Uyandığımda Kaya yanımda yoktu.Nerdeydi bu adam ya?Kalkıcakken yanımdakı notu görmemle alıb okumaya başladım.
-Sevgilim,nefesim benim işim çıktı ama çabuk dönerim merak etme sen kahvaltını ye, bak baldızımdan alırım haberini-
Gülümseyip yerimden kalktım ama kalktığım gibi başım döndü.Ellerimle yataktan destek alarak kalkarak banyoda yüzüme su vurub aşağı indim.Her kes aşağıda oturmuş beni bekliyordular.Ben inince hepsi gülümsediler.
"Ooo yengemm gel gel açlıktan öldük burda ya"
"Aynen kuzum katılıyorum sevgilime"
"Napayım şimdi uyandım kaldırsaydınız"
"Yok yok abimin kesin emri var karımı uyandırmayın dedi"
Gülüp yerime oturdum.Sarmayı görünce elimle ağzımı tutdum.
"Iyyy bu ne ya götürün şunu"
Her kes bana garip bir şekilde bakınca
"Kanki yalnız sen bunu seversin"
"Artık sevmiyorum kusucam bak hadi"
Melis mutfağa bırakıp geri geldi.Ben hemen menemene saldırdım.Ardından yumurtanı soyup yedim.Doymayıp ayağa kalktım.Dolaptan çikolata ve cips aldım.Salona geçerek cipsi açtım.Arkamı döndüğümde hepsi bana bakıyordular.E ama noluyor ya.
"Ne bakıyorsunuz be"
"Filizcim sen bu kadar yer miydin?"
"Aynen yenge sen bir kaşıkla doymuş birisin"
Ela da onlara katılarak kafasını salladı.
"Bana bunları çok gördünüz demek tamam yemem ben de"
Gözümden yaş süzüldüğünde devam ettim.
"Sizi kocama söylücem.Özellikle de seni Aren bey"
"Ağlama yenge ya şakasına dedik.Kurbanın olayım öyle bir şey yapma.Doğacak çocuklarıma acı"
Ela ensesine şaplak attığında ne var diye ona baktı.Gruba girerek yazmaya başladım.
Siz:Kocacımmm ağlatıyorlar bunlar beni:(
Kocamm:Kim ağlatıyor seni karım
Yengemm:Yok abi bir şey sen işine devam et.
Siz:Bunlar bana çok yiyorsun diyolarr.Ben de açlık krejine girdim.Artık hiç bir şey yemicem..
Melis:Abi ya haklıyız ama menemen yumurta ve üstüne abur cubur yiyor
Elaa:Ayn 》
Kocamm:Lan Aren getirtme beni oraya yoksa yarına çıkmazsın duydun mu?Yarım saate güliyorum bekle sen
Yengemm:Yaa abi kızıma acı lütfenn
Elaa:Ne kızı oğlum daha evlenmedik bile gerizekalı.
Kocamm:Birtanem sen istediğini ye ben seni her halinle seviyorum.
Siz: