3

879 7 1
                                    


********

הגענו אלי הביתה. המזל הגדול שלי הוא שבמשך ה4 שנים שאני מכיר אותה לא יצרתי איזה מקדש קריפי שלה.
היא ביקשה ממני ללכת לשירותים ושאלה איפה הם, פחדתי כלכך להראות לה והתפללתי שלא השארתי שם משהו באסלה ששכחתי להוריד.
היא התעכבה כמה דקות בשירותים, אני מניח שהיא ניסתה גם לשטוף פנים כדי להוריד את הסטלה, כי היא חזרה עם פנים זוהרות יותר ממה שהיו לפני.
לא ידעתי אפילו מה להגיד לה. 4 שנים שאני מתפלל לרגע הזה, והנה היא פה, אצלי בבית.
״אלכס?״ היא שאלה.
״מה״ החזרתי את התשומת לב אליה.
״אין לך פה אפילו ספה״
אההה תודה שאת אומרת. לא שמתי לב.
״איפה אני אמורה לישון?״
״אם את רוצה אני יכול לישון על הרצפה ואת תישני על המיטה. כשהייתי קטן הייתי עושה את זה המון.״ אמרתי מצחקק.
״בסדר״
מה בסדר? לא תציעי לי לישון איתך מאי נוחות בגלל שאני מארח אותך?
הכנתי לעצמי מיטה קטנה על הרצפה. הצעתי לה משהו ללבוש על עצמה כי שמלה ועקבים לא נראה לי נוח מספיק בשביל לישון בהם. ואולי גם כי באיזה שהוא מקום קיוויתי לראות אותה ישנה בבוקסר וחולצה בלי חזיה. נאיה הנהנה עם הראש והלכתי לארון למצוא לה בגדים נוחים יותר.
היא שאלה איפה אפשר להתלבש והנחתי אותה לחדר שלי, שיצאתי קיוויתי להשאיר את הדלת טיפה פתוחה, אבל היא עמדה לידה וסגרה אותה אחרי שיצאתי.
חיכיתי שהיא תסיים להתארגן ובנתיים הכנתי לנו תה.
היא יצאה מהחדר.
אני לא יודע אם זה בגלל שהיא כלכך יפה בבגדים האלה או שזה בגלל העובדה שכרגע הבוקסר שלי נמצא במקום שאני לא מפסיק לחלום להיות בו.
דמיינתי ששמתי לה שם מצלמה קטנה שמצלמת לה את הכוס במשך כל הלילה. איך היא הולכת ורואים את השפתיים זזות ביחד איתה.
כשהרמתי מבט ראיתי מהחולצה את הפטמות היפות שלה שכל-כך התגעגעתי אליהן, עם הטעם הכי מתוק בעולם.
״תודה על התה״ היא חייכה אלי חיוך קטן ולקחה שלוק. לא הספקתי להזהיר אותה שזה בלי מים קרים. מה שגרם לזה שהיא שפכה הכל מהפה שלה על החולצה שלה.
החולצה הלבנה שהיא לבשה נרטבה והיה אפשר לראות בבירור  את הפטמות שלה, וזה לקח אותי לפעם הראשונה שראיתי אותה.
היא לקחה מגבת קטנה וניגבה את עצמה במבוכה.
״מצטערת על החולצה אני אכבס לך אותה!״ היא אמרה בבושה בזמן שהיא מנסה לנגב את הכתם ביותר אגרסיביות.
״תשמעי, אומנם אין לי ספה אבל יש לי מכונת כביסה הכל בסדר. וזה רק תה, אם זה היה רימון או יין היית בבעיה״
היא צחקה ויצאה איתי למרפסת לשבת בספסל. היא סיפרה לי קצת על אבא שלה, איך זה קשה לגדול עם בן אדם ששם המון גבולות, והבנתי אותה. מההיכרות הלא קצרה שלי איתו, הוא יכול לגרום לאנשים ללכת לאיבוד בגלל החוסר אמפתיה והשיטה של ה- by the book שהוא נשאר איתה כבר שנים שלא תואמת את המציאות.
אבל פה זה משחק לטובתי. בחורה עם אבא מתוסבך, ככל הנראה שתצא גם עם גבר כזה. אלו לא חוקים שלי, זה כבר הרבה מעלי.
באמצע השיחה הבנתי שהישיבה החצי מזרחית שלה גורמת לכוס שלה להציץ קצת.
לא יכלתי שלא לדמיין איך מתחיל לברוח לה משם פיפי וכל התחתון שלה נהיה רטוב, ואני שוכב מתחת לספסל ולוגם כל טיפה שיוצאת לה.
אני יודע. זו מחשבה הזויה. אני סוטה. אבל אם הייתם רואים אותה, הייתם מבינים למה אני רוצה לטעום כל חלק ממנה.
ללקק אותה מהכפות רגליים עד לראש. לאכול לה את הכוס ואת התחת, למצוץ לה את הפטמות עד שהן יצאו לה מהגוף וישארו לי במשך היום בפה כמו מוצץ. אני מוכן להיות ולעשות כל מה שהיא תרצה.
היא אלה בסופו של יום.
כל המחשבות האלה גרמו למבט שלי לבהות לה במפשעה, ולזין שלי לצמוח כמו טיל.
היא רק שמה לב לחלק של הבהייה וישר סגרה רגליים. זה חלף מעל הראש ולא קרה שום דבר מביך, למזלי.
אחרי עוד עשר דקות של שיחה היא רצתה כבר ללכת לישון. קמנו, לקחנו איתנו את כוסות התה שהיו בחוץ, הנחנו אותן בכיור ונכנסנו לחדר.
היא כמובן נרדמה ישר ואני פשוט לא הצלחתי. נעמדתי כדי שאוכל להסתכל עליה יותר טוב. היא ישנה כמו תינוק. התנוחה שבה היא ישנה נתנו לי קו ישיר אל האיזורים המוצנעים שלה. רגל אחת ישרה, השניה בכיפוף, יד אחת למעלה ויד אחת למטה.
ראיתי שחלק מהחזה שלה מציץ מהחולצה ואחת מהשפתיים ה״תחתונות״ שלה גם ברחו מהתחתון.
הורדתי את התחתון שלי ותפסתי הזין שלי שכבר עמד כמובן. התחלתי לשפשף עליה בזמן שאני עוצר את עצמי מלקרוע לה את הבגדים ולגמור לה על החזה.
הצלחתי לתפוס את הגמירה שלי ביד מה שלא גרם להמון בלאגן, אז לקחתי כמה חתיכות טישו מהשירותים וניגבתי את עצמי והלכתי לישון.

**********

FetishWhere stories live. Discover now