1

1.1K 11 0
                                    


********

היא הגיעה אלינו לעבודה

ישבתי במשרד, ופתאום אני רואה את הדבר הכי סקסי ויפה שראיתי בחיי.
הבת של הבוס שלי.
ראיתי אותה פעם אחת בחיי, אני חושב שזה היה ביום הולדת ה16 שלה.
כבר אז היא הייתה כלכך יפיפיה, עיניים ירוקות עם מבט של ילדה תמימה, שיער חום ארוך, היא הייתה בגובה ממוצע יחסית.
כבר נדלקתי עליה ומאז, לא עבר יום שלא חשבתי עליה.
לא היה ערב שלא הייתי פותח תמונות שלה וישר היה עומד לי, הייתי נותן על תמונות שלה ביד וגם כשניסיתי לחפש משהו אחר, רק היא גרמה לי לגמור.

קודם, אספר מה היה במסיבת יום ההולדת.
כמובן שהגעתי למסיבה כמה דקות לפני הזמן שהיה כתוב בהזמנה, ראיתי את הבוס שלי ואישתו מארגנים הכל, עצרתי אותם לרגע והבאתי להם את המתנה הקטנה שהבאתי לביתם. כמובן שלא הכרתי אותה אז הנחתי ששרשרת קטנה תעשה את העבודה.
לאחר כמה דקות שהתחילו להגיע כל האורחים, היא ירדה.
כלכך יפה. הייתה לבושה בשמלה לבנה, סנדלי עקב קטנות שהיו גם הן לבנות ושיער פזור.
אחרי קצת טעימות מהאוכל המדהים שהכינה אישתו של הבוס שלי, ריקודים, קטע שירה מביך של חבריה לכיתה, הגיע החלק המעניין!
הרימו אותה על הכיסא ו 1- 2- 3 לתוך המים.
כמובן ששאר האורחים לא שמו לב, אבל תוך כדי שהיא נזרקה למים, חלק קטן מהכוס שלה הציץ.
היא צרחה כלכך חמוד והתעצבנה על החברים שלה שהיו מבסוטים מעצמם, ולא שמה לב שהפטמות שלה עומדות ואפשר ממש לראות את הצורה מהשמלה הלבנה שלה.

וזהו. מאז לא הפסקתי לחשוב עליה.
והיום אחרי 4 שנים היא חזרה.

אז ישבתי וחשבתי, מה אוכל לעשות כדי לגרום לה לשים לב אלי?
היום אשמח לקבל את תשומת הלב שלה כי היא כבר בת 20.
ניסיתי לגרום לה לדבר איתי, שאלתי לשלומה, הצעתי לה קפה והבחורה פשוט התעלמה. מה שהדליק אותי יותר.

ביקשתי מחבר סם שקצת יעייף בן אדם, הבאתי אותו ליום העבודה, הצעתי לה קפה כהרגלי, הוספתי את הכדור עם טיפה אלכוהול שיעשה עבודה קצת יותר טובה וחיכיתי. כמובן שהמשכתי לשמור על קשר עין כדי לראות שהיא לא נשכבת על הרצפה מול כולם, ואוכל לתפוס אותה רק לעצמי.
פתאום ראיתי את השפתיים שלה ממלמלות לחברה שלה ״אני לא מרגישה טוב אני אלך רגע למטבחון לקחת לי כוס מים.״
עקבתי אחריה למטבחון ושם ראיתי אותה שוכבת על הרצפה מחכה לי.

נעלתי את הדלת מאחורי והתחלתי ללטף את גופה, היא הייתה כלכך רכה שכמעט התפוצצתי.
הורדתי את נעלי העקב שלה והתחלתי ללקק את כפות רגליה, לאחר מכן המשכתי ללקק את שאר הרגל, עליתי ללמעלה עד שהגעתי לחצאית הקצרה שלה.
לא הייתי מסוגל כבר.
התחלתי לרחרח את הכוס שלה, הוא היה בריח המושלם. אני לא אוהב שלכוס יש ריח רע מדי, ואני גם לא אוהב שיש ריח טוב או שאין ריח בכלל.
הזין שלי בשלב הזה כבר עמד דום ועוד שניה התפוצץ לי המכנס.
פתחתי את החולצה המכופתרת הלבנה שלה, וגיליתי ששוב, היא בלי חזיה.
כמובן שמאז היום הולדת החזה שלה גדל וזה קצת פחות מתאים, אבל מי אני שאתווכח?
ירדתי חזרה לאיזור החצאית והתחלתי ללקק את הכוס שלה מעל התחתונים. הוזזתי אותם קצת הצידה והתחלתי ללקק לה את הדגדגן, היא הייתה כלכך טעימה שלא הצלחתי להפסיק.
הוצאתי אז הזין שלי מהמכנס והתחלתי לשפשף אותו תוך כדי שאני מזיז את התחתון שלה הצידה ומלקק לה את הכוס.
עליתי למעלה והתחלתי למצוץ לה את הפטמות, דמיינתי איך יוצא משם חלב והיא מניקה אותי כמו תינוק.
שמתי את הזין שלי בחזה שלה והתחלתי לזיין את הפטמה הרכה שלה. לאחר מכן שמתי אותו בין השדיים שלה והתחלתי לזיין אותה בפרפר.
הרגשתי שכמעט אני גומר על הפנים העדינות שלה. הסתכלתי על השפתיים שלה ולא הייתי מסוגל יותר וגמרתי לה ישר לפנים.
כמובן שזה לא הספיק לי אחרי 4 שנים שחיכיתי לרגע הזה, שהיא תהיה כולה שלי.
נישקתי לה את השפתיים תוך כדי שאני מלקק את הגמירה שלי מהפנים היפות שלה. זה היה כלכך טעים שהזין שלי חזר לעמוד שוב כאילו לא גמרתי הרגע.
הפכתי אותה והרמתי לה את החצאית, שם ראיתי את התחת היפה ביותר שראיתי בחיי.
הוא היה עסיסי ומעוצב אבל לא ברמה של חדר כושר. הייתה לו נפילה כזו יפה שלא הצלחתי להתאפק, פתחתי אותו בשני ידיים והתחלתי לאכול לה את החור של התחת, לא הייתי מסוגל להפסיק, במשך לפחות 10 דקות רק אכלתי לה אותו ודמיינתי איך היא צורחת את השם שלי ודוחפת את הפנים שלי רק יותר עמוק לשם.
פתאום היא התחילה להתעורר.

סידרתי מהר את התחתון שלה, סגרתי את החולצה המכופתרת שלה, נעלתי לה נעליים, לא לפני ששמתי לה נשיקה אחרונה בכפות רגליים.
ויצאתי מהחדר כאילו כלום לא היה

*******

FetishWhere stories live. Discover now