Pyyhe

48 8 0
                                    

Nikin nk. Time skip
Kävelin huoneeseeni ja laitoin oven kiinni. Aloin etsimään minikrippipussia. Kävin kaikki laatikot ja kaapit läpi, mutta en löytänyt mitään. Katsoin sängyn alle ja näin siellä vain tyhjiä kaljatölkkejä ja roskia. Vittuu. Ajattelin.

Huomasin repun lattialla, joten kävin sen läpi ja löysin minikrippipussin, missä oli yksi pilleri. Otin pillerin ja söin sen. "Niki." Kuulin äipän sanovan. "Eks sä viitti ees koputtaa?" Kysyin. "En, jos mä epäilen et mun lapsi tekee jotai mikä vaarantaa sen terveyde." Hän sanoi. "Otin yhden, ei oo muuta." Sanoin. Äippä huokaisi pettyneenä. Nousin ylös lattialta ja käännyin äippää päin. "Lähen ulos." Sanoin ja kävelin hänen ohi eteiseen. Äippä otti käsivarrestani kiinni. "Sä et lähe mihinkää, ku sä vietät nyt aikaa meiän kaa." Hän sanoi. "Ootko tosissas?" Kysyin. "Oon." Hän sanoi ja raahasi minut olohuoneeseen.

Jimin nk.
Olimme katsoneet varmaan kaksi elokuvaa jo. "Pitäis alkaa lähtee." Sanoin. "Etkö voi jäädä yöks?" Heikki kysyi. "Sä tiiät minkälaine mu laitos o." Sanoin ja poika nyökkäsi. "No joku toine kerta sit." Heikki sanoi. "Juu." Sanoin ja kävelin eteiseen. Laitoin kengät jalkaan. "Heippa." Sanoin pojille. "Heippa." He sanoivat yhteen ääneen ja sitten minä lähdin.

Time skip
Kävelin huoneeseeni ja laitoin oven kiinni, jonka jälkeen menin sänkyyn makaamaan. Otin puhelimen taskustani, menin instagramiin ja menin katselemaan Nikin kuvia. Halusin laittaa pojalle viestiä, mutta en uskaltanut.

Huokaisin ärsyyntyneenä. Olin ärtynyt itselleni, koska en uskaltanut laittaa viestiä pojalle josta tykkäsin. Halusin puhua Nikille siitä mitä hän oli minulle koulussa sanonut, mutta en jostain syystä saanut itseäni sanomaan mitään asiaan, en ainakaan Nikille. Pystyin puhumaan kvereilleni asiasta, mutta en Nikille ketä asia koski. Suorasanaisesti vitutti sillä olen liian nössö.

Mutta tämän on myös jollain tavalla naurettavaa, sillä pystyin silti ajattelemaan Nikiä varmaan pervoimalla tavalla, mutta sitten en uskaltanut puhua hänelle. Sammutin puhelimen ja käännyin kyljelleni.

Nikin nk.
Katsoimme jotain koko perheen-elokuvaa minkä Noora oli valinnut. Olihan elokuva ihan hyvä, mutta itse tykkäsin enemmän kauhuelokuvista.

Havahduin kun ajatuksissani pyöri Jimi, enkä enää pystynyt keskittymään elokuvaan. Ajatukseni harhaili pojan käsiin ja siihen miten hän pystyisi ihan helposti kuristamaan minut tajuttomaksi jos haluaisi, mutta ajatus siitä kiihotti minua. Halusin hänen tekevän niin, mutta tuskin hän on innostunut sellaisesta.

Tunsin housujen etumuksen kiristyvän, joten vedin hupparini alemmas ja nousin ylös sohvalta. "Mua väsyttää, ni meen nukkuu." Sanoin. "Okei. Öitä." Äippä sanoi. Lähdin huoneeseeni.

Laitoin oven kiinni ja siirsin tuolin sen eteen, ettei sitä saisi auki. Otin farkut pois ja menin sänkyyni makaamaan kyljelleni. Laskin bokserit, otin miehuudestani kiinni ja aloin liikuttamaan kättäni. Purin edessäni olevaa tyynyä, jotta perheeni ei kuulisi minua.

Jonkun ajan päästä laukesin. Lopetin tyynyn puremisen ja hengitin raskaasti. Nousin ylös sängystä, nostin pyyhkeen lattialta ja pyyhin käteni siihen, jonka jälkeen otin lakanan pois sängystä ja menin makaamaan sänkyyn. Suljin silmäni ja yritin nukahtaa.
————————
Sanoja: 451

Lets be broken togetherWhere stories live. Discover now