesinde kaybolan bir ruhun zaferi içsel bir yıkımın başlangıcıydı... Savaşı kazanmıştı. Ama kim? Uzaklarda onu kahkahalarla izleyen şeytan mı? Yoksa sonsuz bir acıya sıkışan ruhu mu?