Bölüm 3

138 18 0
                                    

Hazal

İnanmıyorum ya... hâlâ inanmıyorum... Tamam. Dans kursuna gidelim zaten dansı seviyorum ama neden vals ve tango ya? Bu danslar aşk dansı diye biliyorum. Tamam. Buna da tamam. Annem salon danslarını sever de bu kadarını düşünememiştim... -düşünmüş de olabilirim Aras ile beni dansözlüğe yazdıracak hali yok ya!-

Henüz saat daha iki olmamıştı ki zil çaldı. Civcivli pijamalarımla kapıyı açtım. Aras gelmişti. Beni görür görmez gülümsedi ama sonra kahkaha atmaya başladı.

"Biz bu civcivle vals yapacaktık demi?" hâlâ gülüyordu.

"Üff tamam. Sus."

Gülmeye ellerimle ağzını kapattım ve içeri aldım.

"Sen bekle. Ben hazırlanıp gelicem. Tamam mı Aras?"

"Tamam."

Öyle süslenip saatlerce hazırlanan kızlardan değilim. Bu yüzden üstüme bir şort ve bir t-shirt geçirip aşağı indim. Aras bana bakıyordu.

"Hadi gidelim" diyerek Aras'ın bakışlarını üzerimden çektim.

Dışarı çıktık. Yürüyeceğimizi sanıyordum ama o bir arabaya doğru yürüyordu. Oha! Yoksa araba onların mıydı? Arabanın önüne gidince kapımı açtı.

"Buyrun Civciv Hanım"

Gülümseyip arabaya bindim. Araba masmaviydi. Mavi rengini çok severim.

Biraz gittikten sonra bir dans okulunun önünde durduk. Arabadan inip kapımı açtı. Kendimi prenses gibi hissediyordum. Kapılarımın açılması ayrı zevk tabii.

İlk olarak vals ile başlayacağımız için Vals salonuna girdik. On dakika geçmeden hoca da gelmişti.

"Arkadaşlar ilk dersimize hoş geldiniz. Seçtiğiniz dans gerçekten muhteşem bir dans. Vals. Vals'in diğer danslardan en büyük farkı birbirinize kenetlenip -ki bu önemli- bir nokta etrafında hızlıca dönmektir. Şimdi size vals yapan bir çiftin videosunu izleteceğim."

Hoca videoyu açtı. Bembeyaz uçuş uçuş giyinmiş bir kadın ile siyah giyimli bir erkek muhteşem dans ediyorlardı. Ve dönmeye başladılar. Kadının elbisesi uçuşuyordu. Birbirlerinin gözlerinin içine bakıyorlardı.

Aras ile benim böyle olduğumuz düşüncesi bile bir garipti. Yani sanki hiç olmayacakmış gibi geliyor ama güzel olacakmış gibi de olabilir. Yani bizde böyle olacaktık. Hemen Aras'a baktım. Muzipçe sırıtıyordu. Onu öyle görünce ben de gülümsemeye başladım.

"Evet arkadaşlar şimdi eşleşme vakti. İstediğiniz kişiyle eş olabilirsiniz."

Biz Aras ile eş olduk. Kurstaki kızlar bana tip tip bakıyorlardı. Hoca müziği açtı ve adımlarımızı -neler yapacağımızı- söylemeye başladı. Ben çoğunlukla ayak uydururken Aras sürekli ayağıma basıyordu ve durmadan konuşup beni gıcık ediyordu.

"Civcivden beklenmedik hareketler."

"Başıma nasıl düşmüştün öyle yaa!"

"Hâlâ acıyor!"

Bunları art arda söylemişti. Bende dayanamadım.

"Geber!" dedim.

O da dayanamayıp ayağıma bastı. Yeter ya benimki de ayak demi? Halı değil ki basasın sürekli?

"Hocam Aras ayağıma çok basıyor eş değişikliği yapabilir miyiz?"

"Evet Hazal. Sarp'ın yanına git" dedi Sarp'ı göstererek.

"Aras sen de Hira'nın yanına git" ona da Hira'yı göstermişti.

Şu Hira denen kız ne kadar güzel. Gerçi Sarp da yakışıklı.

Dansa başladık. Kız Aras'ın gözlerinin içine bakıyor. Birbirlerine çok yakınlar. Sarp da benim gözlerimin içine bakmaya çalışıyor ama ben kaçırıyorum. Şimdi döndürme kısmındaydık. Sarp gayet güzel dans ediyordu. Elleri belimdeydi. Daha sıkı tuttu. Dans etmeye çalışırken dağılan saçlarımı düzeltti ve döndürmeye başladı. Aras bize bakıyordu. Sarp'ın eli benim saçlarıma değdiğinde Aras Hira'yı itti ve bize kısa bir bakış attı. Hemen dışarı çıktı. Hoca ise arkasından bağırdı.

"Aras daha ders bitmedi ama"

"Hocam ben çok yoruldum. Eve gidip dinlenicem."


Evet bu bölümde böyle. Sizi seviyoruz. Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

BAŞIMA TAŞ DÜŞTÜ (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin