Kulağımda çınlıyordu.
Herşey...
Ve ardından sustum, kapattım.
İki söz etmemiştim.
Şimdi tam sırasıydı gerçekten?
Hiç birşey anlamadım.
Başım çatladı.
Hala devam ediyordu.
Ses daha da arttı.
"Phone"
O ses...
Sorgulamadım. Neden o ses? Beynimin içinde beni aradığını görmek mutlu etti sadece. Neden aramıştıki? Belki...
Çok saçma, sorguladım ve hızlıca kapattım. Bu neyin duygusu anlamamak zorda değildi. Duygu hemen kim arıyor?
Diye sorsada umursamadım ve telefonu cebime koymakla yetindim. Ardından hızlıca heyecan verici bir kalp hızı ile tuvaletin yanındaki alt bölmeyi açtım. Duyguda başımda duruyordu ve iki ellerinide beline koymuştu. Ona baktığımda gülümsedi. O bunu fark ettiği de gözlerini kaçırdı. Sonra benim o beklentimle alt bölmeyi açacağımı bekledi. Tabi bende dururmuyum gözüm kaydı. Beklemedim beklemezdim. Çünkü böyle bir kadın asla olamazdım. Üstü çok fazla tozluydu ve hapşurmaya başladım. Duygu ardından ise söze atıldı.
"Kanka bune amk yüzyıllardır toz kalmış bir alt yapınızda mı var. Doğru zaten olmasa şaşardık.ve buarada ben oraya asla girmem."
Bu dediği beni güldürsede son cümleye gelince ciddileştim. Kendimi bir haz ile görevde gibi hissettim.
"Kanka orası alt yapı değil hem buarada oraya gireceksin"
"Girmeyeceğim."
"Gireceksin"
"Girmiyeceğim"
"İyi bari" sırıttım. "Sen bilirsin, burada kal."
Hızlıca alt bölmenin kapağını açtım ve ikimizi bir çukur yeri karşıladı. Duygunun şaşırmasıyla bir oldum.
"Uf ya iyi bari giriyimde ne bok olursa olsun." Konuşmasını bitirdikten sonra
"Tamam o zaman bu yola birlikte girdik birlikte çıkacağız inşallah."
Sorumu anlayarak "ne yolu? Yola mı girdik? Ne anlatıyon gözünü seviyim."
Kısık bir kahkaha attım. Bu beni gerçekten yolumdan çıkardı.
"Hadi çok fazla oyalandık girelim şu Allah'ın cezası yere."
"Kaderimizi belirleyecek yer." Dedi. Sesi kısık geldi. " Peki ozaman" dedim.
Merdivenden aşağıya doğru indim. Klostrofobim daha fazla korktu. Arkamdan duygu sakın bir şekilde iniyordu merdivenden.
"Uf çok iyi lan macera kadını oldum."
Nedense her kelimesi beni güldürmeyi başarmıştı. Kabullendim herşeye.
İkimizde çukurdan indik ve gördüğümüze şok oldum. Bu da neydi böyle?!...Nelere gittik nelere gelmiştik. şaşırtıcı? Bunun olması imkansız değilmiş gibi ağzım açık kaldı. Olamaz!
N-Ne? Ne oluyor burada? sesim yankılandı fakat umursamadan bağırmaya başladım.
K-kerem Hayır!...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suskun
Novela JuvenilMacera sever misiniz? Bir grup öğrenci Belgrad gezisine katılır fakat okula geldiklerinde çoktan zehirli gazlar oraya salmıştır... Tahmin edemeyeceğin katiller... Ardından kız her şeyin bir rüya olduğunu takrardan anlar... Akıl hastası... Cinayet...