Fic konusunu tiktoktan aldım ama hesabı unuttjm eğer bunu okuyorsa özür dilerim
Hemen bölüm geçelim
<Taehyung>
"Anne ağlama daha hem sen demiyor muydun kırallığın başına geçtiğin zaman ülke daha güzel bir yer olcak diye kral olmak için bu keşif gezisine gitmem gerek"
"Tamam oğlum tamam ağlamıyorum hadi dikkatli olun kendine çok dikkat et"
Bana ağlayarak sarılan anneme karşı ellerimi beline doladım. Annemden ayrılıp babamın yanına gittim bana gülümseyerek bakıyordu. Bende ona gülümseyip sıkı sıkı sarıldım.
Her krallıkta kralların oğullarının veya kızlarının tahta geçmeleri için belirli bir yaşa gelip belirli bir kuralı yerine getirmeleri gerekmekteydi. Bende kim krallığının tek varisi olduğum için 32 yaşında tahta geçmek için bu keşif gezisine gitmem gerekliydi.
Aslında tahta geçme yaşım 28 di fakat babam geçliğimi daha iyi yaşayabilmem için bu sınırı 32 ye çıkardı.
"Görüşürüz baba, anne sende ağlayıp durma"
Arkamı dönüp gemiyi hazırlamak için koşuşturan insanların arasından hızlıca ilerleyerek gemiye girdim.
"Herşey hazır mı?" Dedim yanıma gelen uşaklarımdan birine.
"Evet efendim herşey hazır"
"Güzel o zaman çıkalım yola"
"Tamamdır efendim ben kaptana haber ediyorum"
Yanımdan koşar adımlarla ayrıldı. Bende yanımda getirdiğim küçük çantamı alıp geminin alt katındaki odama girdim. Eşyalarımı yerleştirip gelen uşağın geminin kalkacağını haber etmesi ile yukarıya çıktım
Dışarıda ki halka selam verip geminin hareket etmesiyle geriye çekildim. İçimde bir huzursuzluk vardı ve bu beni rahatsız etmeye başlamıştı.
__________
_____Akşam olduğunda, yemeğimi yemiş geminin uç kısımlarında denizi izliyordum. Gemi bir anda kontrolden çıkmış gibi denizdeki büyük bir kayaya doğru ilerlerken geminin kaptanına doğru döndüm. Kaptan sanki cansızmış gibi dururken hemen yanına gittim.
Onu bir kaç kere sarsmama ramen uyanmayınca fazla panik olamamak için kendimi sakinleştirmeye çalışarak dümenij başına geçtim. Gemiye her ne kadar yön vermeye çalışsamda kontrolü sağlayamadım ve gemi kayaya çarptı.
Vücuduma hücün eden soğuk suya karşı çıkmaya çalışsamda gerisi karanlıktı.
Evettt bu bir geçiş bölûmüydü o yüzden bu kadar kısa
Bol bol yorum vermeyi ve oy kullanmayı unutmayınn
Destek verenlere şimdiden tesekkür ederim sizleri seviyorummm💓💓💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRİNCE//taekook
Teen Fictiongemi faciasında kaybolan prens kim Taehyung ve onu boğulmaktan kurtaran deniz kızı jeon Jungkook