Kate- 20 let,nezadaná,divoká,ráda provokuje,hledá práci,zdánlivě nesmělá
Ředitel- 29 let,ředitel vysoké školy,miluje divoký,tvrdý sex
Povídka plná sexu,vzrušení,obav a všeho možného.Když Nick nabídne Kate práci na vysoké škole ,Kate tomu nemůže uvěřit.Bude dělat asistentku pro všechno a pro všechny,ale neumí si pod tím nic představit.První den v nové práci vypadá dost zajímavě.Nejdřív úvodní sex v ředitelně,pak znásilnění
ve třídě a nakonec výuka biologie s jejím nahým tělem a názornou ukázkou.O co jde této škole a jejímu ředitelovi?...............
Kate:
Zaklepám na dveře ředitelny.Dveře se otevřou a v nich stojí on.Ředitel,co by stál za hřích.Vejdu do místnosti a zavřu za sebou dveře.Nejistě se usměju.
,,Dobrý den,pane řediteli...ehm,ještě jste mi nevysvětlil co budu vlastně dělat..ehm...??"
,,Aha,jo,to se hned dozvíš.... No pojď sem,neboj se."řekne a usměje se.Udělám nejistý krok k němu a dívám se mu na boty.On mi nadzvedne bradu,abych se na něj musela podívat.Oh,proč je tak zatraceně sexy?Kousnu se do rtu.Když uvidí,že si ho prohlížím a hlavně jeho penis-který je mimochodem dost velký-tak se mu postaví.Zazubí se na mě a malinko se ke mně přiblíží.Začnu zrychleně dýchat.Najednou mě popadne touha a začnu ho zuřivě líbat.Omg,proč je tak sexy,kurva.Chci ho v sobě a neskrývám to.On mi odhodí tričko a ani se ode mě neodlepí.To samé udělá z podprdou.Odlepí se od mých rtů a začne mi líbat a kousat bradavky.Slastí vzdychnu.Jazykem jede níž až se dostane ke stehnům.Zubama mi sundá kalhotky a strčí do mě najednou tři prtsty.Zakňučím bolestí,nečekala jsem to.Uvědomím si,že je ještě celý oblečený a chci mu něco sundat.On mi to ale nedovolí.Jenom z poklopce vyndá penis a bez slitivání ho do mě strčí.Zaječím.To bolelo jako svině.Ani si nestačím zvyknout na jeho délku a začně rychle přirážet.Jsem zmatená,ale pánví přirážím směrem k němu.Vzdychám jak o život a on taky.Udělá se do mě a vyndá ho ze mě,aniž bych vyvrcholila.Sedne si na židli ,zapne si poklopec a kouká se na mě pobaveně. Jsem pořád nedodělaná.Nasraně se a jdu ke dveřím od ředitelny.Pak si ještě na něco vzpomenu a otočím se k němu. ,,Co to,kurva,bylo?!"zavrčím.
On se jen pousměje. ,,Zvykej si,jsem tvůj šéf. Možná po pár měsících tě nechám dohnat to,co si dneska neměla.A teď běž do třídy D1."
Nemám slov .Vběhnu nasraná a hlavně zmatená do třídy D1.Když vidím ,že jsou ve třídě samý kluci a jedna asi třicetiletá učitelka a ještě k tomu jsou všichni i ta učitelka tak sexy,tak už vím,co nejspíš budu dělat.
Najednou slyším pana ředitele,jak vejde do třídy a začne mluvit. ,,Takže,Kate,abys věděla,tohleto není normální škola.Tady se učíme hlavně sex a vše okolo něj.Nikomu to nesmíš říct.V tadyté třídě-dé jedničce-jsou vždy hodiny tvrdého sexu a BDSM,v těhle skříňkách,"ukáže na zadní část třídy, ,,tam jsou sexuální pomůcky pro tuhle třídu.Dívky a chlapci jsou odděleně,ve třídě může být vždy jen jedna "asistentka" a vyučující,to ale neplatí o soutěžích.Dnes máš jen dvě hodiny ,tadytu a biologii člověka.Po hodině přijď zase do ředitelny.Dám ti rozvrh na celý týden.Samozřejmě tu je mnohem víc učeben,ty poznáš během tadytoho týdne.Odmítnout tuhle práci už nemůžeš,takže...naschle,žáci." Jakmile domluví a odejde,rozezvoní se zvonek.Jsem absolutně mimo,zmatená,trochu se bojím,ale hlavně mě to vzrušuje...
ČTEŠ
Teach me SEX
RomanceKate- 20 let,nezadaná,divoká,ráda provokuje,hledá práci,zdánlivě nesmělá Ředitel- 29 let,ředitel vysoké školy,miluje divoký,tvrdý sex Povídka plná sexu,vzrušení,obav a všeho možného. Když Nick nabídne Kate práci na vysoké škole ,Kate tomu nemůže uv...