2. BÖLÜM: Telafi

64 7 12
                                    





Ray Charles,Hit the Road Jack ( Özellikle bu şarkının sahnesi gelince mutlaka şarkıyı dinleyin!!)
Isabel LaRosa, older
Taylor Swift, Fortnigt (feat.
The Ink Spots, I Don't Want To Set The World On Fire

Keyifli okumalar...

2.BÖLÜM:TELAFİ

  Hayatta çoğu zaman kendimi, "Napıcam ben?" Derken bulmuştum ama hiç biri şu an ki kadar çağresiz hissetirmemişti.

Hâlâ gördüğüm kişinin doğruluğunu sorgularken Altınsoy emin adımlarla masamıza doğru geliyordu. Tam karşımada durduğunda ise gözlerimin içine bakıyordu.
Dün gece ışığın renginin sürekli değişmesinden dolayı anlayamadığım göz rengi şu an apaçık ortadaydı. Gözlerinin çevresi koyu mavi iken göz bebeğine doğru hafif açılyordu. Gözlerine baktıkça mart ayının ortasında okyanusun tam ortasına düşmüş kadar çaresiz ve dondurucuydu.

"Dün karşılaştığım adamla bugün ki adam aynı kişi mi?" Diye içten içe sorgulatacak bir centilmenlikle konuşmaya başladı:
"Öncelikle beklediğiniz için teşekkür ederim. Ve aynı zamanda beklettiğim için özür dilerim. İstanbul trafiği gerçekten çekilmez olabiliyor." Dedi ve karşımdaki boş sandalyeye oturdu.

" Hiç sorun değil." Dedi Ezgi. Bir şans belki beni hatırlamaz diye umut ediyordum. Fakat bu çok kısa sürdü çünkü bir anda gözlerimin içine bakarken, "Mira Hanım, umarım sizi bekletim diye dün gece gibi üzerime içki dökmesiniz." Dedi.

Kahretsin! Hatırlıyordu. Hiç bir zaman altta kalan olmadım. Olmazdım da! Gülümseyerek, "Neyse ki elinizde kokteyl yokta asıl sizde bana çarparak üstüme içki dökemezsiniz." Dedim imalı bir şekilde . Son sözlerimden dolayı dişlerini sıktığı için çenesini belirginleşti. Yanakları içe çöküp elmacık kemikleri belirginleşti.

Masadakiler olayı kavramaya çalışıyordu. Ezgi'nin meraklı bakışlarını üstümde hissediyordum ama yüzümü ona doğru çeviremiyordum. Ne diyecektim ki? "Dün bu karşımda gördüğün çakma kibar ile karşılıklı üstümüze içecek döktük, yetmedi bir de adama söylenmedik lafta bırakmadım" mı diyecektim? Kalsın!

Ezgi daha fazla dayanamayarak "Biri burada ne olduğunu söyleyecek mi?" Dedi.

Kuzey bu sorunun sorulmasını bekliyormuş gibi Ezgi'ye döndü. "Yanınızda bulunan hanımefendi dün üstüme içki döküp yer yüzünde bulunan tüm hakaretleri sıraladı." Dedi.

"Hey,bir kere o sen benim üstüme kokteyl döktükten sonra oldu!" Dedim. Yaptımığım şey doğru olmaya bilir ama asla alta kalmam!

Şu an beş yaşındaki çocuklar gibi davranıyorsunuz farkında mısın Mira?

Maalesef iç ses. Sus!

"Hem sen değil misin, "Alt tarafı kokteyl dökülüdü." Diyen? Şimdi ne değişti?" Dedim.

"O sen bilerek üstüme kokteyl döküp hakaret etmeden önceydi." Dedi sinirle.

"Biri bana burada ne olduğunu anlatıcak mı?"Dedi Ezgi.

1/A sınıfıdan Mira ile 1/B sınıfından Kuzey kavga ediyor Ezgi.

İkimizde aynı anda "Üstüme kokteyl döktüktü!" Dedik ve tekrar birbirimize bakıp "Hayır, sen üstüme döktün!" Dedik.

Ezgi, "Tek tek konuşsanız?" Dedi.

Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım:

"Bu karşımda görmüş olduğunuz beyefendi dün gece üzerime koktyl döktü vevüstüne yetmezmiş gibi bun benim hatam olduğunu söyledi. Benim!" Demem ile Kuzey konuşmaya başladı,

AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin