1|

44 6 3
                                    

selamlarselamlaaarr!!

Yeni fic'e merhabaaa hdndkdmd

|||||

Jisung derin nefes alıp telefondan 'Amcam' diye kaydettiği üst kıdemlisini aradı. Görevdeyken belki biri telefonunu görebilir diye onu bu şekilde kaydetmişti ve büyüğü bunu gördüğünde epey sitemlenmişti. Fazla uzun çalmadan açıldığında direkt lafa girip kelime kalabalığı yapmaktan kaçındı.

"Okuldaki kayıt işini hallettim. İlk görev ne?"

"Sana da merhaba Jisungshi." Karşıdan gelen alaycı ama oldukça samimi sesle Jisung yüzünde gülümseme olmasını engelleyememişti.

"Gerginim hyung... Ben ve öğretmenlik ne alaka amına koyayım?!" sesindeki sitemi iliklerine kadar hisseden büyüğü onun bu halini oldukça sevimli buluyordu. Bu yüzden gerginliğini almak adına en azından onunla biraz uğraşabilirdi.

"Kendinden 2 yaş küçükler, ciddiye alınır mısın bu tipinle sence?"

"Yah! Ne varmış tipimde?" Sahte alınganlıkla şımarmaya başlamıştı bile Jisung. Konuşurken bir yandan da yavaş adımlarla sınıfa doğru adımlıyordu.

"Jisung sen... Sincapsın.?"

"Hyung görevi söyle ve kapat yoksa gelir seni boğarım." dedi bıkkınlıkla küçük olan.

"Hrr vahşi ajanım benim. İlk görevin, ortağın ile müdürün bilgisayarındaki tüm öğrenci kayıt dosyalarını ve öğrenci bilgi dosyalarını bir USB'ye kopyalamak."

"Ortak? Ne ortağı? Kim o ortak? Ayrıca neden bunun yerine o sikik bilgisayarı hacklemiyoruz ki kısaca?" ardı ardına sıraladığı sorularla ilk olarak ilgisini çekeni yanıtladı büyüğü.

"Merhaba Einstein! Bi akıllı sensin dimi? Güvenlik ağları çok sıkı, erişim sağlayamıyorum. Ayrıca evet ortağın va- Ah Jisung kapatmalıyım!"

Yüzüne kapanan telefon ile en merak ettiği sorunun yanıtsız kalması sinirini bozsa da sınıfın kapısını önünde tekrar derin bir nefes verdi genç ajan.

"Yapabilirim..."

Kapıyı aniden açıp içeri kendinden emin adımlarla girdiğinde tüm sesler susmuş, meraklı bakışlar ona dönmüştü. Gerginliğini oldukça başarılı şekilde gizleyip ifadesiz suratı ile "Selam gençler." diyerek selamladı öğrencileri.

Jisung eğer şimdi sert tavır almazsan bunlar seni sikseler ciddiye almaz. Hadi aslanım yaparsın!

Kendini gazlaması bittiğinde hafif öksürüp sesini düzeltti. Elleri, siyah bol kumaş pantolona sıkıştırdığı beyaz gömleğinin üzerinden belinde yer aldı. Kısaca sınıfa göz gezdirdikten sonra kendinden daha emin durmak için ellerini bu sefer arka cebine koyduğunda oldukça rahat havası vardı.

"Beyler bayanlar, iyi geçinmemiz için şimdiden sınırlarınızı bilmeniz için sizi uyarıyorum. Dersimde gürültü yapmadığınız, başkalarının dinleyişini sabote etmediğiniz sürece ne istiyorsanız yapın."

Devam edeceği sırada araya giren laf ile sesin geldiği yöne dönüp konuşan tahmini 20-22 yaş aralığındaki çocukla göz göze geldi.

"Uyumak bile mi serbest?"

Jisung hiç düşünmeden "Evet ." dediğinde sınıftan sevinç nidaları kopmaya başlamıştı bile fakat ifadesizce tek elini havaya kaldırıp susmalarını sağlayan öğretmen tekrar odak noktası olmuştu.

"Konuşmak istediğinizde el kaldırın. Bu ilk ve son olsun. Ve evet uyumak da serbest. Bunları neden serbest tuttuğumu da söyleyeyim. Çünkü uykunuz bile gelmeyecek dersimde. Eğlenceli planlarım var ve bana olan saygınızı korursanız karşılıklı eğlenerek güzelce kaptırız seneyi."

Gizli Görev || MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin