Max
-Beszélnünk kell!- Odasétáltam a konyhában álldogáló lányhoz, mert erőt vettem magamon és eldöntöttem, hogy tiszta vizet öntök a pohárba.
-Jó is, mert én is beszélni akartam veled.- Kezdett bele Molly.- Kezdjed.
-Nem.- Most beszartam esküszöm, ami bátorságot eddig összeszedtem, az most elszállt azonnal, ahogy hozzám szólt.- Hölgyeké az elsőbbség.
-Rendben. Randim lesz pénteken, ha neked is rendben van úgy, akkor magammal viszem Bellát és majd utánad repülünk.
Aztakurvaélet.
A levegő, amit előtte vettem az orromon keresztül, eltűnt.
Hogy mi lesz neki? Tuti, hogy azzal a sráccal, aki a múltkor a kamerázás közben szólította őt.-Őő.. Jó, persze, menj csak. Én elmegyek Bambival te pedig érezd jól magad.
Remélem borzalmas lesz a randija.
-Köszi Max.- Rám mosolygott, a szívem pedig a fájdalom mellett azért egy kicsit meglágyult.
-Elmegyek edzeni azt hiszem.
Kell a stresszlevezetés.
-Elmegyünk veled, nekem sem ártana egy kis edzés. Már készülök is.
Nagyszerű. Pedig nagyon örültem volna, ha egyedül lehetek és az előbbi után levezethetem egy kicsit a felgyülemlő feszültséget.
A lábaim csak úgy pattogtak a futópadon, miközben Mollyt néztem, ahogy a lépcsős gépen lépeget. Így sem tudom levenni a szememet róla, de most, hogy konkrétan a segge kiveri a szememet a helyéről, még nehezebb a helyzet.
Kibaszott szexi és ez nagyon idegesítő, főleg a testhez simuló edzős nadrágjában, meg abban az aprócska felsőben.
-Hol hagytad a babyt?- Egy ismerős hang csapta meg a fülemet oldalról, arra fordítva a fejemet pedig Kelly került a szemem elé.
-Neked is szia. A pótanyjával van.
-Aki a te barátnőd? Feleséged, vagy...?-Túl kíváncsi.
-Senkim. Egy jó barátom de ennyi, a sztori pedig túl hosszú, hogy elmeséljem.
Egyáltalán nem érdeklődtem Kelly iránt, még csak meg sem mozgatta a fantáziámat, valószínűleg ezért akart minden áron a közelembe férkőzni.
-Mit szeretnél Kelly Piquet?-Leállítottam a gépet, majd miután már nem mozgott a lábam alatt, rátámaszkodtam a fogódzkodóra és oldalra fordítottam a fejem felé.
-Megismerni.- Mosolya bájos volt de na, közel sem azt éreztem, amit akkor szoktam, amikor Mollyt nézem, ahogy mosolyog.
Már majdnem belekezdtem a mondandómba, amikor megjelent velünk szembe Molly és megszólított.
-Maxie, szerinted...- Kelly-re nézett és akkor vette észre, hogy épp beszélgettünk, amikor odajött, bár ezt inkább nem is nevezném beszélgetésnek.-Ó bocsi, nem akartam megzavarni a csevelyt.
-Nem zavarsz, épp a mai randevúnkat terveztük.-A pimasz ribanc.
Zavartan álltam és mosolyogtam, nem tudtam, hogy mi lenne a helyes válasz erre, ezért csak Molly felé biccentettem a fejem.
-Mi az, Molly?-Mosolyomat egy percre sem tudtam levakarni, de ez nem Kelly-nek volt köszönhető.
-Csak gondoltam elmehetnénk ebédelni, ha végeztünk, de nem akarok közbeszólni tervetekkel kapcsolatban.
-Menjünk, amúgy is végeztem.
Leléptem a gépről, majd az öltöző felé vettem az irányt, ahol pedig a pilóta barátommal találkoztam össze.
-Verstappen, mások nyugodtan és stresszmentesen sétálnak ki a teremből, te meg pont, hogy feszülten jössz ki. Mi fasz történt?- Leclerc pimasz mosollyal várta a válaszom, én azonban levetkőztem és a zuhany alá álltam.-Mondd már!
-Molly randizni megy, valami nyomorulttal.
-Mondtam, hogy lépjél! Na, este beszélünk.
Az ebéd előtt hazaugrottunk, hogy Bambit tisztába tegyük és valami lengébb ruhába átöltöztessük, mert az időjárás már igencsak kezd nyáriassá válni, aztán pedig mi is összeszedtük magunkat.
-Ki volt ez a Kelly?- Kimért volt és nem nézett a szemembe a kérdés közben, engem pedig rohadtul idegesít, mert én is feltehettem volna neki ugyan ezt, a titkos randi partnerével kapcsolatban.
-Egy csaj a teremből, akivel másodszorra találkoztam. Na és neked ki az új pasid?
-Nem a pasim... Egyébként Tominak hívják, Magyarországon találkoztam vele a fotózáson.
De ne térjünk el a tárgytól.-Na, majd összehozunk egy négyes randit, Bambit meg bevágjuk közénk.- A számba vettem a következő adag húst, majd rákontrázott.
-Igen, amikor meg együtt alszunk majd mindig a másikunk vigyáz rá.
Mészapicsába.
-Hát azért, ennyire még talán ne siessünk előre, ha lehet. Nincs komoly szándékom Kelly-vel.
-Hát akkor nem változtál semmit, úgy látszik, bár nem tudom, hogy miért is lepődöm meg.
-Neked komolyan a Tomi gyerekkel, vagy mi?- Kitágult szemekkel néztem rá, majd hirtelen elkaptam róla a tekintetem.- Mármint oké, nekem nem gond. Jó, ha boldog vagy.
Kifejezetten élvezte a helyzetet. Nem tudom, hogy melyik tette boldogabbá, hogy randija lesz, vagy hogy szívhatja a véremet, de nagyon nagy mosollyal az arcán ült velem szemben.
-Szerda este indulok a következő futamra, szóval Bella jön velem, míg te Tomival leszel.
-Maradhat itthon is, me...
-Nem! Viszem magammal, elbírok vele, ahogy eddig is.-Érezhetően kezdtem ellenséges lenni, pedig direkt nem akartam magamra haragítani, de a tudat, hogy egy vadidegen faszival hagyjam őket együtt, hármasban, mint egy boldog család...Azt kösz nem....- Majd legközelebb.
Maxverstappen1
Happy life happy girls...
(Instagram)
VOUS LISEZ
Több a sokknál (Max Verstappen)
Roman d'amourEmber tervez, isten végez. 🥇 #f1 (2024.06.13) 🥇 #verstappen (2024.06.19) 🥇 #maxverstappen (2024.07.02) 🥇 #charles (2024.07.03) 🥇 #redbullracing (2024.07.04) 🥇 #enemies (2024.07.15) 🥇 #gyerek (2024.08.06) 🥇 #gyereknevelés (2024.08.11) 🥇 #ene...