دونیـایـکی روونـاک لە پـیشمەهـ وازانی ئـــاورئــەدمــەو بــخەوه گوڵم.
ناتوانم تەرکیز بکەم لە ڕێگەی گەڕانەوەم بۆ ژوورەکەم لە کاتێکدا مێشکم سەرسامم دەکات بە گەڕانەوە بۆ ژێرزەمینەکە، تایهیۆنگ خۆی هێنایە پێشەوە، لێوەکانی تەنها سانتیمەترێک لە لێوەکانی منەوە دوورن هەر لەو ساتەدا بوو کە تووشی شۆک بووم، جەستەمم لە تایهیۆنگ دوور خستبووەوە کاتێک هەوڵی دابوو بۆشاییەکە دابخات، نەمتوانی تایهیۆنگ ماچ بکەم، بەڕاستی نەمزانی هەستم چۆنە و باشە، نەمدەزانی چۆن، هەرگیز یەکەم ماچم نەکردبوو، ساتەکە لە چرکەیەکدا ڕۆیشت کاتێک تایهیۆنگ هەستا بۆ ئەوەی بڕوات، وا خۆی نیشان دەدا کە هیچ شتێک لە نێوانماندا ڕووی نەداوە بۆ ئەوەی دۆخەکە خراپتر نەبێ فەرمانی پێکردبووم جلەکانم لەبەر بکەم چونکە سی هیوک ئەم نیوەڕۆیە دێت بۆ گفتوگۆکردن لەسەر پێشنیارەکانی بازرگانی.
ئەمڕۆ دوای نیوەڕۆ
کاتێک لە کۆتاییدا دەگەمە ژوورەکەم خۆم فڕێدایە سەر جێگاکەم، دەموچاوەکەم پاڵ دەنا بە بالیفەکە، لە بێزارییەوە هاوار دەکەم لە ناو بالیفەکە، کەتانە سپییەکە کاری باش دەکات لە کزکردنەوەی دەنگەکە دوای ئەوەی خۆم دەگەیەنمە دوڵابی جلەکان لە گۆشەی ژوورەکە بە شێوەیەکی هەڕەمەکی بەناو چەند جل و بەرگدا دەگەڕێم کە لەناوەوە هەڵواسراون، تایهیۆنگ پێی وتبووم کە جلێک لەبەر بکەم سەرەڕای ئەوەی دەیزانی چەندە سووکایەتیم پێدەکەن، من بە جلی درێژ و وەنەوشەیی کە بە دانتێل داپۆشراوە، جێگیر دەبم بەڵام لانیکەم ئەم یەکە نەیهێشت زۆرینەی جەستەم ئاشکرا بکەم، من قۆڵم دەگەیەنمە سەر شانم کاتێک زیپەکەی پشتی جلەکە دەبەمە سەر بەڵام گرنگ نییە قۆڵم لە چ گۆشەیەکدا پێچایەوە نەمتوانی بگەمە زیپەکە.
"هەندێک یارمەتی پێویستە؟" دەنگێک لە پشتمەوە پرسیار دەکات ڕوو دەکەمەوە بۆ ئەوەی ڕووبەڕووی جین ببمەوە کە دەربڕینێکی جوانم پێدەدات هەروەها جل و بەرگی لەبەردا بوو، ئێستا کراس و قاتێکی ڕەشی سادەی لەبەردا بوو لە وەڵامدا سەرم دەجووڵێنم کاتێک ڕێگەی خۆی بە ژوورەکەدا دەبڕێت، زیپەکە دەباتە نێوان پەنجەکانی و بە ئاسانی زیپەکەی تا سەرەوەی جلەکە دەبات.
YOU ARE READING
ڕزگارڪردن(ڪۆتای هاتووە)
Action"هەموو خێزانەکەمم کوشت بیهێنە بەرچاوت کە دەتوانم چی لە تۆ بکەم"ئەوەی زۆرتر ترساندمی ئەوە بوو کە چەندە بە ئارامییەوە قسەی دەکرد و بەردەوام بوو لە فڕێدانی دوکەڵی جگەرەکە لە لێوەکانی، بۆ یەکەمجار لەوەتەی هاتومە ئێرە، بەڕاستی لەو پیاوە دەترسام کە کیم تا...